Negyedik fejezet

4.2K 303 15
                                    


Jimin

Kicsit elhülyéskedünk még Hobival, meg benyomom a hambimat és fizetek. Ma még mennem kell gyantáztatni is, hiszen nem magától ilyen selymes a bőröm és a borotvával csak a baj van, na meg kibaszott lusta is vagyok naponta csinálni, hogy ne szúrjon a szőröm.

Elköszönök haveromtól, majd hazarohanok, hogy gyorsba lezuhanyozzak előtte. Nincs itthon senki, úgyhogy járkálhatok egy szál faszba a lakásban. Ezután már gyorsan magamra kapok valamit, aztán sietek a kozmetikushoz.

-Szia Yoona! - köszönök egyből a nálam pár centivel alacsonyabb lánynak.

-Szia Jimin! Épp időben! - mondja és már be is terel a terembe, ahol a teljes körű gyantázás zajlik le. Jó, igazából csak deréktól lefelé csináltatom. Sosem voltam túl szőrös, a karomon meg nem zavar végülis, nem ott kényeztetnek, hanem odalent.

Ezután nincs semmi dolgom, úgyhogy már csak hazamegyek. Belépve a lakásba, kiabálásra leszek figyelmes, ami a nappali felől jön. Gondolom megint Chan és Jungkook videojátékozik mint általában. Iszok valamit és megnézem mi van a hűtőben, hogy összeüssek valami kaját, de az szinte üres. Fasza, mehetek vásárolni.

-Sziasztok! - próbálom túl üvölteni a fiúkat a nappaliban, akik felém sem néznek, csak nyomják tovább a játékot.

-Csá szaros! - köszön Chan, amire legszívesebben nyakon basznám, de most nincs kedvem. Fárasztó napom volt és még boltba is kell mennem.

-Szia! - pillant rám Kook egy másodpercre.

-Elmegyek bevásárolni a vacsihoz. Van valami amit ennétek, vagy egyéb amit kértek? - lépek közelebb hozzájuk. Előveszem a telefonom és megnyitom a jegyzeteket, hogy le tudjam jegyezni mert úgyis elfelejteném.

-Nekem mindegy mit csinálsz vacsorára, amúgy meg csak egy energia italt kérek! - löki oda kedves bátyám.

-És te, Kook? - fordulok az illető felé.

-Nekem is mindegy és nem kérek semmit! - jelenti ki, de közben erősen koncentrál, hogy szétlője a tesóm karakterét a játékban. Bárcsak élőben is megtenné...

A szobámba megyek és átöltözöm valami kényelmesebbe és lezserebbe, majd felkapom a pénztárcám és a konyhából egy nagy szatyrot és nyitnám az ajtót, mikor egy hang megállít ebben.

-Várj meg! Veled megyek! - kiabál Jungkook. Elszalad a vécére, utána mellettem is terem.

-Erre semmi szükség Kook! Inkább annak a hülye bátyámnak kellene jönnie! - kiabálok be a nappaliba, hogy meghallja az emlegetett.

-Arról ne is álmodj szaros! - ordít vissza.

-Bátor ahhoz képest, hogy én főzöm a kaját, amit majd megeszik, nem gondolod? - nézek vissza Kookra egy gonosz mosollyal.

-Inkább hülye! - neveti el magát és már át is lépi a küszöböt.

Nincs messze a bolt, ahol vásárolni szoktam, körülbelül öt percre, úgyhogy hamar odaérünk. A forróságból jól esik a hűvös helyiségbe lépni, ilyenkor mindig fellélegzik kicsit az ember. Jungkook felajánlja, hogy tolja a szekeret, így nekem csak össze kell szednem a hozzávalókat. Úgy döntök csak egy kis sertés húst sütök, köretnek pedig rizs lesz és saláta.

Meg tudsz szerezni?  Where stories live. Discover now