Tizenkettedik fejezet

5.3K 310 21
                                    


Jungkook

Jimintől egyből a konyhába megyek és felkapok egy üveg sört, majd azt felbontva a nappaliban ülök le a kanapéra. Muszáj elterelnem a figyelmemet, mert nagyon nem lesz jó vége ha rávetem magam itt mindenki előtt. Nagyon felhúzott és legszívesebben ájultra kefélném a tökéletes testét, de nem ez a megfelelő pillanat. Lehet nem volt a legjobb ötlet összebeszélnem Junmyeonnal...

Minji telepedik mellém és nyomja a sódert nekem, én viszont nem tudok ráfigyelni, de arra jó, hogy kicsit lelohassza a farkamat. Sajnálom, mert amúgy aranyos lány, de nekem már megvan a valakim. Jimin ekkor toppan be a helyiségbe és mintha mi sem történt volna, libben oda a bátyához és beszélgetésbe kezdenek. Nem bírom levenni róla a szememet annyira gyönyörű fiú és folyton az imént történtek peregnek le előttem. Ahogy az ajtóhoz nyomtam forró és illatos testét és vággyal telt íriszeibe néztem, majd elnyílt ajkaira és ahogy megremegett, amikor fülébe dörmögtem. Kerek feneke a markomban és az a nyögés, Istenem! Nagyon kevés választott el attól, hogy elveszítsem a fejemet.

Megszólal egy lassú dal, azt hiszem ez egy Baekhyun szám, akit Chan barátom istenít. Szép fiú igaz, de Jimin nyomába se ér számomra. Lassú erotikus mozdulatokat téve táncol a nappali közepén, ahol épphogy pár ember mozog. Háttal áll nekem, így alkalmam van megcsodálni azt a gyönyörű segget, amit az én kis Csuporkám alá raktak és amit volt alkalmam meg is szorongatni. Olyan mintha kifejezetten nekem lejtene táncot, sőt, biztosan nekem kelleti magát. El sem hiszem, hogy egy hét alatt hova eljutottunk.

Lassan fordul meg és egyenesen szemeimbe néz, majd apró félmosolyt villant. Képtelen vagyok nem bámulni őt. Lehunyja szemeit és úgy tekereg tovább pontosan előttem, nekem pedig nyelnem kell egy hatalmasat. Felemeli kezeit és hajába túr velük, közben csípőjét ringatva, sírni támad kedvem mert megőrjít, hogy nem szelhetem át ezt a kis távot köztünk, hogy felkapjam és a szobájában dobjam ágyára, majd letépjem a ruháit és reggelig dugjam őt. Ezen az sem segít, mikor felnyitja gyönyörű szemeit és újra enyémekbe fúrja azokat.

Majd mint a villám úgy rongyol ki onnan, ezzel megfosztva engem a csodás látványtól. Nem tudom mi üthetett belé, de inkább most nem mennék utána, mert azért nálam is van egy határ, amit jócskán elértem és a farkam is izgalmi állapotba került, de nem feltűnő mert szűk a nadrágom.

Pár perccel később Jina jön vissza, mögötte a kis fogorvossal és látszik rajtuk, hogy nem éppen sakkoztak. Alattomos kis mosolyomat elnyomom magamban és nyugtázom, hogy ármánykodásom nem volt hiábavaló. A csávó nem az én Jiminemet húzta meg hanem Jinát. Ezt nektek lányok, egy fiú is tud, ha akar!

Elég lapos lesz a buli innentől és Jimint is csak messziről bámulhatom, ahogy Hobi társaságában táncikál vagy nevetgél. Ez tökéletesen megfelel mert már ügyet sem vet a "kiszemeltjére". Gondolom fülébe jutott, hogy kiben járt az a fasz és ez elvette tőle a kedvét.

Éjszakára Chanéknál maradok, mert reggel segíteni akarok nekik takarítani. Nincs nagy felfordulás, de azért lesz mit tenni. Mondjuk Jimin ahogy elmennek a vendégek, neki áll kipucolni a fürdőt, közben azon morogva, hogy "az a büdös kurva képes volt itt megbaszatnia magát a tetves fürdőmben". Muszáj kuncognom rajta, de mindig olyan aranyos, amikor ilyen kis méregzsák.

Miután ez megvan, egyesével megyünk el fürdeni, vagyis csak a szőke és én. Chan kiütötte magát, úgyhogy őt becipelem a szobájába és az ágyra dobom, nem éppen gyengén, de ő sem könnyű szóval...
Mikor kijövök Jimin már az ágyában alszik a nyitott ajtónál így végig tudok nézni rajta. Egyetlenegy boxer takarja a testét és meztelen bőrén megcsillan az a kevés fény, ami beszűrődik az ablakán.

Meg tudsz szerezni?  Where stories live. Discover now