Kilencedik fejezet

4.3K 293 22
                                    


Jimin

Miért csináltam ezt Jungkookkal? Teljesen más volt most mint eddig, mintha nem is ugyanaz a személy lenne. Sokkal dominánsabban viselkedett velem és baszki, nekem ez rohadtul a gyengém. Sosem volt még ilyen velem, de ha így folytatja, tuti, hogy véletlenül beleülök a farkába. Kibaszottul ki vagyok éhezve, tegnap se jött össze a szex és kezdenek elvonási tüneteim lenni.

Írok egy gyors üzenetet Hobinak, hogy a szokásos helyen várom, mert nagyon feszült vagyok. Kiváncsi vagyok rá, neki hogy alakult az este a kis bögyös vörössel.

Felöltözök és egy sporttáskába bepakolok egy váltás ruhát, törölközőt és egy üveg vizet, majd irányom a tánc terem felé veszem, ahol Hobival szoktunk gyakorolni. Ő jobb szereti a hip-hop stílust míg én a modern táncban vagyok otthon, de ketten mindig vegyítjük ezeket és valami teljesen újszerű dolog jön létre belőle.

Én érek oda hamarabb és a telefonomat egyből rádugom a hangfalra, hogy amíg bemelegítek, addig is szóljon a zene. Minket itt mindenki ismer és soha nem pontos időre béreljük ki a termet, hanem annyit fizetünk amíg használtuk. Kedvezményt is mindig kapunk, szóval nem visz csődbe a dolog.

Már egy fél órája táncolhatok, mire megérkezik barátom is, aki csak ledobja a táskáját és egyből elkezd bemelegíteni. Nem tudom mennyit táncolunk, de teljesen leizzadva ülök a fal mellé és kihalászva a vizemet, nagyokat kortyolok belőle. Hobi mellém telepszik miután lehalkítja a zenét és ő is iszik.

-Mi történt? Miért vagy feszült? - kérdezi miközben törölgeti pólójával a homlokát.

-Jungkook miatt. Olyan fura mostanában. Mintha... mintha...-gondolkodom el a jó kifejezésen.

-Akarna tőled valamit. - fejezi be mondatomat Hobi.

-Igen! - kapom rá tekintetem. - Neked is feltűnt?

-Csak a vak nem veszi észre. Tegnap konkrétan felfalt a szemeivel és szerintem a haverjával is rólad beszéltek! - tűnődik el.

-Mit?

-Azt nem értettem, de biztos vagyok benne, hogy rólad volt szó! - bólint határozottan.

-Szerinted mit csináljak? Nekem is nagyon bejön, de nem akarom egy éjszaka miatt elbaszni a kapcsolatunkat. Mármint, nekem ő olyan mint egy második báty és... - nem tudom befejezni monológom, mert Hobi egyből közbe vág.

-Tévedés! Ha felizgulsz tőle és le akarsz vele feküdni, akkor nem tekintesz rá báty ként! Vagy Chanyeollal is dugnál? - lepődik meg megjátszottan.

-Fúj baszd meg, dehogy! - szörnyülködök el és öklendezést színlelek a hatás kedvéért.

-Na látod!

-Jó oké, talán nem úgy tekintek rá, de akkor most mit csináljak? Dugjak vele vagy ne? - gesztikulálok hevesen, majdnem kiütve ezzel haverom szemét, aki hátrébb is húzódik.

-A szemem marad, baszod! - csattan fel. - Nem tudom mit csinálj, de ez nem fog csak úgy elmúlni. - tér vissza az eredeti témánkhoz. - Lehet tényleg le kellene feküdnöd vele mert csak a tiltott gyümölcs vonz! - gondolkodik el végül.

-Ha továbbra is folytatja ezt a kibaszott domináns viselkedést, akkor ha akarja, ha nem, de minimum leszopom! - jelentem ki mint egy kéjenc, de az is vagyok úgyhogy nincs gond.

-Ez a beszéd! - veregeti meg vállam játékosan Hobi és közben el is vigyorodik.

-Na és neked, hogy alakult az éjszaka? - térek át rá.

Meg tudsz szerezni?  Where stories live. Discover now