JungkookMérgesen trappolok ki a szórakozóhely elé, sosem éreztem még ilyet, de meg akarom ütni Chanyeolt. Tudom, hogy mit gondol és azt is, hogy csak nekem akar jót, mert fél, Jimin megbánt engem, de felnőtt vagyok, tudok magamra vigyázni, és neki előbbre kellene helyeznie az öccsét. Utálom ha így beszélnek Jiminről és ha azt mondják neki, hogy nem érdemel meg valamit. Ő nagyon erős srác, de tudom, hogy rossz hatással vannak rá az ilyenek és elbizonytalanítják. Már így is fél attól, hogy magára hagyják, mert nem túl finom a személyisége.
Egyáltalán nem így terveztem az estét, sem ezt a hülye nyaralást. Én csak szeretnék Jiminnel lenni, kirándulni, strandolni és szeretkezni vele, amikor csak megkívánjuk egymást.
Nem akarok bújkálni, lássa csak mindenki, ő hozzám tartozik. Viszont mégha ki is mondta, hogy az enyém, ismerem és tudom, nem úgy gondolta, ahogy szeretném, de nála a tetteire kell figyelni, nem arra, amit mond. Azok viszont elég beszédesek, hisz csinált nekem külön kaját és azon ügyeskedik, hogy minél többet lehessünk együtt, ezzel még jobban magához édesgetve.
Két vékonyka kar fonódik a derekam köré és egy forró test simul a hátamhoz. Ez ő, a szerelmem. Nem mond semmit, csak erősen magához ölel, ezzel görcsöt okozva a gyomromban, én pedig kezeire teszem sajátjaimat. Nyom egy apró puszit a tarkómra és a vállamnak dönti a fejét, majd hosszú percekig így állunk.
-Köszönöm Jungkook. - motyogja halkan. Megfordulok az ölelésében és azonnal egy csókba invitálom, nem foglalkozva azzal, hogy esetleg Chan meglát. A történtek után ő az utolsó, aki most érdekel.
-Jimin, én... Én nem akarom, hogy rosszul érezd magad a bátyád miatt. Nem gondolja komolyan, csak...
-Tudom mit gondol rólam Jungkook és azt is, hogy ezt veletek is közölte párszor, de igaza van. - vág közbe, bár nem értem pontosan mire céloz. - Most viszont ne gondoljunk arra a baromra, oké? - simul hozzám és nyakamba rakja praclijait.
-Nem tudom ez mennyire jó ötlet Jimin... - bizonytalanodom el.
-Ne már Kook! - háborodik fel és el is enged engem, majd hátrébb lép. - Mondtam már, hogy felejtsük el és élvezzük egymás társaságát!
-De olyan hülyeségeket hord össze rólad! Nem igaz, hogy nem zavar!
-Megszoktam Jungkook, volt rá pár évem! - mondja közömbösen, majd várakozóan tekint rám. - Akkor akarsz szexelni?
-Minden vágyam! - adom be a derekam. Azért zavar, amit mond, hogy megszokta a bátyja viselkedését, pláne, hogy ezen kívül soha nem volt közöttük komolyabb vita, csak testvéri civakodás. Oké, Chant zavarja, hogy Jimin kicsit könnyűvérű, de csak akkor ilyen ha rólam van szó, ha Jimin engem akarna kihasználni és azt is tudja, hogy az exe óta ilyen. Régen is kacérkodott a srácokkal, de nem feküdt le velük.
Nem vagyok büszke erre, de az épület egy sötétebb zugához húzódunk, ahol enyhén vizelet szag van. Jimin hamar elfeledteti velem hol vagyunk, mert azonnal az ajkaimra tapad, majd a kezei is megindulnak. Nincs sok időnk és nem is lesz túl kényelmes az aktus, de mindent megteszek az én kicsikémért.
Leguggol elém és lejjebb húzza a nadrágomat, majd egyből keményen szopni kezd, mitől a farkam hamar izgalmi állapotba kerül. Beletúrok dús hajába és jobban a szájába lököm magam, hisz a kisebbik énem nagyon boldog, hogy újra az ajkai között lehet.
Mielőtt elmehetnék, kienged a szájából és bokáig tolja nadrágját az alsójával együtt, majd hátat fordít nekem, terpeszbe áll és behajol, az épület oldalába kapaszkodva. Gumi az van nálam, viszont síkosító nincs, szóval megint nyállal kell megoldanunk a dolgot, ezért először alaposan benyálazom az ujjaimat és tágítani kezdem a szőkeséget. Ráhajolok a határa, de ügyelek arra, hogy ne nehezedjek rá túlságosan, majd a tarkóját kezdem csókolgatni.
Nincs annyi időnk, hogy rendesen kitágítsam, ezért lassan tolom be magam a fenekébe és várok is egy kicsit, hogy szokni tudja a méretemet. Napok óta nem csináltuk, tehát elszokhatott tőlem, így fájdalmas hangok hagyják el először gyönyörű ajkait. Szájára tapasztja egyik tenyerét, mivel a nyílt színen vagyunk és bármikor megláthatnak vagy meghallhatnak minket. Nekem is vissza kell tartanom a morgásaimat, pedig szívem szerint üvöltenék a boldogságtól, amit Jimin okoz nekem. Nem így képzeltem a szeretkezéseinket, ez nem is az, hanem kőkemény baszás, de kárpótolni fogom ezért.
Gyorsítok lökéseimen és hevesen döngetni kezdem őt, aminek már nehéz elfedni a hangjait. Érzem, ahogy alhasamban egyre jobban kialakul az a kellemes görcs, ezért előre nyúlok és megmarkolom Jimin farkát is, hogy mégiscsak ő süljön el először. Felnyög rá, majd alig pár rántás után a a földre élvez, de kerül egy kevés ondó az ujjaimra is, amiket lenyalogatok, mielőtt újra csípőjébe markolok. Rám szorít a záróizmával én pedig Jimin hangjától és ízétől megrészegülve lövöm az összes spermámat a kotonba, egy elég hangos morranással.
Kihúzódom belőle és leveszem az óvszert, majd elkötöm azt, majd kidobom egy közeli kukába, ezért addig a zsebembe dugom. Jimint magamhoz húzom hátulról és most én vagyok az, aki így öleli át. Nyakába fúrva orromat lihegek, míg ő maga elé.
Elengedem és felhúzom a gatyáim, amik éppenhogy a seggem alá lettek tolva, majd most én guggolok elé és aranyos puszit nyomok a makkjára, közben szemeibe nézve, utána pedig felhúzom az ő alsó ruházatát is.
Megragadom az arca két oldalát, aztán megcsókolom. A szex talán nem volt túl romantikus, de a csókot igyekszem azzá tenni. Óvatosan becézgetem puha, édes párnácskáit és a nyelvemet is így dugom át a szájába. Megremeg a karjaimban, ami nem az első alkalom, de nem tudom minek tulajdonítsam ezt. Szívem szerint azt mondanám, érez irántam valamit és ezért van, de az eszem ezt rögtön elveti. Nagyon bizonytalan vagyok etéren. Jimin sok kétértelmű jelet ad, illetve ha egyértelmű, akkor a következő tettével megcáfolja azt.
-Menjünk vissza. - suttogja ajkaimra, majd elenged és elindul, de a kezénél fogva visszarántom, hogy újra ajkaira tapadjak. Nem akarom elengedni, mert akkor megint titkolózni kell és nem csókolhatom, ölelhetem meg, amikor csak akarom.
Évek óta titkolnom kell az érzelmeimet, ezért már nagyon nehezen bírom ezt az egészet. Már két titkom is van, duplán kell ügyelnem arra, le ne bukjak és a legnehezebb ebből azt elhallgatnom Jimin elől, hogy szerelmes vagyok belé. Nagyon vissza kell fognom magamat, hogy ne szaladjon ki a számon véletlenül, amitől rettegek, hogy megesik. Fogalmam sincs Jimin hogyan reagálna rá, most, hogy talán ő is viszonozza ezeket az érzéseket. Talán nem akadna ki és összejönne velem hivatalosan is. Igazi szerelmespár lehetnénk, viszont ott a másik eshetőség, miszerint fejvesztve elrohan és többé szóba sem áll velem. Viszont bárhogy is legyen, egy biztos, tőlem nem menekül. Ahogy megmondtam neki is, soha nem fogom elengedni és akármit is kelljen megtennem vagy akármennyit is kelljen még várnom rá, Park Jimin az enyém lesz.
Hát megérkeztem... Mivel többen is írtátok, hogy már várjátok a részt, összeszedtem magamat és befejeztem, viszont igyekeztem nem összecsapni, ami remélem sikerült is és tetszett nektek!
Köszönöm, hogy elolvastad!🖤
YOU ARE READING
Meg tudsz szerezni?
FanfictionFelnőtt tartalom és erős nyelvezet!!! Jimin talán kicsit nyers személyiséggel van megáldva és eléggé szabadszellemű 20 éves srác, aki bátyjával éli egyetemista életét. Nem veti meg az egyéjszakás kalandokat sem, és nem akar komoly kapcsolatot sem, m...