Ötödik fejezet

4.2K 317 10
                                    


Jungkook

Ledermedek, amikor Jimin fogja magát és egy puszit nyom az arcomra, majd el is indul a munkába, mintha ez természetes lenne. Mindig is jóban voltunk ez igaz, de egy-egy ölelésen kívül soha nem értünk egymáshoz. Nem bánnám ha többször csinálná ezt, de csak akkor ha már velem van, mert így eléggé zavaró. Legszívesebben utána mennék és leteperném, de nyilván nem lenne a legjobb ötlet... tegnapi tapizásáról nem is szólva. Tudom, hogy reflexből nyúlt oda, de nekem még sajgó fasszal is komoly gondokat okozott vele.

-Ez meg mi volt? - töri meg a csendet Chanyeol.

-Fogalmam sincs. Talán csak jó kedve van. - rántok vállat. Talán tényleg csak ennyi, viszont bennem egyre jobban nő a vágy, hogy közeledjek hozzá.

Úgy látszik ennyi barátomnak is elég mert nem feszegeti a témát. Nincs sok időm mert rohannom kell a szalonba, ahol dolgozok. Az egyetemen rajz szakon vagyok és még van egy évem hátra, mellette pedig egy tetováló szalonban dolgozok. Mindig is ezzel szerettem volna foglalkozni és egy saját szalont is akarok majd, ha lesz elég pénzem. Imádom csinálni és rajtam is van pár tetoválás. Ehhez nem kellene az egyetem, de szeretek odajárni és ez volt a nagymamám álma, amit igazából örömmel valósítok meg.

Ma van egy vendégem, akinek az egész hátát kell kitetoválnom. Már csinálom egy ideje és ma talán sikerül is befejeznem. A minta rengeteg rózsát és egy koponyát foglal magában, amik elég aprólékosak, ezért mire végzek, kicsit el is fáradok.

Hazamegyek, ahol nincsennek otthon a szüleim és lezuhanyozok, majd átöltözök és már megyek is Chanhoz, hogy megejtsük délutáni videojáték csatánkat. Nincs otthon még senki, de nekem van kulcsom, amit még ő adott, hogy amikor csak akarok, menjek át hozzájuk nyugodtan. Tudja, mennyire zavar engem az otthoni helyzet és félig már tényleg náluk lakom. Cipőmet a szekrénybe teszem és iszok is egy pohár vizet.

A nappaliban ülök éppen telefonozok, amikor hallom, hogy nyílik a bejárati ajtó. Nem lehet Chanyeol, mert ő még a műhelyben van. Ezt megerősíti, mikor meghallom Jimint dúdolni, azon az édes kis hangján. Nem szólok, hogy itt vagyok, de ezt lehet kellett volna, mert konkrétan meztelenül jár kel a lakásban. Most már késő lenne megmondani, hogy itt vagyok, ezért inkább elbújok, nehogy meglásson. A nappaliba nem jön be, úgyhogy nem bukok le, viszont én jól megfigyelem minden porcikáját.

Sosem láttam még teljesen meztelenül. A legkevesebb ruha egy boxer volt, ahogy láttam, de az sem mostanában. Akkor is egyből felállt rá a farkam, akkor most? Formás kis feneke csak úgy csalogat magához és a pénisze is helyes. Illik hozzá és tökéletesen szőrtelen odalent.

Elmegy fürdeni, ezért kicsit fellélegzem, de a farkamnak már késő. Úgy ágaskodik mint még soha, legalábbis nem ennyitől, hogy látok valakit meztelenül. Jimin mindig is komoly hatással volt rám a külsejével és személyiségével egyaránt. Ő nagyon magabiztos és szexi, ezt pedig tudja is magáról és ki is használja. Ezen kívül vicces, okos és kedves is. Tudom, sokan nem így gondolják és ő sem, de az. Igazán akkor jön elő ez a tulajdonsága, amikor gyerekekkel van. Egyszerűen imádja őket és órákig képes játszani velük és olyankor rengeteget nevet. Őt a gyerekek nem leszívják, épp ellenkezőleg, feltöltik energiával. Csak sajnos az emberek hamar ítélkeznek, ezért nincs sok barátja, inkább csak felszínes kapcsolatai és sokan nem szeretik őt, mert néha könyörtelen tud lenni. A családjában sem ő a kedvenc, rossz ezt így kimondani, de Chanyeol-t mindig is jobban szerették és ezt éreztették is Jimin-nel. Talán ez az oka annak is, hogy ennyire zárkózott érzelmileg. A családjában lévő gyerekek viszont imádják őt, jobban mint bárki mást és Jimin is őket.

Meg tudsz szerezni?  Where stories live. Discover now