Hetedik fejezet

4.2K 296 25
                                    


Jimin

Miután Jungkook visszatér a piákkal, gyorsan megiszom mert már viszket a talpam és nagyon mennék táncolni. Bírom a srácokat meg minden, de nem beszélgetni jöttem, hanem baszélgetni, haha. Ennek jeléül újra átmászom Kookon, mert miért ne, aki amúgy irtó dögös és ezt a farkam is így gondolja, szóval mielőtt rámásznék, keresek valakit, akivel elszórakozhatok.

-Valaki jön táncolni? - nézek végig a társaságon.

-Én megyek! - pattan fel Hobi. Tőle nem is vártam mást, csoda, hogy eddig megült a seggén, amikor egy kis energiabomba.

-Mi még egy picit maradunk! - mosolyog rám Jungkook.

-Oké! - megrántom a vállam és bevetem magam a tömegbe, Hobit magam után húzva.

Megállok egy tetszőleges helyen és szembe fordulok haverommal, hogy együtt kezdjük rázni, amink van. Néhol összesimul a testünk, de nem zavar, sokszor táncolunk így. Ez felkelti a levadászásra váró férfiak figyelmét és imádom, ha néznek ilyenkor. Ugyanakkor nem kerüli el a figyelmem, hogy Jungkook folyamatosan bámul engem, ami szintén arra sarkall, hogy produkáljam jobban magam. Ha nem lenne a bátyám legjobb barátja és nem ismerném már vagy 15 éve, akkor most azonnal leteperném őt.
Mindig is bejött nekem, de inkább egy másik báty ként tekintettem rá, de valahogy mostanában ez az egész átfordult és nem értem miért.

Két kezet érzek meg a csípőmre vándorolni hátulról, így egyből barátomra nézek, aki jelzi, jóképű az illető és lassan elandalog a közelünkből, hogy ő is szerezzen magának valakit. Mindig ezt csináljuk, ha nem lenne az, akkor Hobi a pasimnak adná ki magát vagy csak simán lekoptatnám a faszit. Lehet, hogy egy kis ribi vagyok, de akárkivel nem baszok.

Egész jól eltáncolgatok a sráccal és néha hozzányomom a fenekem az ágyékához, ami egyre keményebb. Megfordulok karjai közt, hogy végre én is lássam kivel van dolgom. Fél fejjel magasabb tőlem, pici szeme és kissé hegyes orra van, de összességében tényleg helyes srác. A haja fekete és homlokába lóg, ezzel keretezve ovális arcát.

Kezei a csípőmről megindulnak lefelé és a seggemen állapodnak meg, amibe erősen bele mar. Nem szeretem ha ezt csinálják, pláne az engedélyem nélkül, de az elsőt elnézem neki.

-Kurva jó segged van! - hajol fülemhez, hogy a hangos zenétől halljam a mondandóját. Mélyebb hangja van mint gondoltam volna és ez bejön nekem.

-Mondj valamit, amit nem tudok! - húzom fel szemöldököm. Tisztában vagyok a testi adottságaimmal.

-Ma úgy megduglak, hogy nem fogsz tudni lábra állni! - búgja és újra megmarkolja a faromat.

-Ezt ne csináld! - szólok rá, de érthetetlen fejét látva kifejtem. - Ne markolászd a seggem, nem szeretem!

-Azt csinálok, amit akarok, mert ma az enyém leszel! - vigyorodik el. Ah baszki, pedig olyan ígéretes volt eddig!

Lefeszítem a karjait magamról és megpróbálom ott hagyni, de visszaránt és erősen nekicsapódom a mellkasának. Ezek után hiába szabadulnék, vasmarokkal tart. Utálom, mikor ezt csinálják, ha azt mondom nem, akkor nem!

-Eressz el! - kiáltok rá, de ő csak mosolyog és megint a seggembe mar. - Engedj már el, te gyökér! - ordítok rá és belemarok a kezébe, hogy megszabaduljak tőle. Hirtelen enged el, de látszik rajta, hogy nagyon mérges lett.

-Minek rázod itt magad, ha nem azért, hogy megkúrjanak? - kérdezi ingerülten.

-Csak jól érzem magam te nagyon hülye! De mit is foglalkozom én veled? - hasonlóan ideges vagyok, ezért ott is hagyom, hogy a pult felé vegyem az irányom és igyak valamit. Kibaszottul elvette a kedvemet az egésztől az a fasztarisznya, pedig már azt hittem lesz egy jó kis estém, de úgy látszik nem akar ez összejönni nekem mostanában.

Nagy sikításra és hangzavarra leszek figyelmes mögülem. Megfordulok, hogy megnézzem mi ez a ramazuri és akkor látom, hogy Jungkook az előbbi partneremet üti le éppen. Azonnal odarohanok, de a haverjai megelőznek és lefogják, míg gondolom a csávóéi őt kaparják össze.

-Mi a faszom volt ez? - esek neki Kooknak.

Nem válaszol csak dühödten kiszakítja magát a fiúk szorításából és kitámolyog a helyről. Hitetlenül pislogok hol távolodó alakja, hol barátai felé.

-Nem kellene egyedül hagyni ebben az állapotban, hazaviszem! - ordítja túl a zenét Yugyeom és Kook után megy, őt pedig követi Chanwoo is.
Ekkor ér mellém Hobi is és megkérdezi mi történt.

-Fogalmam sincs, tényleg...- ámulok, mert tényleg nem tudom mi van. - Hobi, nem haragszol ha egyedül hagylak? Én is inkább hazamennék! Majd holnap beszélünk! - kicsit rosszul érzem magam, de megnyugtat, hogy neki van már estére partnere, aki felé biccent is egyet. Egy hosszú vörös hajú lányt látok karcsú derékkal és nagy mellekkel, pont barátom esete. Elmotyogok neki egy sok sikert és megindulok én is a kijárat felé.

Még éppen látom, ahogy Kook és a barátai beszállnak egy szürke Seat Leonba, én pedig gyorsan oda szaladok, hogy kövessem példájukat. Meglepetten pislognak rám, ezért megtöröm a csendet.

-Nem zavarok, fiúk? - kérdezem.

-Dehogyis. - válaszol Yugyeom.

-Jungkook ma velem jön haza, hozzánk! - jelentem ki, mire meglepetten fordulnak felém, rájövök kicsit félreérthetően fogalmaztam. - Ti mondtátok, hogy nem kellene egyedül hagyni és beszélni akarok vele! - mutatok rá.
Kook csak fáradtan felsóhajt, Yugyeom bólint egyet és elkéri a címem, Chanwoo pedig elmosolyodik, amit nem tudok hova tenni, de nem foglalkozom vele sokáig.

Hazaérve kisegítem a tőlem magasabb fiút, mert a pia kiütötte picit és beterelem a lakásba, miután elköszönök a többiektől. Odabent csend honol és ezt szeretném ha megmaradna, így a szobám felé vesszük az irányt. Leültetem az ágyamra.

-Nem akarsz lezuhanyozni? - állok meg előtte. Bólint egyet és bizonytalan léptekkel indul meg a fürdőszoba felé. Mikor eltűnik az ajtó mögött, a nappaliban lévő szárítóról lekapom Chan egyik pólóját és boxerét, mert azok mégiscsak nagyobbak mint az enyéim és csak remélni tudom, hogy jók lesznek rá.

Egy törölközővel az oldalára csavarva jön vissza és nagyot kell nyelnem a látványra. Eléggé ki vagyok éhezve, Jungkook pedig rohadt izmos és nagyon jól néz ki. Megrázom picit a fejem, hogy elfojtsam ezeket a gondolatokat magamban, majd felé nyújtom a hozott holmikat. Megköszöni, de érthető módon, nem kezd el előttem öltözni. Kár...

-Elmondod mi ütött beléd? - teszem karba kezeimet, hogy várjam a magyarázatát. Sóhajt egy nagyot és visszaül az ágyamra.

-Csak láttam mit művel az a gyerek és felidegesített. - megrántja a vállát.

-De nem volt rád szükségem, már elintéztem! Tudok magamra vigyázni, sokszor van ilyen! - kicsit elönt a méreg. Nem egy kis taknyos törékeny virágszál vagyok, aki nem képes magát megvédeni! Én is férfi vagyok, mégha jobban is szeretek passzív fél lenni a szexben.

-Tudom, hogy tudsz magadra vigyázni, Jimin! Mégsem bírtam megállni! A legjobb barátom öccse vagy és ez azt jelenti, hogy vigyáznom kell rád ha valami történik! - jelenti ki határozottan a szemeimbe nézve. Igen, tudom, hogy Jungkook elég védelmező típus, mindig ilyen volt velem, de most először mintha zavarna, hogy csak a legjobb barátja öccsének tart és ez rohadtul összezavar. Eddig sosem vettem őt észre komolyabban, akkor most honnan ez így hirtelen? Sürgősen szexre van szükségem, mert kezdenek elvonási tüneteim lenni!

-Jól van. Megyek lezuhanyozok én is, te maradj itt, majd alszom a kanapén. - felkapom a szokásos póló és alsó kombót, majd ott is hagyom.
Normál esetben nem zavarna, hogy vele kellene aludnom és simán megtenném, de nem akarom, hogy Chanyeol rosszra gondoljon és megint cirkuszoljon egy sort.

Miután végzek a tisztálkodással, a nappaliba megyek és egy plédet keresve fekszem a fejemmel az egyik díszpárnára. Tényleg nem tetszik ez nekem, hogy így nézek Jungkookra. Nem akarok beleesni mégegyszer abba a hibába, hogy valaki többet jelentsen mint dugópajti és ezért tenni is fogok. Lehet csak a tiltott gyümölcs vonz és ha megkapom, akkor abbamarad az egész? Meg kell beszélnem Hoseokkal, ő mit gondol erről!

Köszönöm, hogy elolvastad és remélem tetszett!💜

Meg tudsz szerezni?  Donde viven las historias. Descúbrelo ahora