Harmadik fejezet

4.9K 322 84
                                    


Jimin

Mi a faszom volt ez? Jungkook zavarba hoz egy kibaszott kacsintással? Erre nem voltam készen, de mindegy, biztos csak még fáradt vagyok. Miután benyomjuk a pizzát, filmezni megyünk a nappaliba.

-Mit nézzünk? - telepedik le Chan a kanapéra.

-Valami képregény film? Vasember? - ugrom mellé.

-Benne vagyok! - kurjant fel Jungkook, amin jót kacagok. Tudom, hogy az a kedvence, de nem azért javasoltam ezt, hanem mert már rég láttam és most szívesen megnézném.

Hamar be is üzemeljük a tévét és elindul rajta a film. Bírom ezt a Tony Starkot, olyan mint én. Mármint neki is nagy pofája van mint nekem, tudok vele azonosulni. Már csak a sok pénz hiányzik, de amúgy meg vagyok nélküle.

Ne felejtsem majd el beállítani a telefonomon az ébresztőt, mert holnap mennem kell dolgozni. Most, hogy nyár van, vállaltam egy kis extra műszakot, ugyanis egy hónap múlva nyaralni megyünk Thaiföldre és kell a lóvé. Nem leszünk sokan, csak Hobi, Chanyeol, Jungkook és én. Alig várom, hogy kipróbáljam az ottani kanokat is és jókat bulizzunk.

A filmen kicsit elálmosodom így Jungkook ölébe hajtom a fejem, mert ehhez van kedvem és mert Chanéba akkor sem feküdnék ha kényszerítenének, fujj. Jungkook teste érezhetően megfeszül, de ennek ellenére én kényelmesen elhelyezkedem és tesómat arrébb rugdosom, hogy a lábaim is elférjenek, meg neki amúgy is jobb a földön. Az ágy maradjon csak meg az embereknek, ő meg hajtogassa maga alá az elefántfüleit. Nem tetszik neki, de addig rugdosom míg feladja, így kényelmesen elterülök a kanapén, miközben Jungkook illatát magamba szívom. Furcsán kellemes most ez így és megnyugtató, persze az sem utolsó érzés, ahogy a fejem azokon az őrjítő combokon fekszik.

Arra kelek, hogy valaki leránt a földre, közben pedig ordibál, ahogy torkán kifér. Egyből kipattannak a szemeim és egy önelégülten vigyorgó Chanyeol áll felettem, aki most halál fia!

-Most megöllek! - pattanok fel és kergetni kezdem a kanapé körül. - Gyere ide te elefántgeci! - kiabálok rá dühösen.

-Kapj el ha tudsz, kis szaros! - incselkedik tovább és még a nyelvét is kidugja. Majd mindjárt kitépem és feldugom a seggébe!

Megiramodok felé, de sajnos a kanapé előtt lévő szőnyeg ezt máshogy gondolja, mert becsúszik alá a lábam és ahogy lépnék, orrabukom benne, egyenesen Jungkook ölébe. A baj csak az, hogy a fejem egyenesen a faszának ütközik, mire feljajjdul és egyből oda kap.

-Baszki! Bocs, nem direkt volt, csak ez a faszom szőnyeg! - mutatok a tettesre mérgesen. - Nagyon fáj? - húzom el a számat és meggondolatlanul rásimítom kezem az ágyékára. Nem egy kis darab azt meg kell hagyni. Mikor leesik mit csináltam, elrántom a mancsom a farkáról és kínosan mosolygom.

-Semmi baj. - nyögi fájdalomtól eltorzult arccal, elpirulva, mivel rendesen megmarkoltam. Legszívesebben a szobámba vinném, hogy megvizsgáljam azt a szerszámot, nem-e esett valami komoly baja. Dr. Jimin adna rá egy gyógypuszit...

-Te most komolyan belefejeltél a legjobb barátom farkába? - csattan fel Chan, ezzel felrázva engem. Ezek szerint nem látta, mit műveltem az előbb, mert baszki, soha nem álmodoztam Jungkook faszáról, de nem is volt még ennyi közöm hozzá!

-Jó meglátás hülyegyerek! Az egész a te hibád! - ordítok rá. - Ne álldogálj már ott mint egy fasz, hozz jeget neki! - zavarom el a konyhába, miközben visszafordulok a sérülthöz. - Még jó, hogy nem volt nyitva a szám, különben véletlenül leszoplak gatyán keresztül! - viccelődöm megpróbálva oldani a hangulatot, de Kook csak jobban elpirul, ezért inkább befogom a nagy pofámat. Hát lehet, hogy ez csak olaj volt a tűzre...

Meg tudsz szerezni?  Where stories live. Discover now