Jungkook
-Hogy is volt az a tíz pontos szopás? - mormolja a farkamra, ami meleg leheletétől megrándul.
Válaszolni sincs időm, mert azonnal odadörgöli a fejét és beleszippant a golyóimba. Felsóhajtva fordítom a fejem a plafon felé és még több vér száguld az ágyékomba, hogy férfiasságom egyre merevebb legyen. Jimin kidugja a nyelvét és végig nyal a hosszomon, mitől halkan felnyögök és megremegnek karjaim, amikkel támasztom magamat. Kezeit a combomra rakja, miket meg is nyomogat, majd bekapja makkomat és erősen megszívja. Erre már hangosabbat nyögök és hátra is dőlök az ágyon, hogy átadjam magam Jiminnek. Bekapja a farkam és lassan szopni kezdi, hogy a lehető legjobban felizgasson, ami felé jó úton is halad.
-Jungkook. - szólal meg egy kis idő után, amit szopással töltött. Érdeklődve nyitom fel eddig lezárt pilláimat, hogy lássam gyönyörű arcát. Ajkai már most enyhén duzzadtak a farkamon való munka miatt. - Nyaltak már ki?
-Mih? - lepődöm meg azonnal.
-Nyalták már ki a segged? - kérdezi meg újból, mire rájövök, először is jól hallottam.
-N-nem. - rázom meg hangyányit a fejemet félénken. Miért kérdezi?
-Én sem nyaltam még, szóval arra gondoltam neked csinálnám! Te lennél nekem, én pedig neked az első ilyen téren! - mondja. Végülis igaza van. Ő lenne nekem az első... Kiváncsi is vagyok rá milyen lehet, mit élvez annyira benne Jimin, hisz ő imádja, ha nyalom?! - Kinyalhatlak? - tudakolja meg újra.
-Biztos akarod?
-Igen! - bólint.
-Akkor igen... Kinyalhatsz. - adok engedélyt, bár eléggé zavarba jövök. Ezt se hittem, hogy valaha megtörténik, de ki lehet próbálni. Ha nem tetszik nekünk, akkor máskor nem csináljuk. Ilyen egyszerű.
Felhúzom a lábaimat, ő pedig megemeli a csípőmet, hogy feje a fenekemhez férjen. Lassan közelít és nagyon izgulok milyen lesz. Egyszer csak valami forró és nedves puha valami érinti meg az ánuszom, ami kissé csikiz, de nagyon jó érzés. Mit jó, kiváló! Jimin az arcomat figyeli végig és mikor látja, hogy élvezem, jobban beveti nyelvét. Körözni kezd rózsámon, teljesen ellazítva engem. Már értem miért szereti ennyire és a látvány, ahogy nyalja a seggem, rátesz még egy lapáttal az élvezetre. Farkamból lassan kezd csordogálni az előváladékom, Jimin pedig rá is fog és verni kezdi nemességemet. A kettős érzéstől, ami odalent ér, hamar a csúcs közelébe kerülök. A szőkeség nyelve és keze egyre vadabb tempót diktál, nem is bírom tovább, de mielőtt elmehetnék, Jimin bekapja a farkamat és végül mégiscsak szopással juttat a csúcsra. Tele lövöm szájüregét fehér nedvemmel és csukott szemekkel, boldogan lebegek a paradicsomban. Apró tenyere arcomra csúszik és összenyomja azt, majd valami sós nedv kerül ajkaim közé, mire azonnal kipattannak a szemeim. Éreztem már ezt az ízt. Ez az én... spermám?
-Megint olyan vicces fejet vágsz! - kuncog fel Jimin a meglepett fejemen. Annyira nem vicces a dolog.
-Miért csináltad? - háborodom fel. - Feltétlen szükséges volt?
-Igen. - nevet fel jobban, mikor sértetten mordulok fel. - Akartam, hogy újra megízleld magad!
-Hát ez egyáltalán nem finom!
-Nem? Pedig nekem ízlessz! - von vállat. - Milyen volt a nyalás?
-Elképesztő! Nem tudtam, hogy ez ennyire jó érzés! - mondom felé fordulva.
-Csinálhatjuk máskor is, ha akarod! - mosolyodik el. Olyan szexi, hogy nem tudom visszafogni magamat, ezért eljött az én időm, hogy kényeztessem a kis drágát.
KAMU SEDANG MEMBACA
Meg tudsz szerezni?
Fiksi PenggemarFelnőtt tartalom és erős nyelvezet!!! Jimin talán kicsit nyers személyiséggel van megáldva és eléggé szabadszellemű 20 éves srác, aki bátyjával éli egyetemista életét. Nem veti meg az egyéjszakás kalandokat sem, és nem akar komoly kapcsolatot sem, m...