🍫Oy ve yorum plizz. İhtiyacım var..
🍫Elbette 100 bölüme tamamlamak için özel bölümler yazacağım kitaba final yapınca. Ama öyle hemen değil. Az keşfedilsin millet 'Yaaazahrrr özel böğlümm yiazarrr' desinler o zaman. Çünkü ben çok kötü bir kızım...
🍫Bu arada profilimdeki diğer kitaplar çok sefil. Aklımda deli bir polisiye kurgu var ama "Hunhah" o kadar az okunuyor ki yazasım gelmiyor bir başka kurgu. Bence mafya yok diye okumuyonuzjsjjsjs...
🍫Aşağıda da yazarken felfena soft olduğum bir smut var. Okumam etmem derseniz okumayın aga. Atlayın üç noktayı...
🍫Keyifli okumalarss..
|EKO-SİN'DEN|
[Ayten neneye yakalandıktan 15 dakika sonra]
İçeriye adım atar atmaz Sina'nın kucağından inen Ekin bir süre karanlık salonu izledikten sonra Sina'ya baktı başını çevirip. Onu pür dikkat izleyen sevgilisiyle göz göze gelince de "Film izlesek mi?" diye sordu titrek bir sesle. Sanki az önce annesi birlikteliklerini öğrenmiş gibi değil de normal bir günmüş gibi.
"Ekinim, iyi misin bebeğim? Bir dinleseydin ya anneni."
Ekin başını olumsuz olumsuz sallarken "Ne konuşursa konuşsun ben seni sevmeye devam edeceğim. Bunu hiçbir şey değiştiremez." dedi ve vücudunun tamamını Sina'ya çevirmeye çalıştı çaresizlikle. Annesi tek kelime etmemişti ki, korkuyordu.
"Kurban olduğum bak o senin annen--"
Ekin Sina yardımıyla ona dönmüşken Sina'nın yakasını nazikçe tutup kendine çekti ve dudaklarını öpmek için atağa geçti. Dudakları birbirine değince de Sina bir adım daha attı öne. Onu belinden tuttuğunda Ekin de boynuna doladı ellerini. Sina dudaklarını okşayan dile aynı şefkatle dilini sürterken Ekin başını yana eğdi ve ağzını araladı usulca.
Sina'nın elleri kazağının altından girip çıplak tenine dokununca ürperdi Ekin. Ilık vücuduna soğuk eller elektrik etkisi yaratmıştı. Aşığı olduğu adamın saçlarına ellerini daldırırken vücudundan yukarı süzülen büyük ellerde göğsünde konaklamıştı.
Ekin azıcık geri çekilip "Sevişelim." dediğinde Sina daha dudakları ile sarhoşluğu yaşamışken hayır diyemedi ve onu kucaklamak istedi.
"Yürümek istiyorum." diyen Ekin onu geri tepince Sina duraksadı ama Ekin elini tutup adım atmaya çalışınca ona ayak uydurdu mütebessim. Attığı her adımda elini tutan Sina bir öpücük kondurdu o kemikli ellere. Ekin de bu öpüşlerden gaz alıp daha çok sıktı kendini, Sina'nın elini de sıktığını fark etmeden.
....
Yatak odasına girdiklerinde Sina Ekin'i kucaklayıp yatağa koydu yumuşakça. Kazağının ense kısmından tutup üstünden çıkardıktan sonra aynı işlemi diğer kıyafetleri için de yaptı ve sadece baksırla kalınca kendisini izleyen sevdiğinin yanına gitmek için yatağa tırmandı ve başını iki eliyle tutup asıldı güzel dudaklara. Bir süre şefkatle öptükten sonra dudaklarından yol alıp adem elmasında konakladı, hafifçe ısırdı ve öptü.
Tenin tenle bütün olmasını geciktirmemek adına geri çekildi Sina. Ekin'i yataktan biraz doğrultup üstündekileri çıkarırken çıplak göğse öpücükler kondurmayı da ihmal etmedi. Tene nüfuz etmiş o kokuyu hissettikçe de daha esrik hissetti kendini.
Sıra alt kıyafetlere gelince Ekin'e baktı Sina izin ister gibi. O koyulaşmış ve parlayan gözlerde aksini görünce baksırla beraber çıkardı kıyafetlerini.
Üzerinde tek parça kıyafet kalmamış olan Ekin'i aşk dolu gözlerle süzüp bacağındaki yaraya dokundurdu dudağını. Altındaki bedenin aldığı kesik nefesle öncekine nazaran daha büyük olan yaraya dokundurdu dudaklarını.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHMUTLAR DA SEVER ULAN!! [BxB]
Humor[TAMAMLANDI] 🍫 Aşk, fıstıklı çukulattır. Aksini iddia eden fındıklı çukulat seviyordur. 💚Tekerlekli sandalyeye mahkum eski bir asker ve ona ilk görüşte vurulan yeni komşusu animatör. Mah-Fez & Eko-Sin çifti. Başlangıç tarihi: 18.11.2020 Bitiş t...