🍫66. Bölüm🍫

5.8K 580 455
                                    

🍫Sadece bir gün ara vermeme rağmen etkileşim yüzdem düşmüş, üzüldüm buna. Düzenli olarak gelen ve hiç değilse oy veren bebesular bilem gelmedi dün. Gözüm yollarda kaldı onları beklerken.

🍫Yine de söylemeden geçsem hakkını yiyeceğim okuyucularım var ki onlara kucak dolusu sevgiler. Hatta kardeşimin aranızdan bir favorisi var ki söylemezsem kızacağını söyledi. Kendisi belki tahmin etmez ama o benim canım Jazzy'im Sumin. Kardeşim Rain dedi ki yorumları okurken onu görmeyince kitabın öksüz gibi hissediyorum. Hayranın var Jazzy, duy. Ama lütfen kayırdığımı düşünmeyin ben hepinizi eşit ölçüde seviyor ve saygı duyuyorum. Kalplerinizden öperim.

🍫Sonuç olarak eğer bir paragrafı bile beğendiyseniz yorum ve oylarınızı esirgemeyin benden. Bende o ölçüde feelslik bölümler atarım size. Motivasyon önemli çünkümsdfgdd..

🍫Bu arada Maho'yu yazmak Salı günü cuma namazına gitmek kadar kafa yapıyor, bilin istedim. 🤗🤗

🍫Keyifli okumalarss...

|MAHO'DAN|

"Allam çok mutluyum, Allam çok mutluyum." nasıl da güzel şarkı yapmıştım Rabbim. Albüm çıkaracaktım ha.

Kahvaltı hazırladığım mutfağı gözden geçirdim ve dün gece aklıma gelince "Burası da aşk yuvamız oldu yarebbim." diye mırıldanıp etrafımda bir tur döndüm gülerek. Arka cebimdeki telefon titreşince heyecanla çıkardım. Götüm bilem titremişti

FISTIKIM: Günaydın gamzelim ❤️

Gördüğüm mesajı om bim beş yüz defa okudum. O heyecanla ocağın üstündeki tavayı sapından tutacağıma dibinden tuttum. Hissettiğim acıyla elimi aniden çekip üflerken "Bana ne yapıyorsun lo? Kırmızı kalpleri sokaram sana ha." deyip aşkımı fiile dökmek için müzik playlistimi açtım.

Arka planda Sezen Aksu'nun Rakkas şarkısıyla raks ede ede telefonu elime aldım ve ona mesaj yazdım götümü kıvırarak.

GAMZELİM: Qıçını dişləyirəm mənim fıstıq😙

Mesajı yazıp göbek atmaya kaldığım yerden devam ederken dayımın mutfağa girmesiyle ona doğru ilerleyip gerdan kırarak eğildim önünde. Çok mutluydum anacım.

"Günaydın canım, yakışıklı, biricik, tatlı, ponçik ve gizlice osbir çeken minnoş dayım."

Dayım"Ne osbiri lan sabah sabah?" derken ona şüpheli, kısık gözlerle baktım ve bakışları bana kısa bir an döndükten sonra kapı tarafına baktı telaşla. Yine bakışları bana dönünce "İyi de sabahları yapmıyorum ki ses çıkmış olamaz." dedi masum masum. Ama ama sen minnoştun ama,nasıl da kanmıştın ama...

Gözlerim anında kocaman olurken "Sen yalnız mı osbir çekiyorsun? Bunu hemen Sino'ya söyleyeyim de o çeksin seni." diyerek telefonu elime aldığımda götüme bir şaplak attı.

"Yok ebesinin nikahı Maho."

Anında uygulamaya girip grup kurdum. Valla ebesinin nikahıydı ne yalan söyliyim. Benden kaçmazdı bu.

MAHŞERİN DÖRT (T)ATLISI adlı grubu kurdunuz.

FISTIKIM, SİNARELLA ve RODİM kişisini eklediniz.

MAHO: Ey cemaati Müslimin naasınız?

SİNARELLA: Grubun ismine alışmaya çalışıyorum Mahoş

Dayım okuduğu mesajla kıkırdayıp "Mahoş mu?" dediğinde ona dil çıkarıp ekrana çevirdim bakışlarımı.

MAHO: Mahoş ne len Sinoşko!

MAHMUTLAR DA SEVER ULAN!! [BxB] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin