🍫Keyifli okumalarss...
|SİNA'DAN|
Ben Ekinim'e, kurban olduğuma, kavuşmanın sevincini yaşayamadan bu haberi almak zorunda mıydım?
Aslında şu an hissettiğim şey şuna benziyordu. Hani televizyonda bir kaza, ölüm haberi izleyince o an bir üzüntü duyulur da diğer habere geçilince etkisi birkaç dakikaya geçerdi ya, hah işte tam da öyle hissediyordum kendimi.
Tek üzüntüm Fezaydı çünkü canımdı, arkadaşımdı, çok ama çok dalaşsak da en yakın dostumdu. Ne yapacaktı, nasıl tepki verecekti, ne yöne kayacaktı aklı ve dünya güzeli kardeşine nasıl davranacaktı? Merak ediyordum ama sorsam bile konuşmazdı, biliyorum. Şu an ne düşündüğünü bile bilmiyordum.
Tüm bunların yanında ailemin göstereceği tepkiyi de merak ediyordum tabi. Babam konusunda sıkıntı yoktu ama annemin bazen Feza'ya karşı daha katı olduğunu hissederdim. Belki yersiz bir kuruntuydu ama keşke kendine yetebilecek kadar büyük olsaydı Hande. Ben ona tüm kalbimle sevgimi verirdim. Olmayan kız kardeşim görürdüm ama yeter miydim? Hayır!..
Aslında Feza haberi ilk aldığında hırçın tepkiler verip bayılır sanmıştım çünkü daha önce konu ne zaman ailesinden açılsa olan buydu. Önce delirir, beş dakika geçmeden de bayılırdı ama bu sefer öyle olmamıştı.
İşin tuhaf yanı kedi köpek gibi atıştığı Maho'ya sığınıp bu bayılma dürtüsünü bastırmasıydı. İkisinin arasında tuhaf bir durumun peydah olduğunu bilsem de aklıma asla ve kat'a bir ilişki içerisinde oldukları gelmezdi. Tamam sabah Feza ona sarılmıştı falan da...
Ama Maho ağlarken Feza'nın boynunu öptüğünü fark etmiştim. Normal sayılabilirdi ama sonrasında Maho'nun çevresine attığı suçlu bakışlar anormal bir durum olduğunu saptamama sebep olmuştu. Anormal derken ilişkileri değil ama, yanlış anlamayın lütfen. Yazar böyle cümleler kurduruyor bana.
Sevinmiştim onlar adına...
İki üç gündür evin içinde dolaşırken telefonuna bakıp bakıp gülümsemeleri, sonra partide Maho ile kızı başlarından savmak için giriştikleri saçmasapan muhabbet ve sonrasında arka arkaya banyoya girmeleri...
Adım atmayı kestim bir an...
Siktir bunlar tabu oynarken ben Feza kulağına ne fısıldadı da bu halde diyordum Maho? Yarışmayı kazanınca banyoya gittilerse...
"Abooo!" deyip dudağımı ısırdım ve tam Ekinler'in kapısına yetişmişken başımı kaldırıp balkonlarına baktım gözetlendiğimi hissederek.
Kurban olduğum iki elini balkondaki alçak duvara koymuş ve çenesini dayamıştı o güzel kollara, öylece beni izliyordu gülümseyerek.
"Bence ablam seni içeri almaz çirkin adam. Sana çok sinirli. Az önce en sert terliğini seçiyordu."
Allah'ım kalbim niye Usain Bolt'un koşu hızı kadar hızlı atıyordu ona bakarken. Yemin ederim fazla tatlıydı ama hava artık soğuktu ve o balkonda böyle ipince bir polar hırkayla durması sinir etmişti beni.
"Senin sigara içme saatinde değil. Ne geziyorsun bu soğukta dışarılarda, eğer üşürsen var ya..."
Tatlı tatlı gülümseyince sustum ve kapıyı çaldım o bana bakarken. Bakışlarının radarındayken kapıyı üst üste, hızlı hızlı çalmış olmalıyım ki "Geldim geldim çatlama!" diye bağırdı Melike abla. Gözlerim anında şokla açılırken Ekin'in güzel kahkahası doldurdu kulaklarımı. Ben bitmiştim ama o kahkaha...
"Kurban olurum kahk---"
Kapı açılıp da Melike abla bir hışım dışarı çıkınca gözlerindeki sinirli ifadeyle lafımı yutup arkamı döndüm geri dönmek için. Korkmuştum Allah çarpsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHMUTLAR DA SEVER ULAN!! [BxB]
Humor[TAMAMLANDI] 🍫 Aşk, fıstıklı çukulattır. Aksini iddia eden fındıklı çukulat seviyordur. 💚Tekerlekli sandalyeye mahkum eski bir asker ve ona ilk görüşte vurulan yeni komşusu animatör. Mah-Fez & Eko-Sin çifti. Başlangıç tarihi: 18.11.2020 Bitiş t...