🍫85. Bölüm🍫

5.3K 494 321
                                    

🍫Keyifli okumalarss...

[DAYI-YEĞEN]

"Çok teşekkür ederim, kolay gelsin."

Kapıyı kapatıp sandalyesini içeri süren Ekin kucağındaki poşetlerle Maho'nun olduğu odaya geçtiğinde onun yatakta uzanmış tavanı izlediğini gördü.

"Oğluşum, bak ne aldım?"

Maho yüzünü çevirip dayısının kucağındaki büyük boy pizzayı görünce "Hepsini yersek annem kız---" dediği anda 'anne' lafını kullandığı için sustu.

"Sadece pizza değil, dolapta bira da kola da dondurmada çukulat da var. Bugün hepsinden yiyeceğiz."

Maho yatakta doğrulup dayısının dibine gelince "Yemek yedikten sonra gidecek misin buradan?" diye sordu. Dayısı varken biraz daha iyi hissediyordu kendini.

"Annem merak eder seni hem. Konuşacağı kimseler kalmaz."

Dayısı poşeti kucağından alıp yere koyduktan sonra Sina'nın mesken tuttuğu kucağını gösterdi Maho otursun diye. Anında denileni yapan Maho kucağına yan gelecek şekilde oturunca Ekin elini sırtına koyup destekledi onu. Bunun karşılığında başını dayısının göğsüne yaslayan Maho içli bir nefes aldı.

"Bu gece burada kalacağım oğluşum. Dilersen sabah eve beraber gidelim çünkü Ufo gelecek. Özlemedin mi onu?"

Maho omuz silkip "Anamın yüzünü görmek istemiyorum. Boş olmasam da boşluğa düşmüş olduğumu görmesin. İçi rahatlar sonra." diyerek dayısı kızar mı diye yüzüne baktı.

Ekin yeğeninin tahriş olmuş yanaklarını okşayıp öperken "Sen nasıl istersen." desede uyurken ablasına oğlunun fotoğraflarını gönderdiğini söyleyemezdi elbette. Tansiyonu bu aralar o kadar düşüyordu ki onu da Nurhayat teyzeye göndermişti başına kötü bir şey gelmesin diye. Buraya gelmeyi çok istese de Ekin sadece onunla alışveriş yapmasına izin vermişti çünkü oğluşunun sinirleri bu kadar yıpranmışken onu daha harap bir duruma düşürmek güzel kalbine iyi gelmez yine hasta olurdu.

"Dayı dalgıç mısın, dalıyorsun dayıııı?"

Ekin düşüncelerden sıyrılıp yeğeninin yanağını ısırır gibi yaparken "Espri yaptığına göre moraller düzelmiş az biraz." dedi ve Maho yüzünü gıdıklayan burun yüzünden kıkırdadı. Çocukluğundan beri en çok dayısı ile vakit geçirmeyi seviyordu zaten.

....

İçtikleri onuncu biraları da sehpaya koyarken Ekin yeğenine baktı bayık bayık. Onca çukulat, dondurma, kola, pizza, fıstık ve bira...

"Ablam üç tane Maho yapmış." deyip kıkırdadığı zaman Maho da ona bakıp "Biz sarhoş mu oldukkine?" diye sordu peltek peltek.

"Yok olmadık Maho dayı. Ben senin yeğeninim." diyen Ekin hıçkırdığı zaman Maho elini omzuna koyup sıktı ve "Akıllıyız ha." dedi.

"Maho dayı, beş kişi öpüşüyor televizyonda." diyen Ekin başı sallana sallana gösterdi açık televizyonu.

Maho televizyona bakıp başını eğerken "Eğilirsem adamın pipisini görür müyüm acaba?" dedi yemek masasında yiyişen çifte bakarak.

"Oha! Onun pipisi mi var Maho dayı?" diyen Ekin de Maho gibi eğildi ve alttan alttan baktı televizyona. Dengesini sağlayamayıp öne doğru düşeyazan Ekin dengesini sağlamaya çalışırken elini televizyon kumandasına sert bir şekilde bastırdı ve televizyon kapandı.

"Sanırım yatak odasına gittiler Rodi. Baksana ışıkları da kapattılar. Kesin fan fini fon yapacaklar."

"Sevişsikişçekler mi yani Mahoş?"

MAHMUTLAR DA SEVER ULAN!! [BxB] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin