🍫46.Bölüm🍫

5.3K 601 303
                                    

|MAHO'DAN|

Elimde içinde nenem sultanların reçelleri olan kutuyu taşırken telefonumun ekranından tipime baktım. Elimle saçlarımı savuşturup seksi seksi baktım ekrana.

"Çok ataşlı ve de gamzeli bir aşığım ha. Ben bile bana aşık oldum Allam, Fezom nasıl olmasın?"

Bu kadar övünmek yeter diyerek belimden düşen pantolonu çekiştirdim. Pantolonum bile rahat durmuyordu ya. Sonra pembiş dudaklımın yanında üstümden düşse ne yapardım ben? Hem niye kilo vermiştim ben. Yoksa pipim mi kilo ver...

"Amanın!.."

....

Zili çalarken heyecan yapmamak için "1 porno, 2 porno, üç porn---" diye sayıklıyordum. Bunu yaparken bilgisayarda olan videolar aklıma geliyor ve sırıtıyordum.

Sonra birden yaşadığım ani aydınlanma ile maviş gözlerim sonuna kadar açıldı. O anda açılan kapıyı "Siktir!" diye bağırıp tekrar kapattım. Allam ne yapacaktım Allam?

Kapı tekrar açıldığında karşımda Feza'yı görünce büyük bir ciddiyet ve üzüntüyle bakmaya başladım ona.

"Abi iyi misin ya sen?"

'Abi deme lazım olur' demek istesem de gözlerim dolu dolu "Affet fıstıkım." dedim.

Beni anlamaz bir şekilde süzünce "Ben porno izlerken benim pipiçüküm başka pipi şeytanlara kalkıyormuş. Valla senin pipicanı aldatmadım." dedim tek nefeste.

"Mahmut Cabbar acaba uyuşturucu falan kullanıyor olabilir misin?"

"Aşk uyuşturucuysa eğer sen en etkili olansın fıstıkım benim. Keşke seni kullanmama izin versen, çok güzel sürerim falan..."

Feza'nın afallamış yüzüne suçlu suçlu baktım. Bir daha o pornolara bakmayacaktım söz olsun.

Feza alayla gülüp "Görende bana aşık oldun sanacak Mahmut." dediği zaman kısılan gözlerine baktım ve iç çektim.

"Evet aşığım."

Gülüşü yüzünde donarken "Anlamadım." diye mırıldandı.

"Gözlerinin yeşilini Antep fıstığı gibi görüyorum. Bundan öte aşk mı olur?"

Gözlerimin içine uzunca bir süre baktı ama ses etmedim daha başka. Benimde onu izleyesim gelmişti ve karnım sancıyordu ona bakarken. Pembiş dudaklı yarim...

"Yanlışlıkla dudaklarımız çarpıştı diye mi böyle düşünüyorsun Mahmut?"

Sesi oldukça şaşkın ve çocuksuydu. Sen o öpücükle kalmıştın amma ben rüyamda ohoo pembe kamçılar, kelepçeler, krem şantiler falan...

"Mahmut Cabbar cevap ver? Eğer o yüzdense----"

Gözlerime dikti fıstıklarını.

"O yüzdense çok saçma."

Sona doğru kısılan sesi ne kadar büyük bir karmaşa yaşadığını gösterir gibiydi.

"Saçma olan benim seviyor, olmam mı, erkek olmam mı yoksa öptüğüm için sevdiğimi düşünmen mi?"

Allam çok akıllıydım Allam. Nasıl güzel sorular soruyordum öyle.

Feza elini öne doğru kaldırdı. "Bak eğer sırf kuzenim dayına bunları yapıyor diy--"

"Mahmutlar da sever ulan!" diye bağırdım. "Bende sevemem mi?" Elimdeki kutuyu da ona uzattım. "Senden tatlı olmasınlar ama reçelleri arabada unutmuştun."

MAHMUTLAR DA SEVER ULAN!! [BxB] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin