🍫Bir daha asla günde iki bölüm paylaşmayacağım.
🍫Keyifli okumalarss...
|SİNA'DAN|
Karakolun sonunun yatak odası olacağını bilsem önceden hır gür çıkarırdım, yalan yok. Ama bugün kalbim olan adama söylenen o aşağılayıcı sözler yüzünden bozulmuştu moralim.
Onları öldürecek kadar çok dayak atmış, yine de bebeğime o lafı söyleyeni ne kadar dövsem de soğumamıştı içim. Etkilenmiyor gibi duruyordu ama ne kadar hassas bir kalbi olduğunu biliyordum. Bugün evimizin mutfağında bana yemek yaparken yere düştüğünde yüzünün aldığı o utanç ifadesi gitmiyordu gözümün önünden. Kuracağım her cümlenin farkında olmadan ters tepeceğini bildiğimden iç güdüsel hareket etmiş ve hayatımda yediğim en güzel tavuğu onun elinden yemiştim, abarttığımı düşünmeyin lütfen. İçinde fazlaca sevgi vardı ve o güzel elleriyle doyurmuştu beni.
Her anımı o bal dudaklarına mühürlemek istemiştim, tıpkı şu an olduğu gibi. Benim yatağıma oturmuşken ve böylesine tedirgin duruyorken onu göğsüme soka soka sararak öpmek istemiştim. Ama neden bu kadar tedirgindi ki bakışları?
"Ekinim." sesimle anında döndü yüzünü bana ve diliyle dudağını ıslatıp "Baban.. sanki bizi biliyor." dedi korku dolu gözlerle.
Gözlerine o korkunun tohumunu eken orospu çocuğunu sikecektim ama öncesinde ekilen o tohumun sulanmasını ve iyice serpilip büyümesini engellemek için seni sana verecektim. Bu sayede ne kadar mükemmel olduğunu görürdün.
"Annem ve babam ben lisedeyken öğrendiler yönelimimi Ekin?"
Gözleri kocaman açılıp "Bir şey yapmadılar mı?" diye sorunca başımı olumsuz anlamda salladım.
Aslında babam ilk başta sorun yaratmıştı ama annem boşanma mevzusunu öne sürmüş, onunla iki haftalığına yurtdışına giderek orada onu ikna etmişti orada. Nasıl başarmıştı bilmiyorum ama oradan döndüklerinde bana kucak açmıştı ikisi de.
"Tüm ailen kabul etti mi seni? Peki sen mi söyledin ilişki içerisinde olduğumuzu? Gerçekten babanla abin kızmadı mı? Annen seni destekledi mi? Hiç korkmadın mı onlar öğrenince?"
Korkmuştum ama elimden tutmuşlardı. Karşımdaki adamın gözlerinde gördüğüm bu ürkek çocuksu pırıltılar onun ne kadar mahrum olduğunu gösteriyordu bu durumdan. Yaşı yirmi dokuz olsa bile kalbi kendi yönelimini fark ettiği on altı yaşında kalmış gibiydi. Yatakta onun yanında oturduğumda hâlâ merakla gözlerime bakıyordu.
"Ailem beni kabul etmese bugün burada olmazdım. Babam kızdı ama hemen geçti siniri ve ilişki durumumuza gelecek olursak Erdem abim ikisiyle paylaşmış olmalı bu durumu, yani ilişkimizi. Emin ol çok sevinmişlerdir, babam sana çok saygı duyuyor."
"Çok şanslısın." deyip başını salladığı zaman yanağını öptüm ve sesi hafif titrek çıkarken "Keşke benim de ailem öyle olsaydı." dedi gülümseyerek. O gözlerde yaşanmışlıklarının acısı gizliyken bu tebessüm niyeydi Ekin?
Elim yanağını bulup okşadığında çabucak yasladı bana yüzünü ve gözlerini yumunca sol gözünden bir yaş aktı. Eğilip tuzlu suya dudağımı bastırdığımda da titreşti kirpikleri ama açmadı ve gözünden düşen iki üç damla yaş yanağında iz bıraktı. O kadar güzel duruyordu ki tıraşlı pürüzsüz siması o yaşlar bile makyajdı yüzüne. Kurban olurdum...
Tekrar eğilip dudağının kıyısına dudağımı bastırıp geri çekilirken "Bana parkta en sevdiğim çiçek lotus demiştin, hatırlıyor musun?" diye sordum. Elime yaslı başını evet dercesine sallayınca gülümsedim ve kulağına eğildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHMUTLAR DA SEVER ULAN!! [BxB]
Humor[TAMAMLANDI] 🍫 Aşk, fıstıklı çukulattır. Aksini iddia eden fındıklı çukulat seviyordur. 💚Tekerlekli sandalyeye mahkum eski bir asker ve ona ilk görüşte vurulan yeni komşusu animatör. Mah-Fez & Eko-Sin çifti. Başlangıç tarihi: 18.11.2020 Bitiş t...