🍫Bir güne iki bölümü nasıl sığdırdın, sen deli misin Haru?
🍫Geçen bölüme gelen her yoruma kalbimi bıraktım ve bugün bir bölüm daha hak ettiğinizi düşündüm o sebeple. Normalde Feza'dan olacaktı bölüm ama birkaç minnoş Maho diye diretince Feza'nın bölümünü öylece bırakıp Maho'ya yazdım. Sanırım herkeşler kaos beklemiş herkeşler.
🍫Şaka bir yana Maho'yu bu kadar benimsemiş olmanız çok mutlu etti beni. Kardeşim, arkadaşım görüyorum ve hatta evleneceğim diyenler bile oldu. Sizi bilemem ama benim Mahom hayat kokuyor be. Sanki sokağa çıksam onunla karşılaşabilirim gibi geliyor bana.
🍫Keyifli okumalarss...
|MAHO'DAN|
O kapının önündeki çılgın ağlayışımın boşuna olduğunu anladığımda kalktım yerimden. Görüş açımı bulanıklaştıran yaşlar eşliğinde yürümeye başladım yavaş yavaş.
Yürüdükçe zonklayan ayak parmaklarım daha beter ağlamama sebep olurken bir süre sonra koşmaya ve "Vakkas emmi!" diye bağırmaya başladım. Şu an aklıma bir tek o gelmişti sığınacak ve koştukça da daha beter ağlıyordum "Vakkas emmi!" diye.
Çünkü kimseler anlamamıştı beni kimseler. Belkim o anlardı da bana kol kanat gererdi.
....
Bakkalın olduğu sokağa girdiğimde koşuşumu yavaşlattım. Hızlı adımlarım bakkalın önünde son bulurken elim alçak kapısına gitti hemen. Şansıma tüküreyim ki kapalıydı kapısı.
"Vakkas emmi nirdesin Vakkas emmi? Sen anlarsın belki beni, dinlersin. Benim canım Vakkas emmi!"
Kapıyı zorlasam da açılmayınca soğuk zemine çöküp ağlamaya başladım. Sesimi o kadar çok yükselttim ama Vakkas emmi de gelmedi diğerleri gibi. Dizlerimi kendime çekip bir süre de öyle ağladıktan sonra ayağa kalktım pes eder gibi. Yoldan geçen herkesler bana bakıyordu çünkü. Hem o kadar üşüyordum ki minnoş ayak parmaklarım uyuşmuştu.
....
Adımlarımı bu seferde mahallenin küçük anaokuluna yönelttim. Vedat şimdi orada olurdu. Sonuçta sabahçı öğrencilerin öğretmeniydi.
Tek katlı okuldan içeri girdiğimde duyduğum çocuk sesleri ile gözümdeki yaşlara rağmen dudağımın tek taraflı kırıldı. Çok masumdu çübkü çocuklar. Vedat'a ait olduğunu bildiğim 'Yıldızlar' sınıfının önüne geldiğimde kapıyı tıklattım burnumu çekip."Gelebilirsiniz." diyen sesi duyduğumda kapıyı araladım. Büyük ihtimal yılbaşı yakın olduğu içindi sınıftaki bu renk cümbüşü. Başına taktığı yılbaşı şapkası ile bana bakan Vedat kısa bir an yüzümü izledikten sonra panikle "Mahmudo." dediğinde gözlerim doldu.
"Çocuklar hepiniz oyun odasına gider misiniz? Ben geleceğim yanınıza tamam mı yıldızlarım?"
Sınıf boşalınca panik dolu bakışları tekrar bana kaydı ve iki adımda yanıma gelip kollarını etrafıma doladı.
"Ne oldu sana canım dost? Gözlerin kan çanağı."
Birinin varlığını hisseder hissetmez tekrar açıldı çeşmelerim. Omzunda hıçkıra hıçkıra ağlarken sırtımı sıvazladı. Yaşlarım biraz diner gibi olunca "Annemden de sevgilimden de nefret ediyorum." dedim dudaklarımı büzüp.
"Melike teyze de sevgilin de kız olmasa ağız dolusu küfrederdim. Nasıl üzerler seni?"
Ondan bedenimi yavaşça ayırırken "Feza erkek ona küfret." dedim. Bakışları kısa bir an boş boş yüzümde dolansa da "Erkek mi sevgilin?" dedi şaşkınca. "Fıstık gözlü yarin o muydu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHMUTLAR DA SEVER ULAN!! [BxB]
Humor[TAMAMLANDI] 🍫 Aşk, fıstıklı çukulattır. Aksini iddia eden fındıklı çukulat seviyordur. 💚Tekerlekli sandalyeye mahkum eski bir asker ve ona ilk görüşte vurulan yeni komşusu animatör. Mah-Fez & Eko-Sin çifti. Başlangıç tarihi: 18.11.2020 Bitiş t...