🔥Olumsuz örnek oluşturabilecek bir takım eylemler yer almaktadır aşağıda. Ben namıslıyam diyenlerin okumaması önemle rica olunur.
🍫Keyifli okumalarss..
|SİNA'DAN|
"Oğluşumu zor ikna ettim sevgilim. Sende o aptal kuzenine söyle ne türlü alacaksa alsın yeğenimin gönlünü."
Telefon kulağımda buzdolabının önüne gittim ve sabahın körü olmasını umursamadan bir havuç çıkarıp yıkadım ve bir ısırık alırken "Dün gece nasıldı Maho?" diye sordum.
"Bana dansöz gibi kıvır dese kıvırırdım gülmesi için. Yeter ki atlatsın bu depresyonunu. Onu ağlarken görmek Çin işkencesi bana."
Başımı o görecekmiş gibi sallayıp çalışma masasına oturdum ve havucu dişlerken "Peki ayarladın mı buluşacakları yeri." dedim ve bilgisayarımı açtım.
"Daha değil. Aslında ben ona eşlik edecektim ama Fuat geleceği için eve geçeceğim. Telefonumu yanına bırakırdım ama istemedi. O yüzden bir yer ayarlarsam Kerem'e söyleyeceğim, o Maho'ya iletecek."
"Sen karar verince beni haberdar et o zaman. Sakın unutma, malum misafirin de gelecek ya." dedim imalı imalı.
"İyi madem kapatayım o zaman ben. Mahom'a antep fıstıklı krep ve sıcak çikolata yapacağım daha uyanmadan. Umarım boğazı şişmez bir kutu dondurma yedik diye."
"Düşünceli yarim benim." diyerek kapadım telefonu.
....
Sanırım bugün pencerenin önünde çalışsam iyi olacaktı çünkü her an bir uzay mekiği inebilirdi mahalleye. Bir gözüm çizimde bir gözüm pencerede sigaramı tüttürürken aklım bir yandan da Fezadaydı. İki gecedir uyumuyor ve sürekli olarak çizim yapıyordu. Mutfaktaki kirli kahve bardaklarının haddi hesabı yoktu ve şu an bile çizimle haşır neşirdi.
Aslında Ekinimle yaptığımız ortak plan sonucunda bu akşam bir araya getirecektik ikisini. Zaten sonrasında barışırlardı kesin. Bizde yarın akşamki yılbaşı yemeğinde annemlerin evinde muhteşem bir yılbaşı geçirebilirdik. Kaldı ki Ekinim de orada olacaktı ve ciddi anlamda onu ailemle sevgilim olarak tanıştıracağım ilk gündü. Onun da heyecanlı olduğunu dün gece mesajlaşırken anlamıştım ama öncekiler gibi korku dolu bir heyecan değildi çünkü abimle seanslar yapalı beri daha özgüvenli ve atılgan davranıyordu. Elbette abimle kurdukları arkadaşlık da hoşuma gidiyordu. Abimin bugüne kadar çıktığım hiçbir insana bu denli samimiyetle yaklaştığını görmemiştim. Sürekli olarak şunu diyordu bana: Bunu gözüm tutmadı. Şimdiyse ondan enişte diye bahsetmediği kimse yoktu.
....
Feza'ya zorla yedirdiğim tosttan sonra annemi aramıştım. O Feza ile konuştuktan sonra da nasıl ikna etmişti bilmiyorum ama uykuya dalmıştı Feza. Zaten aradan saat geçmeden annemin gelmesi ve onu kontrol etmesi de uyuması için Feza'yı tehdit ettiğini gösteriyordu.
"Anne hemen gidecek misin eve?"
Gitmem derse onu bilerek Melike ablanın yanına yollayacak, bende arkasından gidecektim.
"Yok oğlum yarın ki yemek için her şeyi hallettim. Bugün boşum yani. Dilersen yanınızda kalırım bu gece."
Bu işime ters düşeceğinden "Dün Melike abla fena ağladı anne. Görmen lazım iki gözü iki çeşme. İnsan öyle zamanlarda arkadaş istiyor yanında." diyerek tepkisini ölçtüm ve anında doldu ela gözleri.
"Yanına mı gitsem ki acaba? Çok üzülmüştür şimdi canım arkadaşım."
Maho kadar değildi tabii de...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHMUTLAR DA SEVER ULAN!! [BxB]
Mizah[TAMAMLANDI] 🍫 Aşk, fıstıklı çukulattır. Aksini iddia eden fındıklı çukulat seviyordur. 💚Tekerlekli sandalyeye mahkum eski bir asker ve ona ilk görüşte vurulan yeni komşusu animatör. Mah-Fez & Eko-Sin çifti. Başlangıç tarihi: 18.11.2020 Bitiş t...