🍫Keyifli okumalarss..
[1 HAFTA SONRA]
|MAHO'DAN|
Şu bir haftayı annemin ilgisinden köşe bucak kaçarak ve dükkana git gel yaparak geçirmiştim. Yeni bir iş kurmak basit diye düşünmeyin çünkü iflahım sikilmişti. Bazı günler eve gelince kıyafetlerle bile uyuyakaldığım oluyordu. Neyseki Viko bebişimin de sayesinde dört gün sonra açılacaktı parfümeri.
Adı bana kalsa "Mahoş Kokular" olurdu ama dayım buna karşı çıkmış ve seçim hakkını Elen'e bırakmıştı. Hayır yani Mahoş kokular gayet marjinal bir isimdi bence. Değil mi bebesular?..
"Bebeğim."
Annemin sesini duyunca yorganı başıma kadar çektim. Kapıda dönen kilit sesini duyunca da yorganın altından çıkardım kafamı. Anahtarı da cebine koyan annem yatağımın ucuna gelip oturduğu zaman içeriden duyduğum kahkaha sesleri ile yerimden kalkmaya yeltendim.
"Hiçbir yere gidemezsin efendim, konuşacağız."
Ona cins cins bakıp yatakta oturur pozisyona geçtiğimde bunu dinlememe dalalet sayıp iyice yaklaştı bana.
"Özür dilersem ve bunu bir özürle sınırlı tutup gönlünü almaya çalışırsam haksız duruma düşerim değil mi?"
Onu onaylar gibi başımı salladığım zaman "Ben sen işini ve yuvanı kur istedim oğlum. Hem iş için hem yuva için o kadar isteksiz davranıyordun ki belki böyle davranırsam burnun sürter ve benim gibi düşünürsün dedim." diyen anneme göz ucuyla baktım.
"Sana bunu yaparken bu kadar kırdığımı inan fark etmedim. Ekin bana söylediğinde aman gülüp geçiyor zaten umursadığı yok dedim ama yavaş yavaş oğluma körelmiş gözlerim, bilemedim."
Ağlayan suratına bakıp "Babama benzediğim için sevmiyorsun beni değil mi?" diye sordum.
"Seni canımdan bile çok seviyorum ama kocam olacak o adama gram benzemeni istemezdim."
Yine babamı kötüleyeceğini fark edince göz devirsem de gözlerime bakıp kazağını yukarı çekiştirdi. Kolunun yukarı kısmına doğru gittikçe gördüğüm yaralı kolla donakaldım. Kolunun yukarısı boydan boya yanmıştı ve jilet izine benzer izler vardı üstünde ve üzerinden çok geçtiği belliydi.
"Baban ömrünün son demlerinde size baba oldu ama bana koca olmadı sanırım. O yüzden keşke gözlerin bile ona çekmemiş olsaydı diyorum çoğu zaman, yalan yok."
Gözüm kolundayken "Bunu babam mı yaptı?" dediğimde "Evet." dedi kısaca.
Gözlerim şokla irileşirken "Nurten nenen o yüzden hiç bahsetmez oğlundan, fark etmedin mi bebeğim?" dedi.
Doğru babamın sözü açılsa bile bunun üstü kapanırdı nenemce ama...
"Baban bir baltaya sap olamadıkça delirdi oğlum. Yoksa ne kadar mükemmel bir insan olduğunu bende biliyorum. O yüzden saçma gelecek ama senin bu vurdumduymaz hallerin bana onu hatırlattığı için korktum, korktum ve böyle yanlış davrandım. Ben baban ol istemedim."
Aklım almıyordu bunu. Demek babam iflas edip bizi köye Ayten nenemin yanına gönderdiği o süreçte anneme bu zulmü yapmıştı. Gözümden istemsizce yaşlar süzülürken "Babam kadar kötü olabileceğime inandın mı anne?" dedim büyük bir hayal kırıklığı ile. Kalbim pambık gibiydi bir kerem..
"Yuvanı kurunca hâlâ bir işin yoksa olmandan korktum evet ama ne kadar büyük bir hata yaptığımı da fark ettim."
"Seni affetmem için ajitasyon yapıyorsun sen." derken süzülen yaşlarıma engel olamıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHMUTLAR DA SEVER ULAN!! [BxB]
Humor[TAMAMLANDI] 🍫 Aşk, fıstıklı çukulattır. Aksini iddia eden fındıklı çukulat seviyordur. 💚Tekerlekli sandalyeye mahkum eski bir asker ve ona ilk görüşte vurulan yeni komşusu animatör. Mah-Fez & Eko-Sin çifti. Başlangıç tarihi: 18.11.2020 Bitiş t...