🎄🎉Cingıl bels cingıl bels cingıl oldays...
bounpreminlaysi bu bölüm gelsin diye o kadar 'yazar, yazar' diye yazdın ki yorumlarda, sana ithaf etmesem gözüm açık giderdi dkskskdk.
🎃🎊Yeni yılınız kutlu olsun, mutlu olsun bebesular. İnşallah 2020 gibi olmaz. Bu arada aranızdan birinin doğum günüydü 1 Ocak ona da ithaf edecektim doğum günü hediyesi mahiyetinde, adını hatırlamadım. Artık kimin doğum günüyse üstüne alınsın. İyi ki doğmuş.💗💗💗
🎆🎀Yeni yıla smut okuyarak girersek tüm yıl smut mu okuruz? sksjsjdf...
🎉🎊KEYİFLİ OKUMALARSS...
|FEZA'DAN|
(P.S: Maho'dan yazmak çok cringe olurdu, gönlüm el vermedi. Skksjsj. İkincisi ondan olacak.)
🎊🎉🎊
Bir varmış bir yokmuş, evvel zaman içinde kalbur saman içinde mutluluğa tahammülü olmayan bir çocuk varmış ve bir gün aşık oluvermiş. Nasıl mı oluvermiş? Çünkü anlaşılıvermiş kalbine hükmettiği adam tarafından. Her koşulda yanında oluvermiş ve sevgisi taşmış gözlerinden. Nihayet karar vermiş hikayenin baş kahramanı, o da çok sevecekmiş o kalbi güzel adamı ve isteyecekmiş onu her zerresiyle. Çünkü o her şeyin en güzelini biliyormuş ve masal başlasınmış.
"Maçı kazandık aşkım. Fan fini fon zamanı."
🔥🔥🔥
O mavilere bakarken beni geri tepmesin istedim. Karanlık olmasından mütevellit çakmak çakmak yanan gözlere bakarken elim elektrik anahtarına gitti ve yaktım ışığı. Gözleri kısa bir an bana kaysa da bir süre odada dolandı ve "Odan güzelmiş fıstıkım." dedi heyecan kokan titrek bir sesle. İlk seferiydi tabi.
"Maho iyi misin?" diye sorduğumda bana baktı ürkek ürkek ve "Hadi yapalım fan fini fon ama bu sefer kırbaç yok, birazcık ses çıkarır." dedi gülümsemeye çalışarak. Kırbaç yok diye üzgün duruyordu şapşiğim. Bir dahakine kullanırdık olur biterdi.
"Bir dahakine kullanırız aşkım kırbacı."
Korkuyordu, o istekli halinin yerini gergin bir bekleyiş almıştı ve gözleri ben dışında her yere kayıyordu ama dediğim onu mutlu etmişti çünkü dudağının tek tarafı havaya kalkmıştı. Esmer tenine rağmen kıpkırmızı olmuştu yanakları. Bu heyecanına deli olmuştum.
"Kıyafetlerimi çıkarayım mı? Ama terledim miden bulanmaz mı?" nasıl da titriyordu sesi.
Yüzüne beceriksiz bir tebessüm yerleşince ellerimi ensesinde birleştirip dudaklarında aldım soluğu. Gülüşünü öpmek açık ara favorimdi. Odanın ebeveyn banyosuna dudak dudağa ilerlerken dudaklarımız arasında ritim tutan dillerimiz de eşlik ediyordu bize. Tek gözümü açıp elimi banyo kapısının kulbuna atarken istekli dudaklarına da karşılık vermeye çalışıyordum ve bir yandan da bedenimi ona sürtüyordum istediğimi belirtir gibi.
Banyo kapısını açmayı başarıp onu içeri çektiğimde nefes almak için ayırdı dudaklarını benden. Az önceki ürkek bakışlarının yerini istekli bakışlar almışken boğuk bir sesle "Banyoda mı yapcaz fan fini fon?" diye sorduğunda üzerindeki hırkayı çıkarıp yerle buluşturdum ve alnını öpüp tişörtünü çıkardım üzerinden. Bana uyup eşofmanını üzerinden çıkarınca çıplak göğsüne baktım ve eğilip öptüm göğsünün ortasını ellerimle okşayarak. Elim iç çamaşırının lastiğine gidince o da tişörtümün eteğinden tuttu ve ben elimi kaldırınca ani bir hamleyle çıkardı üstümden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHMUTLAR DA SEVER ULAN!! [BxB]
Humor[TAMAMLANDI] 🍫 Aşk, fıstıklı çukulattır. Aksini iddia eden fındıklı çukulat seviyordur. 💚Tekerlekli sandalyeye mahkum eski bir asker ve ona ilk görüşte vurulan yeni komşusu animatör. Mah-Fez & Eko-Sin çifti. Başlangıç tarihi: 18.11.2020 Bitiş t...