🍫78.Bölüm🍫

4.9K 506 433
                                    

🍫Selamlar efem. Size kitaptan bağımsız bir soru sormak istiyorum. Sizce intikam almak için değişmeye gerek var mı? Ne bileyim çirkin ve gözlüklüsünüz diye size tekmeyi basan insana güzelleşerek mi intikam alırdınız yoksa karakteriniz ve zekanızla mı yapardınız? Daha doğrusu hangisi daha etkileyici olurdu sizce? Lütfen beni ya da yazdıklarımı azıcık seviyorsanız cevaplayın.(Dilenciye sadaka gibi oldu ama.Hhhgffg)

🍫Bu arada bu bölüme de 80 beğeni istiyorum sshhjdhj. Bölüm sonunda sebebini anlarsınız. Ben sınır koymayınca vermeyonuz naapam?

🍫Keyifli Okumalars..

|MAHO'DAN|

FISTIKIM: Gamzelim, sana bir sürprizim var, bize gelir misin aşkım?

Allam fıstıkım bana sürpriz yapmıştı Allam.

Heyecanla yorganımı tekmeleye tekmeleye çıktım yataktan. Hoplaya zıplaya dolabıma gittim ve "Bir gün bir gün bir Fezo eve de gelmiş Mahosu yok. Açmış bakmış odayı, şeker de sanmış Maho'yu." diye diye kıyafet seçmeye başladım.

Allam ne giyecektim Allam?

Dolaptaki her şeyi gözden geçiriyordum ama bir türlü hoşuma kaçmıyordu kıyafetler. Elim kırmızı sweatime gittiğinde renginden dolayı aklıma gelenle gözlerim faltaşı gibi açıldı.

"Allam bugün fan fini fon günüydü Allam."

Gözlerim anında dolabın arkasındaki pakete kayınca aldım ve dün Elena ile beraber aldığımız seksili geceliği çıkardım. Geçen sefer ki fan fini fonda bornozumun kulakları var diye beni hemen o banyoda...

Allam çok ayıplıydı Allam.

Yine de bugün onun için hazırlanmalıydım ve bunları bir poşete koymalıydım. Onların evinde hazırlanırdım hem. Şimdi fıstıkımı bekletmeden yanına gitmeliydim. Kim bilir ne sürpriz yapmıştı bana?

....

"Maho nereye gidiyorsun?"

Elimdeki poşetle anneme suçlu gibi baktım. Sonuçta fan fini fona gidiyordum. Bunu söyleyebilemezdim.

"Neyse git zaten ne yapacaksın evde boş boş ayak altında."

Gözlerim anında dolu dolu oldu. Daha yeni uyanmıştım ki ben, ne ayak altısı? Annem artık gün içinde 'Maho' demekten çok 'boş' diyordu bana. Bunu dayımla kavga ettiğimiz gün bana tokat attıktan sonra yapmaya başlamıştı üstelik. Özür de dilemiştim oysa. Dayımla çok iyiydi aramız ama annem bana karşı çok ilgisiz olmuştu artık. Benimle hiç konuşmuyordu neredeyse. Dayım da olmayınca hepten yalnızlık çekiyordum.

"Maho."

Tabi birde Elen bebeğim vardı, can dostum. Büyük ihtimal annemin bana dediğini duymuştu ki şimdi böyle bakıyordu bana ama annemin umurunda değil gibiydim.

"Hadi dışarı çıkalım Temelim."

Onu başımla onaylayıp merdivenlerden aşağı indiğimde arkamda duyduğum adım sesleri ile götümü merdiven boşluğuna bıraktım ve ağlamaya başladım.

"Canım arkadaşım benim." diyerek bana sarılan Elen'e bende sarılırken "Benim de bir kalbim var Elen." dedim sesimi çıkarmamaya özen göstererek. Annem aşağı inmese bizi görmezdi ama sesime gelirse hiç hoş şeyler olmazdı. Ben kimseleri kırmak istemiyordum. Hele de canım olanları hiç...

"Ah be dostum, söylesene annene kırılıyorum yapma diye."

"Anneler anlar Elen, anlamaz mı? Ona o kadar kırgın bakıyorum ama yok. Duru'yu da dayımı da anlıyor ama beni anlamıyor hiç."

MAHMUTLAR DA SEVER ULAN!! [BxB] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin