🎉🍫FİNAL🍫🎉

5.9K 529 626
                                    

🍫Bu bölümü tatlı ve çok seksi bir minnoş olan ve klavyesiyle aşk yaşayıp yaşadığı türlü badirelere rağmen her güne bölümler sığdıran biricik, tek yazarınız @JoseiHaruu'ya ithaf ediyorum. Kendisi çok mütevazi bir şahsiyet olduğundan bunu hak etmiştir. Benim bu konudaki tek suçum aynaya bakınca gördüğüm ponçirik yüzdür.

🍫Keyifli okumalarss..

|HERKEŞLERDEN|

"Sende al loo, sende. Fıstıkım geliyor bugün fıstıkım."

Maho neşeyle çukulat dağıtırken ona bakanlara da ters bakışlar atıyordu namıslı olaraktan. Onun artık bir kocişi vardı kocişi. Görmüyorlar mıydı parmağındaki alyansı? Onun başı bağlıydı bir kerem.

"Oğluşum."

Maho dayısının sesini duyar duymaz büyük bir mutlulukla baktı ona. Dimdik, ayakta, bir dağ gibi önündeydi. Viko'nun ayarladığı doktorla o kadar güzel yol kat etmişlerdi ki gayet güzel yürüyordu dayısı şimdi.

"Benim canım dayıcım." diyerek yanına gidip kolları arasına girdiğinde en çok da kolları arasında kaybolmayı özlediğini fark etti o an.

"Sina'ya bir şey söylemedin değil mi?"

Maho dahil hiç kimse Sina'ya bir şey söylememişti elbet. Dayısı sürpriz olsun dediği için herkesler fermuar çekmişti ağzına herkesler. Tabi Sina'nın ailesinden saklanmıştı bu durum çünkü Erdem gibi bir tehlike vardı her an ağzından kaçıracak olan.

"Dayı bugün kocişler geliyor dayı." diyen Maho parfümeride dayısını gözüne kestiren kızlara bakıyordu göz ucuyla. Cidden yakışıklı bir şerefsizdi dayısı, Sina'nın işi on kat zorlaşmıştı artık.

"Viko ile gidip Derya'yı tehdit ettik oğluşum."

Maho göğsüne sindiği dayısından uzaklaşırken "İyi ettiniz dayı." dedi. Derya rahat durmayıp köydekilere haber vereceğini söyleyince çareyi bunda bulmuşlardı. Üstelik Ayten nenesi kalan tüm mirası, toprağı sadece annesi ve dayısı arasında pay etmiş ve Derya'yı saf dışı bırakmıştı. Yani o uğruna deli olduğu paradan tek kuruş faydalanmayacaktı. Oh olsundu yaa...

"Dayı seni çok ama çok fazla seviyorum biliyor musun?"

Ekin Maho'nun alnını öperken "Bende çok seviyorum maviş gözlümü." dedi ve söylenenle dudağını büzdü Maho. Dayısı daha önce gözüne iltifat etmemişti hiç.

"Ne oldu Maho?"

"İlk defa gözüme iltifat ettin biliyon mu?" diyen Maho gözünden bir yaş akınca utanıp dayısının göğsüne sindi.

"Sana öyle dersem götün kalkardı oğluşum. Benden yakışıklı olduğunu bilmene gerek yoktu. Senin yüzünden evde kalıyordum iyice."

Maho denilene sırıtıp "Gamzeliyim de değil mi dayı?" dediğinde bu masumluğu karşısında gülmek ve saçlarını karıştırıp öpmekle yetindi Ekin. Hemde dünyanın en temiz kalpli gamzelisiydi.

....

"Nenemler saat geçmiyor nenemler?"

Maho bir sürü bir sürü iş yapıyordu ama bir türlü geçmiyordu saat. Duvardaki saat hep aynı noktayı gösteriyordu.

"Saatimiz bozulduydu ya, benim oğlum."

Maho Nurten nenesine "Ciddili misin loo neneyto?" dedikten sonra Feza'ya ait olan saate baktı ve gördüğü saatle gözleri yuvalarından fırladı.

"Allam geç kaldım Allam."

Evin içinde sağa sola gitmeye hatta koltuklara binip tepelerine tırmanmaya başladı panikle. Şimdi giderse nah yetişirdi havaalanına nah. Fıstıkısı onu cezalandırmak için yirmi tur atacaktı yirmi tur.

MAHMUTLAR DA SEVER ULAN!! [BxB] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin