🍫77. Bölüm🍫

5.3K 490 358
                                    

🍫Merhabalar efem. Öncelikle kitabımda isim değişikliğine gitmek gibi bir niyetim yok. İsterse az kişi keşfetsin benim için sorun değil. Ben olan okuyucularımla ve gelecek olanlarla mutluyum.

🍫Bu arada bugün Hunhah'a da yeni bölüm gelecek, belki ilginizi çeker.

🍫Bu bölümü ataşının harı başına vurmuş minik kelebeğim btpinkkookmin hanfendime ithaf ediyorum. Ne zaman smut yazsam en çok onun yorumları beni güldürüyor. Öyle bir hayal ediyor ki pardon yaşıyor ki anlatamam. Jddkdkjsdj

🔥+18 içerik olacaktır bu bölümde. Dileyen okur dilemeyen okumaz!

🍫Bu arada 62. ve 70. bölümdeki ateş emojisini kaldırdım. Okurken sürpriz olsun. En çok okunma ikisine geliyordu. Günah günahsjssjsksjdjdjs

|EKO-SİN'DEN|

Ekin başta ses çıkarmasa da saniyeler sonra dilini dudaklarında gezdirdi ve "Bana makas getir sevgilim bey." dedi.

....
🔞ALERT!!

Sikimi mi kesecek Eko, lan?..

Aklına bir tek bu gelmişti Sina'nın. Makası istemedeki amacı çok anlayamasa da banyo kapısının sağındaki beşli çekmecenin yanına gitti ve alt çekmeceden turuncu makası aldı. Onu almışken prezervatif ve kayganlaştırıcıyı da aldı. Kendisine yiyecekmiş gibi bakan Ekin'in yanına giderken sadece bakışlarından bile etkilendiği için lanet ediyordu kendine. Tabi arada dilini dudağında gezdirmesi de vardı gözlerinin içine bakarak. Yine de dişini sıktı Sina ve tekrar az önceki yerine dönüp "Başla bakalım." dedi itaatkar bir sesle.

O dil o dudaklarda, off..

Ekin dudağını tek taraflı ısırıp gözlerinin içine bakarken eliyle göğsünü okşamaya başladı. Adamına bu görsel şöleni sunmak şu an için en büyük isteğiydi çünkü Ekin'in. Sina ondan bunu istediyse o da yapardı. O yüzden göğüs ucunu işaret ve başparmağı ile ovup Sina'ya bakarken bilerek inledi kısık sesle.

Bunun karşılığı Sina'nın üzerinden çıkardığı atlet olurken Ekin işaret parmağını ağzına koydu ve emmeye başladı. Orta parmağını da ağzına koyduktan sonra Sina'nın gözlerinin içine bakıp parmakları ile gelgit yaparak bakışlarını Sina'nın pantolonundaki kabarıklığa dikti ve parmaklarını emmeye devam etti. Bir süre sonra dilini dışarı çıkarıp parmakları yalamaya başladı.

Aklına sabahki görüntüler gelen Sina parmakların etrafında dönen o dili kendi aletinde istediği için içinden bir 'Siktir' çekti ve pantolonunu çıkardı üstünden aceleyle.

"Baksırı çıkarmam o kadar kolay olmayacak Ekom." dedi katı bir sesle.

Ekin tek kaşını 'emin misin' der gibi kaldırıp Sina'nın çıplak bedenini aç gözlerle süzdükten sonra yanına konulan makası aldı ve "Baksır için kusura bakma." diyerek baksırı sağ dikiş izinden kesmeye başladı. Aynı işlemi sol taraf için de yaparken dudaklarını yalaya yalaya baktı Sina'ya.

"Sen şimdi yanımda olsan ve.."

Ekin Sina'nın baksırına bakıp dudağını ısırdı. Sina tepkisiz durmak için dudaklarını içten içe kemirirken Ekin yırttığı kumaş parçasını sıyırdı bedeninden. Açığa çıkan yarı sertleşmiş aletini okşayarak Sina'ya baktığında Sina istemsizce dişledi dudağını. Karşılığında inleyen Ekin az önce ıslattığı işaret parmağını aletinin ucunda gezdirip zevkle inlediği zaman Sina tırnaklarını etine geçirdi. Hassas noktasına çalışıyordu piç.

MAHMUTLAR DA SEVER ULAN!! [BxB] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin