🍫36.Bölüm🍫

5.5K 606 422
                                    

|EKİN'DEN|

Kaş yapayım derken göz çıkardım. Evet evet kesinlikle bunu yaptım. Yeğenime onu affettim dediğim halde tavır aldım. Ama kendim tavır alırken Feza ve Sina'nın da onu dışladığını fark edememişim.

Kendi kafamda onunda köye geleceğine dair inancım tamdı çünkü halı saha maçı yüzünden numaralarını almışlardı birbirlerinden ve geceleyin Maho'nun telefonunun bir an bile sustuğunu görmemiştim. Bende buna dayanarak onlar plan yaptı dedim ve sadece iki kez Sina ile yüz yüze konuşup gidişimizi kararlaştırdım.

Aptalmışım...

Sina ile aramızda ivme kazanan bir çekim vardı ve o yüzden elimden geldiğince uzak durmaya çalışmıştım onlardan. Peki onlar neden bu kadar dışlamıştı Maho'yu? İşte buna cevabım yoktu. Yeğenimin çakı gibi olan bağışıklığı ancak ve ancak çok üzülürse çökerdi ve bu kaç günü arkadaşı Elena ile geçirirken sürekli güldüğünden mutlu sanmıştım. Aslında yalnızlığına gülüşlerini gölge ediyordu da haberim yoktu.

Ben ona şimdi nasıl kıyardım?

Dizimde çocuk gibi ağlarken seni baba görüyorum derken ve o eksikliğini ben sayesinde alt ederken onu hasta etmiştim. En son ben gazi olduğumda ve Duru hastaneye düştüğünde hastalık atlatmıştı. Demek ki fena kırılmıştı. Kim demiş aramızda beş yaş var diye. O benim ilk göz ağrımdı, her şeyimdi. Kalbi çocuktu daha. Kıyamazdım ona.

....

"Ben geldim nenem sultanlar. Fezo Sino sakın benlen konuşmayın!"

Her zamanki Maho işte. Üç dakikaya barışırdı.

Annemler ona sımsıkı sarılıp her tarafını öperken yine gülüyordu az önce ağlayan o değilmiş gibi.

"Neden bizle konuşmuyorsun Maho?"

Maho Elena'ya sarılı bir halde otururken onlara ters ters baktı.

"Hadi ben dayımla kavga ettim eyvallah. Size ne oldu da götünüzü çevirdiniz bana götü kırılasıcalar!"

Mantıklı soruydu vesselam.

"Çünkü ben o kavgada Ekin'i tutuyordum da ondan. Ekin nerdeyse ben orada."

Kalbim mi teklemişti Sina'nın bu dediklerine? Güzel gülüyordu yalan yok.

"Ya sen Fezo?"

Feza göz devirip elindeki telefonu köşeye koyduğunda herkes ona baktı.

"Çünkü yanında Safinaz hanım varken bana ne gerek var diye düşündüm ama bu o kavgada Ekin'i tuttuğumu göstermiyor. Nedense sana hak verdim gibi."

"Feza len sen kıskandın mı beni ve Elen'i? Pipican seni!"

Feza yüzünü buruşturup baktı Maho'ya. Neden bu kadar iğrenç bir şeymiş gibi bakıyordu, anlamıyordum ama hiçbir zaman duygularını doğru yansıtan bir herif olamadı demişti Sina bana. O yüzden ses çıkarmadım. İçindekini bilemezdim sonuçta.

"Ne kıskanacağım Mahmut Cabbar? Ne yapıyorsan yap. Çok da tın!"

Maho pis pis sırıtınca Elena "Ben Maho ile sevgili değilim bir. Onu sevgili gibi göremem iki. O benim tek dostum üç. Annem isterse onu da evlatlık alırım dedi bu dört. Ben Maho'yu abi gibi görüyorum bu beş. Sende ona bu kadar kaba davranma tipsiz herif bu da altı." dedi ve Feza'ya ters ters baktı.

"Tipsiz herif mi?" diye sorup gözlerini faltaşı gibi açan Feza'ya Elena dil çıkardı ve Maho'nun yanına sokulup "Sarışın ve tipsizsin." dedi. "Gözlerin de çirkin. Tipinde eh yani, bir dul alır seni."

MAHMUTLAR DA SEVER ULAN!! [BxB] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin