🍫Sürprüüüüüzz. Harunuz geldi looo. Naabünüz?
🍫Baktım bugün boyxboy etiketinde 1 numarayım. Hemde okunma 100k olmuş. Şipşak bir bölüm yazayım dedim. Hâlâ burada mısınız bilmiyorum ama sizi çok özledim bu satırlarda görmeyi.
🍫Yorum yapan ve oy veren ellerinize kuvvet.
🍫Keyifli okumalarss..
|HERKEŞLER'DEN|
"Aşkım çabuk gel çabuk!"
Odaya "Yettim fıstıkım." diye giren Maho "Soyunam mı ataşlı kocam?" dedi elini tişörtüne atarken.
"Dur manyak." dedi Feza gülerek. Maho ise çoktan çıkarmıştı tişörtü üstünden ve elini atmıştı pantolonuna.
"Fıstıkım kelemçeli mi olcak yoksam gırbaçlı mı looo?"
"Aşkım daha dün gece beş tur attık, kıyamam ki ben sana."
Maho dudak büzüp tişörtünü tekrar başından geçirirken "Ne istiyorsun looo o zaman?" dedi kızgınca. Oyununu bırakıp gelmişti o kadar.
"Kızdın mı aşkım sen?" diyerek dibine gelip yanaklarını okşayan Feza ile başını geriye savurdu Maho "Hıı." derken. Trip mrip atacaktı hahayt.
"Akşam istemeye geleceğim ya seni, hangisini giyeyim diyecektim." diyerek yatağa koyduğu iki takımı gösterdi Feza ona.
Neneler tutturmuştu tüm evlilik rutinlerini gerçekleştireceksiniz diye. Sonra da yazı tura atılmış ve Feza ve Ekin isteyen, Sina ve Maho istenen olmuştu.
"Fıstıkım Elena kimyon, kekik neyim almaya gitti akşam için."
Feza açık renk takımı önüne tutarken "O ne için aşkım?" dedi masum masum. Yüzünü deli bir sırıtış alan Maho ise "Tuzlu kahve içecen ya fıstıkım." dedi.
"Sen kıyacak mısın kocana aşkım? O kadar baharatla ölürüm. Koyma kahveye." diyen Feza yalandan dudak büzünce "Ben kahveye koymuş gibi yaparım fıstıkım, kıyamam kocişime." dedi Maho.
Feza sevdiği ile aynı evi paylaşmanın rahatlığı ile tebessüm ederek asıldı dudaklarına. Maho anında karşılık verip pembe dudakları öperken kısa bir an geri çekildi ve "Pembiş dudişler." deyip tekrar asıldı pembe dudaklara.
....
"Sevgilim çabuk gel."
Ekin odadan bir koşu çıkıp Şimal'in ayakta dikildiğini görünce "Bebeğim ayakta mı duruyor benim?" diyerek Sina'nın yanında diz çöktü ve kızına sevgiyle baktı. Yerdi onu yer.
"Hadi Şimalim gel." diyerek ellerini açan ve ilk adımını atmasını bekleyen Sina elindeki kamerayla bu anı videoya alıyordu. Ekinse düşmesin diye tetikteydi.
Şimal öndeki üç dişini açığa çıkaran bir gülüşle "Bab--ba." dediğinde ikili birbirine baktı.
"Bana dedi."
"Hayır bana dedi."
"Bana bakıp söyledi o kadar."
"Sana bana dedi, dedim."
İkili kedi köpek gibi atışırken duydukları ufak sesle başlarını çevirdiler ve Şimal ilk adımını atınca sevinçle çığlık attılar.
İlk adımdan sonra korkup Sina'nın kolları arasına girmek için suratını buruşturan Şimal ikili tarafından kucaklanınca neşeyle gülmeye başladı. İkisi onu öpücük yağmuruna tuta tuta öğle yemeği için arka taraftaki balkona gittiler. Pazar günü olduğu için Ekin çiçekçi dükkanını kapalı tutmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHMUTLAR DA SEVER ULAN!! [BxB]
Humor[TAMAMLANDI] 🍫 Aşk, fıstıklı çukulattır. Aksini iddia eden fındıklı çukulat seviyordur. 💚Tekerlekli sandalyeye mahkum eski bir asker ve ona ilk görüşte vurulan yeni komşusu animatör. Mah-Fez & Eko-Sin çifti. Başlangıç tarihi: 18.11.2020 Bitiş t...