🎂🎂Kendi doğum günümü en içten dileklerimle kutlarım. İnşallah minnoş ve atanmalı bir yaşım olur. Kendimi çok seviyorum ve aynadaki yansımama çok güzel olduğu teşekkür ediyorum. Sjsdfhjj
🍰🍰Hadi sizde kutlayın, azıcık mutlu olam. Herkeşler beni sevdiğini yazsın herkeşler çümkülük ben çok dadluyum. Sizlere bölümler bölümler atıyorum...
💗💗Esamura Raincimcim bugün benim doğum günüm. Buradan haber edeyim dedim ablan olaraktan. Attack on Titan'ın yeni sezonu gelmiş hem...
🍰Bana şarkı da önerir misiniz smut yazmalıksfghhjjj. Şaka len öylesine önerin de dinleyem. Mesela ilberrhocann her gece atıyor bana minnoşum. Sizde öneriverin loo..
🎂🎂Son bir şey var willy0wonka bana 'Ma'ruf' yazar mısın doğum günü hediyesi olaraktan. Çok merak ediyorum çok...
🍰🎂KEYİFLİ OKUMALARSS...
|EKİN'DEN|
Şu yaşıma kadar yaşadığım en utanç verici durumun komutanımın bana kız istettiği gün olduğunu düşünürdüm ama onu bile düşünürken tebessüm ediyordum. Peki ya sevgilimin önünde çocuk gibi altımı ıslatmam? Ancak alay edilirdi bu durumla ancak.
Utançtı, rezillikti, acıydı...
Onunla göz göze geldiğim her an bugünü hatırlayacaktım. Arada beynim saldırı gününe kayıyor ve bir nebze olsun rahatlıyordum ironik bir şekilde. Hatırlamaktan ölümüne korktuğum şeyleri bile hatırlamak işime geliyordu çünkü bu utancımı gölgeliyordu.
"Ekin."
Sesini duysam da başımı kaldıramadım yerden. Sabah yatağın içinde dolanıp durduğu için uyanmış ve gözleri kapalı üstünü soyuşunu izlemiştim. Çırılçıplak olana kadar soyunmuş ve ben üstünü örttükçe de tekrar atmıştı örtüyü üstünden. Feza demişti daha önce sıcak basınca böyle yapıyor diye, çok inanmamıştım ama bu sabah doğruluğuna emin olmuştum.
Yatağın içinde kolunu, ayağını yaya yaya uyuyuşunu izlemiştim bir müddet. O kadar yakışıklıydı ki uyuyan haliyle bile ona dokunmaktan alıkoyamamıştım kendimi. Elim göğüs ucuna dokunduğu zaman suratının aldığı şekil fazlasıyla tatlı durmuştu ve çokta acıtmayacak şekilde ısırmıştım elini. Uykusu ağır olacak uyanmamıştı bile.
Ben onu izleyedururken infilak etmek üzere olan mesanem yüzünden kalkmak istemiştim yataktan. Ne yazık ki başaramamış ve düşmüştüm yataktan. Yerden kalkıp gitmeyi denesem de henüz ilaçlarımı vesaire almadığım için uzun uğraşlar sonucu sadece yatağa tırmanmayı başarabilmiştim. Bu süreçte de telefonunun üst üste ama üst üste titreşmesi doldurmuştu kulaklarımı.
Terleye terleye çıktığım yatakta birkaç kez nefeslenip ekrandaki isme bakmıştım. Bu kadar üst üste aradığına göre önemli olabileceğini düşünerek.
Ekranda yazan Dila ismini görünce de tüm moralim yerle yeksan olmuştu. Sonuçta iş yerinden biri olsa ya da tanıdık biri, isminin önünde bir unvan olurdu ama sadece 'Dila' yazıyordu. Dila demek "içten, gönülden seven" demekti. O yüzden sebepsiz bir kıskançlık oluşmuştu içimde. O sinirle meşgule aldığım zaman tekrar tekrar arayınca rahatlamak umuduyla kendi telefonumu almıştım elime. Niye bu kadar üst üste arardı bir insan? Neydi sabahın bu köründe aramak isteyecek telaş?Susmamıştı telefon...
....
Yarım saatin sonunda uyandığında gelişen malum olaydan ötürü ve mesanemin de gerginliği ile sinir katsayım yükselmişti. Onu bile isteye iğnelerken kullandığım 'onu mu?' kelimesinin ağırlığı ile yanağımı ısırmıştım içten. Ağzım özür için aralanacakken de bende iş olmadığına dair kullandığı cümle ile gözümden yaş akarken ona vurmaktan alıkoyamamıştım kendimi. Ama inanın ona vururken bile gücümü yeterince kullanmamıştım aklım mesanemde olduğu için. Ona 'hayvansın sen' derken bile iki bacağımı sımsıkı bastırmıştım birbirine. Şu odanın kapısı açılıp Mahom içeri girse ve bana yardımcı olsa da dökünsem o nonsteril suyu diye az dua etmemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHMUTLAR DA SEVER ULAN!! [BxB]
Humor[TAMAMLANDI] 🍫 Aşk, fıstıklı çukulattır. Aksini iddia eden fındıklı çukulat seviyordur. 💚Tekerlekli sandalyeye mahkum eski bir asker ve ona ilk görüşte vurulan yeni komşusu animatör. Mah-Fez & Eko-Sin çifti. Başlangıç tarihi: 18.11.2020 Bitiş t...