🍫Öncelikle iki üç gün buralarda olamayacağımı bildirmek istiyorum. Yani yeni bölüm PAZAR günü gelecek. Çünkü Smut yine cumaya denk geliyordu sgffdjgrf.
🍫Sizden ricam o zamana kadar beni bırakmamanız. Skdhfdg Çünkü dönüşüm muhteşem ve bol smutlumsu olacak. (Yok canım smut için mi okuyoz demeyin. Çakkallar sizi. Tabi beş altı bölüm sonra ciddili kaos gelecek. Bak ciddili diyom, harbili harbili. Yeter bu kadar spoi.)
🍫Bu arada kitap kapağını değiştirdim. Nasıl buldunuz?
🍫Açıkçası biraz film izlemek, kitap okumak istiyorum. Ben ki zamanında sezonluk dizileri bir güne sığdırmış garıyam. Ayrıca eski sitem mini bir dizinin çevirmenliğini yapmamı istedi belki onu da yaparım.
🍫Bugünkü bölümü Rain'e okutmadan yayımladım. Normalde smut bölümleri haricinde o okur ve eğer beğenirse paylaşırım. Umarım sizde beğenirsiniz.
🍫Oy ve yorum atmayı unutmayınız çukulatlar.
🍫Keyifli okumalarss...
|FEZA'DAN|
<Gecenin Devamı>
"Niye ağlıyorsun gamzelim?"
Bilmeden yanlış bir şey mi söyledim diye düşünmeden edemiyordum. Ona 'seni çok seviyorum' demek dışında başka bir şey söylememiştim ki. Niye ağlıyordu ki şimdi?
"Aş-kım." deyip ayırdım onu kendimden. İpil ipil akıttığı gözyaşlarını çocuk gibi kazağının kolu ile kurutup bana baktı ıslak ıslak. Dayanamıyordum sevdiklerimi ağlarken görünce.
Sorumu tekrar ettim "Niye... ağlıyorsun... aşkım?" diye.
Sanırım şu güne kadar gözyaşlarına en çok üzüldüğüm insan o olmuştu, tabi küçük kız kardeşim de onunla kapışırdı. Gülüşlerine alışıktım ben Mahomun.
"Mutluluktan ağlıyorum ki."
Çocuk gibi çıkan sesiyle bir süre yüzüne baktım. Uzanıp ıslak yanaklarını öptüm ve arada akan gözyaşlarını avuç içlerimle sildim. Bana bakıp burnunu sesli bir şekilde çekti.
"İlk defa seviyorum dedin, hep seveceğim diyordun ve gelecekten bahsediyordun, şimdi seviyorum dedin ve şimdiki zamandan bahsettin. Sende benim gibi mi seviyorsun beni, fıstıklı çukulatlar kadar?"
Eliyle de kocaman işareti yaptığında gülümsedim ve tekrar sardım kollarımı ona. Nasıl bir şeydin sen Maho nasıl? Ağlamak hiç yakışmıyordu sana hiç.
"Fıstıklı çukulat kadar seviyorum evet, ama ağlarsan bu kararımdan vazgeçebilirim. Çok çirkin oluyorsun."
Elimin arasında gözyaşlarını hızlı hızlı silip "Tövbe ağlamam. Zaten sümüğüm akıyor." dediğinde daha bir sıkı sarmaladım onu. Kazağımın üzerinden göğsümün ortasına bir öpücük kondurduğunda başının tepesini öptüm bende.
Bu adamı asıl sevmeyene aşk olsundu...
.....
"Abiş ne olur oyun oynayalım ne olur? Çok sıkılıyoruz. Ödevlerimizi de yaptık."
Pastaya bulanmış ağızlarıyla Duru ve Hande isteklerini söylediklerinde pastasını büyük bir aşkla 'fıstık' yazan bölümüne çok da dokunmadan yiyen Mahmut'a baktım gülümseyerek.
"Bilmem, Mahmut abiniz de isterse neden olmasın."
İkisinin hevesli gözleri anında Mahmut'a çevrilirken ben pastanın 'yarim' yazan kısmına çatalımı batırdım. Üzerine de fıstık gözlü yarim diye yazı yazdırmıştı. Kızlara açıklarken de "Herkes bir gün biri fıstıka aşık olur." demişti manyak. Kızlar bir şey anlamamıştı ama olsundu, ben anlamıştım o güzel yüreğinden taşanı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHMUTLAR DA SEVER ULAN!! [BxB]
Humor[TAMAMLANDI] 🍫 Aşk, fıstıklı çukulattır. Aksini iddia eden fındıklı çukulat seviyordur. 💚Tekerlekli sandalyeye mahkum eski bir asker ve ona ilk görüşte vurulan yeni komşusu animatör. Mah-Fez & Eko-Sin çifti. Başlangıç tarihi: 18.11.2020 Bitiş t...