Character ask

138 4 38
                                    

Na Marcuse:

Jak jsi poznal Emil... Já už si to nepamatuju😂

Hele já si to taky nepamatuju, on už to nějakej pátek je, hlavně to bylo ve školce a mě byli teprve čtyři.😂

Jak vycházíte s Emmou a s Tinusem?

S těmahle? Hele s Emmou dobrý, má radši mojí holku než mě. To je od ní veeelice milé, ale tak co. A Tinus? Vždyť je to moje dvojče! Kecáme spolu o všem! Když teda nejsem pryč...

Myslíš si, že Em má nějaké problémy se svatbou?

Stoprocentně, minimálně s tím, že bude středem pozornosti. A jestli má velký problém, dozvím se to, až mi na svatbě řekne NE. 😐

Miluješ ty svoje holky?

CO TO JE ZA OTÁZKU? SAMOZŘEJMĚ ŽE ANO!!!

Na Emilii

Koho myslíš, že Mac pozval?

Asi tak milion jeho příbuzných. Sestřice, tety, strejdy, rodiče, sourozence z nějakýho šestýho kolene. A možná nějaké jejich tanečnice. Dohromady? Alespoň 150 lidí. Co já na to? Až to budu vědět určitě, zabiju ho.

Máš nějaké koníčky,o kterých nevím?

Koníčky? Občas ten tanec teda, to je asi vše. Možná ještě spaní, pokud se to počítá.

Máš v plánu,udělat Macovi překvapení a koupit mu třeba zlatého retrívra jako je Tico?

Ano, je v plánu, abychom příští rok v rodině měli mít dalšího pejska, ale Marcusovi ani slovo! Má to být překvapení a ještě to není jistý!

Na tebe: Jak jsi přišla na tenhle příběh? (Btw je úžasný)

To je trochu delší a nudnější odpověď, ále já ji tu řeknu😌.

  Před třemi lety jsem psala první knížku a pak dalších, které jsem přestala psát někdy na začátku roku 2019. Pak jsem přestala psát a někdy v únoru minulyho roku mi začalo psán chybět a když se zavřely školy, bylo rozhodnuto a já začala psát tuhle knížku. Vůbec jsem nevěděla děj ani jak to bude, proto je prvních pár kapitol zmatenejch, ale nakonec z toho dopadlo tohle😅.

A děkuju, jsem ráda, že se ti líbí ❤️.

Jak se máš?Jak celkově zvládáš školu?Jaké ti vychází známky?

Upřímně? Je mi celkem smutno, že už budu končit tuto knížku, ale jinak vše v pořádku.😌 Školu zvládám celkem dobře, ale štvou mě úkoly z výtvarky. A známky? Musím zaklepat, že zatím jedničky.

Proč tě zaujala zrovna moje knížka a jak jsi na ní přišla..?

Tady začnu tím druhým bodem. Přišla jsem na ni tak, že jsem si vyhledala jmeno Marcus a sjela jsem někam dolů, kde byli příběhy s méně přečteními a tam jsem našla tvůj příběh. Přečetla jsem si první kapitolu a nevěděla jsem, co přesně s knihou chceš dělat, to je jedna věc, co mě zaujala. Taky jsem si řekla, že by bylo fajn číst knihu takhle od začátku a nevědět, co na mě čeká v další kapitole. A prostě se mi líbí, jak to píšeš.

  (Dává to vůbec smysl?😂)

No nic, tohle je všechno! Ale dalo mi to při těch hodinách zabrat!😂😂

Together we can make it [Marcus & Martinus]Kde žijí příběhy. Začni objevovat