114

15 0 0
                                    

luha's POV


"𝗔𝗻𝘆𝗼𝗻𝗲? 𝗚𝘂𝘀𝘁𝗼 𝗻𝗶𝘆𝗼 𝗸𝗮𝗺𝗶𝗻𝗴 𝗺𝗮𝗸𝗶𝗹𝗮𝗹𝗮 𝗱𝗶𝗯𝗮? 𝗣𝗲𝗿𝗼.....𝗴𝘂𝘀𝘁𝗼 𝗱𝗶𝗻 𝗻𝗮𝗺𝗶𝗻 𝗸𝗮𝘆𝗼𝗻𝗴 𝗺𝗮𝗸𝗶𝗹𝗮𝗹𝗮." Donnix face is creepy right now.

No response.

"𝗢𝗸𝗮𝘆, 𝗮𝗸𝗼 𝗻𝗮 𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗮𝗴𝗽𝗮𝗽𝗮𝗸𝗶𝗹𝗮𝗹𝗮 𝗽𝗮𝗿𝗮 𝘀𝗮 𝗶𝗻𝘆𝗼." Sabi ni Donnix saka kumuha ng isang upuan at pumunta sa gitna.

"𝗗𝗿𝗮𝗸𝗲 𝗦𝘂𝗺𝗮𝗹𝗱𝗲, 𝗦𝗲𝗰𝗼𝗻𝗱 𝘀𝗼𝗻 𝗼𝗳 𝗠𝗿 𝗮𝗻𝗱 𝗠𝗿𝘀. 𝗦𝘂𝗺𝗮𝗹𝗱𝗲. 𝗧𝗵𝗲𝘆 𝗮𝗿𝗲 𝘄𝗲𝗹𝗹-𝗸𝗻𝗼𝘄𝗻 𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗣𝗵𝗶𝗹𝗶𝗽𝗽𝗶𝗻𝗲𝘀 𝗯𝗲𝗰𝗮𝘂𝘀𝗲 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗲𝗶𝗿 𝗯𝘂𝘀𝘀𝗶𝗻𝗲𝘀𝘀𝗲𝘀. 𝗧𝗵𝗲𝘆 𝗮𝗿𝗲 𝗼𝗻𝗲 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗼𝘀𝗲 𝗥𝗶𝗰𝗵 𝗽𝗲𝗼𝗽𝗹𝗲 𝗹𝗶𝘃𝗶𝗻𝗴 𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗣𝗵𝗶𝗹𝗶𝗽𝗽𝗶𝗻𝗲𝘀, 𝗗𝗿𝗮𝗸𝗲 𝗦𝘂𝗺𝗮𝗹𝗱𝗲 𝗽𝗿𝗲𝘁𝗲𝗻𝗱𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝗯𝗲 𝗮 𝘀𝗶𝗺𝗽𝗹𝗲 𝗸𝗶𝗱, 𝗴𝗼𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗼 𝘀𝗰𝗵𝗼𝗼𝗹, 𝗴𝗼𝘁 𝗶𝗻 𝘁𝗿𝗼𝘂𝗯𝗹𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝗺𝗮𝗻𝘆 𝗺𝗼𝗿𝗲 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗰𝗮𝗻 𝗸𝗲𝗲𝗽 𝗵𝗶𝘀 𝗶𝗱𝗲𝗻𝘁𝗶𝘁𝘆 𝗵𝗶𝗱𝗱𝗲𝗻. 𝗔𝗹𝘀𝗼, 𝗵𝗶𝘀 𝗯𝗲𝗲𝗻 𝗯𝘂𝗹𝗹𝗶𝗲𝗱 𝘀𝗶𝗻𝗰𝗲 𝗵𝗲 𝗶𝘀 𝗲𝗹𝗲𝗺𝗲𝗻𝘁𝗮𝗿𝘆 𝘁𝗵𝗮𝘁'𝘀 𝘄𝗵𝘆 𝗵𝗲 𝗴𝗼𝘁 𝗶𝗻 𝘁𝗿𝗼𝘂𝗯𝗹𝗲 𝗮𝗹𝘄𝗮𝘆𝘀."

"𝗧𝗶𝗸𝗲 𝗥𝗶𝘀𝘀,  𝗢𝗻𝗹𝘆 𝘀𝗼𝗻 𝗼𝗳 𝗠𝗿 𝗮𝗻𝗱 𝗠𝗿𝘀. 𝗥𝗶𝘀𝘀, 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝗮𝗿𝗲 𝗳𝘂𝗰𝗸𝗶𝗻𝗴 𝗿𝗶𝗰𝗵 𝘁𝗼𝗼, 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝗼𝘄𝗻  𝗮 𝗳𝘂𝗰𝗸𝗶𝗻𝗴 𝗱𝗶𝘀𝘁𝗶𝗹𝗹𝗲𝗿𝗶𝗲𝘀. 𝗧𝗵𝗲𝘆 𝗮𝗿𝗲 𝘄𝗲𝗹𝗹-𝗸𝗻𝗼𝘄𝗻 𝗶𝗻 𝗣𝗵𝗶𝗹𝗶𝗽𝗽𝗶𝗻𝗲𝘀, 𝗕𝗿𝘂𝗻𝗮𝗶 𝗮𝗻𝗱 𝗘𝗴𝘆𝗽𝘁. 𝗟𝗶𝗸𝗲 𝗗𝗿𝗮𝗸𝗲 𝗦𝘂𝗺𝗮𝗹𝗱𝗲, 𝗵𝗲 𝗽𝗿𝗲𝘁𝗲𝗻𝗱𝗲𝗱 𝗮𝗹𝘀𝗼, 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝗮 𝘀𝗶𝗺𝗽𝗹𝗲 𝗿𝗶𝗰𝗵 𝗸𝗶𝗱 𝗮𝗻𝗱 𝗻𝗼𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝗢𝗻𝗲 𝗢𝗳 𝘁𝗵𝗼𝘀𝗲 𝗳𝘂𝗰𝗸𝗶𝗻𝗴 𝗥𝗶𝗰𝗵𝗶𝗲𝘀𝘁 𝗶𝗻 𝗣𝗵𝗶𝗹𝗶𝗽𝗽𝗶𝗻𝗲𝘀. 𝗛𝗶𝘀 𝗙𝗮𝘁𝗵𝗲𝗿 𝗶𝘀 𝗮 𝗴𝗼𝗼𝗱 𝗺𝗮𝗻 𝗮𝗰𝘁𝘂𝗮𝗹𝗹𝘆 𝘀𝗼 𝗮𝘀 𝗵𝗲𝗿 𝗺𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿, 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝗮𝗿𝗲 𝗸𝗶𝗻𝗱."

Yeah, they are kind.

Tinuro naman ako ni Donnix kaya tumango naman ako saka kumuha din ng upuan inilagay yun sa tabi niya.

"𝗥𝗼𝘀𝘀 𝗠𝗮𝗿𝘁𝗶𝗻, 𝗺𝘆 𝗵𝗮𝗻𝗱𝘀𝗼𝗺𝗲 𝗳𝗿𝗶𝗲𝗻𝗱, 𝘀𝗼𝗻 𝗼𝗳 𝗠𝗿 𝗮𝗻𝗱 𝗠𝗿𝘀. 𝗠𝗮𝗿𝘁𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗼𝘄𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗠𝗮𝗿𝘁𝗶𝗻𝗻𝗶𝗲𝘀   𝗛𝗼𝘁𝗲𝗹, 𝗶𝘁'𝘀 𝗻𝗼𝘁 𝗮 𝘀𝗶𝗺𝗽𝗹𝗲 𝗛𝗼𝘁𝗲𝗹 𝗯𝗲𝗰𝗮𝘂𝘀𝗲 𝗧𝗵𝗲𝗶𝗿 𝗵𝗼𝘁𝗲𝗹 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝗔 𝗛𝘂𝗻𝗱𝗿𝗲𝗱 𝗙𝗹𝗼𝗼𝗿𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝗶𝘁'𝘀 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝗮 𝗳𝘂𝗰𝗸𝗶𝗻𝗴 𝗺𝗮𝗹𝗹 𝗼𝘂𝘁𝘀𝗶𝗱𝗲 𝗯𝘂𝘁 𝗶𝗻𝘀𝗶𝗱𝗲 𝗶𝘁'𝘀 𝗰𝗼𝗼𝗹, 𝘁𝗿𝗮𝗱𝗶𝘁𝗶𝗼𝗻𝗮𝗹 𝗯𝘂𝘁 𝗶𝗻 𝗮 𝗺𝗼𝗱𝗲𝗿𝗻 𝘄𝗮𝘆. 𝗠𝗼𝘀𝘁𝗹𝘆, 𝗿𝗶𝗰𝗵 𝗽𝗲𝗼𝗽𝗹𝗲 𝗮𝗿𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝗴𝘂𝗲𝘀𝘁. 𝗧𝗵𝗲𝘆 𝗼𝘄𝗻 𝗮 𝗵𝗲𝗹𝗶𝗰𝗼𝗽𝘁𝗲𝗿. 𝗟𝗶𝗸𝗲 𝘁𝗵𝗼𝘀𝗲 𝘁𝘄𝗼 𝗯𝗲𝗳𝗼𝗿𝗲, 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝗮 𝗳𝘂𝗰𝗸𝗶𝗻𝗴 𝗯𝗶𝗴 𝗠𝗮𝗻𝘀𝗶𝗼𝗻 𝗵𝗲𝗿𝗲 𝗶𝗻 𝗣𝗵𝗶𝗹𝗶𝗽𝗽𝗶𝗻𝗲𝘀, 𝘄𝗵𝗲𝗻 𝗜 𝘀𝗮𝘆 𝗕𝗶𝗴, 𝗶𝘁'𝘀 𝗕𝗶𝗴. 𝗥𝗼𝘀𝘀 𝗹𝗼𝘃𝗲𝘀 𝗮𝗿𝘁, 𝗻𝗼𝗯𝗼𝗱𝘆 𝗸𝗻𝗼𝘄𝘀 𝗶𝘁 𝗯𝗲𝗳𝗼𝗿𝗲 𝗲𝘃𝗲𝗻 𝗵𝗶𝘀 𝗼𝘄𝗻 𝗳𝗮𝗺𝗶𝗹𝘆."

UNTIL SUNSET [Part One] [COMPLETED] editing...Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon