MINZY
Kendime geldiğim de kamarada yatıyordum. Yavaşça kalkıp etrafıma bakındım. Daesung'un anlattığı kişi, hiç bir zaman sevmediği kadın, karısı..
Gözlerimi sıkıca kapatıp burada ölmeyi istedim. Dışarıdan bağrış sesleri geliyordu. Hızla ayağa kalkmayı denedim ama başım döndüğü için yatağa tutundum ve oturdum.
Beni öldürmüştü. Beni mahvetmişti. Elimi karnıma koydum. Bizi bırakmıştı. Öfkeliydim ama daha çok üzgündüm. Mahvolmuş hissediyordum. Bom dışarıda bağırarak küfrediyordu. Gözlerimi kapattığımda kapı açıldı.
"Uyandın" dedi Dara. Gözlerimi açıp ona baktım. Gözleri ağlamaktan şişmişti. Yine de benden iyi göründüğüne emindim.
"Evet" dedim. Sesim çatladı. Hızla bana bir bardak su uzattı. O kadar susamıştım ki ayağa zorla kalkıp kendime bir bardak daha almak istedim ama Dara benden önce davranıp bir bardak daha vardı. Suyu kafama dikip boş bardağı ellerim arasına aldım.
"Neden biz ?" Dediğimde Dara yanıma oturdu ve elini omuzuma attı. Derin bir nefes aldım.
"Alon'un oyunlarından biri. Sanırım birbiriyle bağı olan 4 kişi gerekliydi ona. 4 kişide biziz" dediğinde ona döndüm.
"Ne yani o zamanlarda yakın mıydık? " dediğimde dudağını ısırdı ve kafasını iki yana salladı.
"Bilmiyorum Minzy...hatırlamıyorum ama Seungri öyle dedi. Ayda en az bir kez Ostra'ya gelirmişsiniz" dediğinde kafa salladım.
"İyi ki biziz Minzy" dediğinde şaşkınlıkla ona bakıyordum. Nasıl iyi ki bizdik ? Berbat şeyler yaşamıştım. Her iki hayatımda da hem de.
"Sen kafayı yemişsin"
"İyi ki biziz çünkü o zaman bu kadar bağlı olamazdık. Bom dışarıda senin içim Daesung ile kavga ediyor olmazdı...önceki hayatımızda ben ikiniz için çatışmaya girip ölmüş olmazdım. Bizim kardeşlikten daha güçlü bir bağımız var. O zaman da, şimdide"
"Bom Daesung ile mi kavga ediyor ?" Dedim panikle ayağa kalkarken.
"Evet ediyorlar" dediğinde hızla kamaradan çıktım. Seunghyun, Daesung ve Bom arasında girmişti. Seungri ise Bom'u tutuyordu.
"Ya siz nasıl şerefsizsiniz ya! Bir de hangi yüzle karşımıza çıktınız ?" Diye bağırdığında onlara doğru gittim.
"Bom" dediğimde hepsi bana döndü. Bom'un önüne geçtim.
"Gel kamraya geç. Sakinleş"
"Çık önümden Minzy! Çık geberteceğim onu"
"Teknik olarak bu imkansı-" dedi Seungri ama Dara'nın koluna vurması ile sustu.
"Bom boşver"
"Boşveremem Minzy. Sen hamileymişsin! Hamile. O kadar sevmiyordu seni ama yatmış seninle. O bebek havadan gelmedi ya!" Diye bağırdığında gözlerimi yere çevirdim.
"Bom"
"Lütfen" dedi Bom. Ona baktım. Gözleri dolmuştu. Seungri'nin ellerinden kurtuldu ve bana tutundu.
"Lütfen yapma. Atma içine atma! Ne olacaksa olsun yapma bunu kendine! Ben denedim, susmayı denedim ama olmuyor. Çık aramızdan, koruma onu" dedi ama onu korumuyordum. Bundan bir hafta önce olsaydı korurdum. O evin bahçesinde olsaydık korurdum ama şimdi yapamam.
"Minzy bırak. Senin yerine ben yaparım" dedi ve elbisesini dirseklerine kadar çekti.
"Yapma"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SKYDRAGON
FantasiGücümü biliyordum Ne yapmam gerektiğini de Ama o gözler her şeyden vazgeçip, onunla beraber sessizce yaşama isteği oluşturuyordu işimde. Yine de ben o kişi değildim Oda beni tanımıyordu. Ben ne kadar yıllarca onu beklemiş olsam da.