DARA
"Haftasonu geldi Madem Lee. Ne giyeceğime karar bile veremedim!" Dedim yüksek sesle. Pansiyonda kalan bir kaç kişi bize baktığında Madem Lee kıkırdadı.
"Güya erkekler benden uzak dursun demiştin" dediğinde ona yaklaştım ve kulağına eğildim.
"Onu sadece amaçlarım doğrultusunda kullanacağım Madem Lee. Bana güvenin"
"Buna eminim" dediğinde gülümsedim. Şuan aşırı heyecanlıydım. Bay Lee bugün için geleceğini söylemişti.
"Belki de şu pembe olanı giymelisin. Üzerine çok yakışıyor"
"Bir kız çocuğu gibi gözüküyorum" dediğimde kafasını iki yana salladı ve tezgahın arkasından çıktı.
"Bu vücutla bir kız çocuğu gibi görenmen imkansız tatlım. Kendine hafife alma. Ayrıca doğru korse ile seksi bile olabilirsin" dediğinde gülümsemem büyüdü.
"Haklısın. Ben hemen giyinip geliyorum" dedim ve koşarak tuttuğum odaya çıktım. Pembe elbisemi ve Madem Lee'nin dediği gibi korse giyip hızla aşağı indim.
"Madem Lee şu korseyi bağlar mı- ah Bay Lee" dedim kızararak. Onun burada olduğu aklıma bile gelmemişti. Tanrım rezil olmuştum. Ben bu haldeyken o beyaz takımıyla nefes kesici duruyordu ve bu hiç adil değil. Beni baştan aşağı süzdükten sonra gülümsedi ve arka tarafı işaret etti.
"Madem Lee arka tarafa gitti. Yardımcı olabilirim" dediğinde yavaşça merdivenlerden indim. Arkamı döndüm. Elleri korsenin iplerini tuttu. Saçımı kaldırıp bir tarafta topladım. Derin bir nefes alıp ipleri bağladı.
"Hayır, biraz daha sıkı bağlamalısın" dediğimde güldü ve ipleri biraz daha sıkı bağladı. Tamamen bitirdiğinde ona döndüm.
"Teşekkür ederim. Baya başarılısın. Sanırım daha önce çok fazla bayana yardım ettin" dediğimle gülerek kafasını iki yana salladı.
"Aslında bu ilkti"
"Asla inanmam Bay Lee" dediğimde güldü. Madem Lee arka taraftan çıktı.
"Ah işte güzelim. Harika olmuşsun! Merhaba sen Bay Lee olmalısın. Dara senden çok bahsetti" dediğinde yeni yeni giden kızarıklığım geri geldi. Harika!
"Ah öyle mi ?"
"O sadece abartıyor. Madem Lee size iyi günler dilerim. Bizim gitmemiz lazım" dediğimde ikisi de kahkaha attı. Seungri koluna girmem için uzattığında koluna girdim.
"Ona koruyun Bay Lee. Sağsalim gelsin lütfen" dedi Madem Lee. Seungri gülerek omzunun üzerinden ona baktı.
"Bence o beni koruyacak türden bir kadın" dediğinde gülümsedim. Beraber dışarı çıktık. Kapının önünde iki atın bağlı olduğu siyah, üzerinde altın rengi desenler olan bir at arabası vardı. Kapıyı açtı ve binmeme yardımcı olduktan sonra arabaya bindi.
"Hava çok güzel. Denize açılmak için güzel bir hava seçmişiz" dediğinde kafa sallayıp arabanın minik camından baktım.
"Kesinlikle Seungri. Ah bunun için çok heyecanlıyım. İlk defa denize açılacağım. Aslında Ostra'da bir arkadaşım sayesinde deneyimim var ama..o pek iyi örnek değil" dedim Bom'un sudan yaptığı sandalıyla gölde gezişimizi hatırladım. Eh ıslanmıştık ama buna değmişti.
"İlk olmasına sevindim. Kötü bir gezi de olsa beni unutamayacaksınız. İlk deneyimler unutulmaz"
"Kötü olmayacağına eminim. Ah burada o kadar sıkıldım ki anlatamam. Madem Lee ile örgü örmeye başlamak üzereydim" dediğimde güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SKYDRAGON
FantasíaGücümü biliyordum Ne yapmam gerektiğini de Ama o gözler her şeyden vazgeçip, onunla beraber sessizce yaşama isteği oluşturuyordu işimde. Yine de ben o kişi değildim Oda beni tanımıyordu. Ben ne kadar yıllarca onu beklemiş olsam da.