10 (Zawgyi)

7K 214 4
                                    

❀သခင္ၾကင္လွ်င္ ပန္ေတာ္မူ❀  အခန္း(၁၀)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"နီေလး..ေရေသာက္ဦး"

နီ ဆိုဖာေပၚလွဲလိုက္တာနဲ႔ နီ႔မန္ေနဂ်ာ အစ္မမ်က္ျခယ္က ေရဘူးကမ္းေပးလာတာေၾကာင့္ နီ ယူၿပီးေသာက္လိုက္၏။

"ေမာလိုက္တာ..၊ မနက္ျဖန္ေရာ အင္တာဗ်ဴး႐ွိေသးလား "

"အင္း ႐ွိတယ္ နီ၊ မနက္ျဖန္ PB Skincare အတြက္ ဓာတ္ပုံ႐ႈတင္႐ွိတယ္လည္း႐ွိတယ္။ အဲ့က အျပန္ကို အင္တာဗ်ဳးေျဖဖို႔ အစ္မခ်ိန္းထားတယ္"

"က်စ္...အဲ့အင္တာဗ်ဴးေတြလည္း ဒီတစ္သက္ေျဖလို႔ၿပီးပါဦးမလားပဲ၊ တစ္ခါလာလည္း လက္႐ုံးသခင္နဲ႔ အေၾကာင္း..တစ္ခါလာလည္း ဒီအေၾကာင္းပဲ၊ အဲ့ကိစၥကေျဖ႐ွင္းထားၿပီးၿပီကို သူတို႔ နားမလည္ၾကဘူးလား မသိဘူး"

"ဪ နီေလးရယ္၊ အခု နီေလးကို လူေတြပိုစိတ္ဝင္စားေနၾကတာ လက္႐ုံးသခင္ေၾကာင့္ပဲမဟုတ္ဘူးလား"

အိတ္ထဲက တစ္စုံတစ္ခုကို႐ွာရင္း ေျပာေနသည့္ အစ္မမ်က္ျခယ္က နီ သူ႕ကို စူးစူးစိုက္စိုက္ၾကည့္ေနသည္ကို သတိထားမိပုံမေပၚ။ နီ အံႀကိတ္လိုက္ကာ လက္ထဲက ေရဗူးကို ေဆာင့္ခ်လိုက္ၿပီး

"အစ္မေျပာခ်င္တာက နီက အစက မေအာင္ျမင္ဘူး၊ လက္႐ုံးသခင္ေၾကာင့္ေအာင္ျမင္လာတာလို႔ ေျပာခ်င္တာလား"

မာမာထန္ထန္နဲ႔ ထြက္ေပၚလာသည့္ အသံေၾကာင့္ မ်က္ျခယ္ ကပ်ာကယာပင္..

"အို... မဟုတ္တာဘဲ နီေလးရယ္၊ အစ္မေျပာတာ အဲ့လိုမဟုတ္ပါဘူး၊ အစ္မေျပာခ်င္တာက နီေလးက အစထဲက ေအာင္ျမင္တာ ဒါေပမဲ့ လက္႐ုံးသခင္နဲ႔ တြဲလိုက္ေတာ့ ပိုၿပီး ေက်ာ္ၾကားလာတာ အဲ့ဒါကိုေျပာတာပါ..အဟင္း..."

"အစ္မ စကားကို သတိထားေျပာေလ၊ နီနဲ႔ သူက တြဲတယ္ဆိုတာ တရား၀င္ခ်ျပထားတာမွ မဟုတ္တာ၊ ေနာက္ၿပီး နီက သူနဲ႔ ဘာမွမပတ္သတ္ဘူးလို႔ အကုန္ျငင္းထားတာ"

"ဟုတ္သား...၊ ဒါနဲ႔ နီေလးဆီ လက္႐ုံးသခင္ ဖုန္းဆက္ေသးလား"

"ဟြန္႔..သူလား ဆက္မွာ၊ နီ႔ အင္တာဗ်ဴးကိုေတြ႕ၿပီး သူေဒါသထြက္ေနမွာ က်ိန္းေသပဲ၊ သူလို မာနကို ကိုးကြယ္ထားတဲ့သူက အခုဆို နီ႔ကို အမႈန္႔ႀကိတ္ပစ္ခ်င္ေနမွာ၊ ဘာပဲေျပာေျပာ နီပါ သူ႕ေၾကာင့္ေရာၿပီး အဆဲမခံခ်င္ပါဘူး"

သခင်ကြင်လျှင် ပန်တော်မူ (𝑪𝒐𝒎𝒑𝒍𝒆𝒕𝒆)Where stories live. Discover now