Ch 00

3.9K 286 97
                                    

در هیاهوی جام کشورهای آسیا، مرد جوان و خوش‌آوازه‌ای به اسم جئون جونگ‌کوک، کاپیتان نسل طلایی تیم فوتبال سئول (FC Seoul)، بازیکن برتر ملی‌پوش کره‌ی جنوبی شد.

کاپیتان جئون، الگوی سخت‌کوش و نجیبی که صاحب به یادماندنی ترین لحظات نسل اخیر بازی‌های جهانی بود، تنها بازیکن کم سن و سالی محسوب می‌شد که هیچ‌کس قادر به دریافت شوت‌های قدرتمندش و از جمله ضربه‌های پنالتی هوشمندانه‌اش نبود؛ هیچکس... به جز، یک نفر.

راوی"هشت" بخش کوچکی از تداخل قصه‌ی زندگی بغرنج یک فوتبالیست جوان با داستان کاپیتان جئون و عشق بی‌مثالش به فوتبال رو بازگو می‌کنه که از بازی‌ بسیار مهمی بین تیم ملی کره‌ی جنوبی و کشور ژاپن، آغاز می‌شه. زمانی که نوبت به پنالتی جئون جونگ کوک، بازیکن شماره‌ی هشت تیم ملی و تیم سئول می‌‌رسه و دروازه‌بان تیم ژاپن، با یک اقدام بسیار تکان دهنده، یکی از عجیب‌ترین وقایع فوتبال کشورهای آسیا رو رقم می‌زنه...

بهتره بدونید که داستان هشت، دنباله‌ی خط داستانی یک اثر قدیمی به نام "بی‌وطن" نوشته‌ی ماریشکاست که زندگی‌نامه‌ی تلخ یک فوتبالیست جوان بود؛ حالا اون فوتبالیست جوان رو در دروازه‌ی تیم ژاپن، درست مقابل کاپیتان جئون نمونه، ملاقات خواهید کرد.

***

جئون جونگ‌کوک

کاپیتان محبوب و مشهور تیم ملی کره جنوبی، که از همون دوران نوجوانی در فوتبال خوش درخشید و به‌خاطر حمایت‌های بی‌دریغ مادرش، مربی‌هاش و باشگاهی که در اون بازی می‌کرد، مسیر رسیدن به آرزوهاش براش بسیار آسون شد؛ البته که نمی‌شه منکر زحمت‌ و تلاش بی‌پایان اون پسر نوجوان پرشور بود؛ با مادرش زندگی می‌کرد و حضور گرم اون رو در تک تک لحظات زندگی درخشانش احساس کرده.

با اینکه پدرش، یک دریاسالار نظامی، قبل از تولد جونگ‌کوک اون‌هارو ترک کرده بود، به هیچ وجه احساس کمبود نداشت.

جونگ کوک دوران کودکی و نوجوانی شیرینی رو گذروند؛ همواره پسر نمونه و تایید شده بود که هر اونچه می‌خواست رو با تلاش و شایستگی، بدست می‌آورد.

دوره‌ای به عنوان دروازه‌بان، تیم رو همراهی می‌کرد، اولین بار بخاطر دریافت هشت ضربه‌‌ی معروف به دروازه در یکی از بازی‌های بسیار مهم، معروف شد از این رو به محض شروع بازی در زمین، پیراهن هشت رو به تن کرد. ادعا داشت که این عدد براش خوش‌شانسی میاره و بنظر میاد تا به الان این طلسم پا برجاست.

 ادعا داشت که این عدد براش خوش‌شانسی میاره و بنظر میاد تا به الان این طلسم پا برجاست

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Eight ∥ هشت {VKook, YoonMin}Where stories live. Discover now