Ch 06

1K 226 16
                                    

در کمال ناباوری توپ انقدر خوب زاویه گرفت و سمت گوشه‌ی دروازه قوس برداشت که چشم‌های خود جونگ کوک هم گرد شد.

تاکه‌ئو در مسیر توپ روی پاهاش بلند شد تا بتونه با جهشی دست‌هاش رو به توپ برسونه.

درنهایت با دریافتش توی قفسه‌ی سینه، روی زمین دراز می‌کشید و اون نیشخند تحقیرآمیز رو تحویل می‌داد؛ اما بنظر نمی‌رسید این چیزی باشه که تاکه‌ئو رو راضی کنه.

یک حرکت انتحاری، یک تصمیم ناگهانی، یک تفاوت شگفت‌آور... یک وجه تمایز چشم‌گیر بیشتر شبیه به انتخاب‌های این مرد بود.

کمی زودتر از رسیدن به توپ، خودش رو روی زمین انداخت و اجازه داد که توپ از چند میلی‌متری دست‌هاش رد بشه‌.

در پایان، توپ کنج دروازه جا گرفت و تاکه‌ئو با دوختن نگاه معنادارش به چهره‌ی جونگ‌کوک که احتمالا متوجه سهل‌انگاری عمدی تاکه‌ئو شده بود؛ روی چمن‌های خنک دراز کشید.

صدای تشویق هم‌تیمی‌هاشون بلند شد و سوجون هر دو دستش رو روی کتف‌های جونگ‌کوک فشرد:

- دیگه کیه که بتونه شوت‌های کاپیتان رو بگیره!؟

جونگ کوک که نگاه مردد و بهت‌زده‌اش رو از تاناکا نمی‌گرفت، خنده‌ی کوتاهی کرد و نگاهی به هم‌تیمی‌هاش انداخت که بنظر می‌اومد از هیجان و خوشحالی، حتی متوجه حرکت عمدی تاناکا نشده بودن.

لب‌هاش رو روی هم فشرد و درحالی که چشم‌های ریز شده‌اش رو به تاکه‌ئو دوخته بود، یک دستش رو به کمرش زد:

- باید این گل رو جزو شرط بندیمون حساب کنیم؟

وقتی صدای اعتراض جمع بلند شد، نیشخندی زد و سری تکون داد:

- می‌دونستم آخرش اینجوری می‌شه... رستوران رو شما انتخاب کنین.

بی‌توجه به فریاد و سر و صدای بازیکن‌ها، سمت دروازه‌ قدم برداشت و بالای سر تاناکا که روی چمن‌ها دراز کشیده بود، ایستاد.

لحظه‌ای نگاه پر ار حرفشون بهم گره خورد و بعد کاپیتان درحالی که لبخندی گوشه‌ی لبش می‌نشوند، دستش رو سمت دروازه‌بان دراز کرد:

- چقدر سختت بود که بگیریش مرد! واقعا تلاشت رو تحسین می‌کنم...

تاکه‌ئو انحنایی به لب‌های پهنش داد و بعد از لحظاتی خیره شدن به دست جونگ‌کوک، اون رو آهسته دریافت کرد و با کشش تن کاپیتان از روی زمین بلند شد؛ هنوز دست هم رو رها نکرده بودن و تاکه‌ئو به ژاپنی لب زد:

- خیال می‌کردم اعضای باشگاه سئول هر کدوم جت شخصی دارن؛ همچنان می‌خوان یکنفر شام مهمونشون کنه.

- پس برای همین نگرفتیش؟

جونگ کوک چینی به بینیش داد و در ادامه گفت:

Eight ∥ هشت {VKook, YoonMin}Où les histoires vivent. Découvrez maintenant