Bazı erkekler vardır, 'Bana uzak Allah'a yakın olsun' dersiniz. Yakışıklı da olsa, ağzı iyi laf da yapsa, esprili ve hatta zeki bile olsa çekilecek şey değillerdir. Bu gibi erkeklerle yaşayacağınız ilişkinin hüsranla biteceğinin garantisini veririm. İşte kadınların yanına bile yaklaştırmaması gereken 10 erkek tipi...
1-CİMRİLER
Tutumlu ile cimriyi karıştırmayın. Ben bildiğiniz cebinde akrep olan erkeklerden söz ediyorum. Sizi en ucuz yere götüren, hatta hesabı bölüşen, hediye alırken küçük hesaplar peşine düşen erkekten sevgili olmaz. 'Cebine cimri olan aşkına da cimridir' sözünü sakın unutmayın.
2-ABARTANLAR
Yaşadıkları her şeyi bire bin katarak anlatırlar. Tipik 'yalancı avcı' kategorisindedirler. Söylediklerinin ancak yarısı doğrudur. Bunu yapmayı alışkanlık haline getirdiklerinden bir süre sonra abartmadan hiçbir şeyi anlatamaz hale gelirler. Bu tip erkekler, aşklarını da gerçeklikten uzak, abartılı bir şekilde yaşarlar. Ancak özellikle ilişkilerinde abartmayı bir süre sonra keseceklerinden siz "Ne oldu buna, eskiden böyle değildi?' diye şaşırıp kalırsınız.
3-YALANCILAR
Yalan söylemeyi alışkanlık haline getirenlere tıp dilinde 'mitomani' denir. Bir çıkar elde etmek ya da ilgi çekmek için yalan söylemeye devam ederler. Bu tip erkeklerin hayatının rutini yalandır. Daha ilişkinin başında birkaç yalanını üst üste yaıkaladığınız erkeğe 'Ufak ufak yol al aslanım' demekten çekinmeyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şizofren Şair.
RomanceBu cümle, yazmayı öğrendiğimin kanıtıdır. Bu cümleyse, okumaya devam ettiğinin kanıtı. Birlikte, iki kanıtı olan bir suç işleyeceğiz. (-Şizofren Şair-)