KADININ AĞZINDAN

49 0 0
                                    

Bir erkeğin kadını olmak istedim..Ama öyle sıradan bir erkeğin değilÖzel bir erkeğin kadını olmak...Ve sadece yakışıklılıkla parayla pulla işim olmazÖnyargılarla da...Ben aklı başında zeki dürüst ne istediğini bilen bir erkeğin kadını olmak isterim...Gözlerinin içine baktığımda içimi ısıtanEllerimi her tuttuğumda kalbimi deli gibi attıranBir erkeğin kadını olmak istedim...Ben öyle özel bir erkek istedim kiOna sığındığımda etten bir duvar etrafımı sarsınAğladığımda elleriyle göz yaşlarımı silsinTek başıma ayakta durmak istediğimde bana güvensin destek versinOyunlar yaparak önüme engeller koymasın beni küçümsemesin benimle dalga geçmesinBaşarılarımı takdir edebilsin kıskançlık krizine girmeden beni desteklesin..Öyle bir erkeğin kadını olmak istedim kiÜzüntüsünü kederini sıkıntısını gözyaşlarını benimle paylaşabilsin...Ona sığındığım gibi bana sığına bilsin dizlerimde yatarken tüm sıkıntılarından uzaklaşabilsin...Küfürler ağzında sakız gibi olmasın sorunlarını güç kullanarak değil de zekice çözebilmeyi bilsinYıkılmasın yılmasın her daim ayakta olabilsinAyakta durması için uzattığım ellerimi geri çevirmesin...Öyle bir erkek istedim kiKarşısındakini kadın gibi hissettirebilsinGiyimine kuş*** dikkat etsin kendine bakmayı bilsin temiz ve titiz olsunBenim bakımlı olmamı beklediği gibi kendisi de bakımlı olsun...Ona güvene bileceğim bir erkeğin kadını olmak istedim...Beraber bir yere gittiğimizde etrafında ki kadınları göz hapsinealmasınYalnızken farklı dostlarının yanındayken farklıı davranmasınKendimi özel hissetmeme sebep olsunSevgisini vıcık vıcık değil de yerli yerinde gösterebilsinKendinin olmadığı yerde gölgesini her an hissettiğim çevreme hissettirebileceğimBenim olmadığım yerde gölgemi her an hissedecek çevresine hissettirecekBir erkeğin kadını olmak istedim...Bana güvenen bir erkeğin kadını olmak istedim...Yanımda gördüğü her erkek için kafasında senaryolar yazmayan sorgusuz sualsiz triplere girmeyen en yakın arkadaşlarını kıskanmayan...Bir kadın gibi beni kıskandırmaya çalışmayan beni denemeyen sınamayanetrafımdaki bayanlarla kıyaslamayan her şeyime karışmayanKasıntı kasıntı ortalıkta dolaşmayanBaşkaları ne düşüneceğsi ile yaşamayan başkalarına kendini ispat etmeye çalışmayanOlduğu gibi olan insanları da olduğu gibi kabul edenYanımda romantik bir aşık muzur sevgiye ilgiye ihtiyacı olan bir çocuk kollarına sığına bileceğim bir delikanlı....Girdiği ortamlarda oturmasını kalkmasını konuşmasını bilen bir beyefendi olanBir erkeğin kadını olmak istedim....Sinirli veya üzgün olduğumda üzerime gelmeyecek bir erkeğin kadını olmak istedim...Neyin var sorusuna cevap alamadığında; çekip gitmek ve yahut sinirlenmek yerineAnlayış göstermesini gelip sarılmasını yanağıma bir buse kondurup benimle sessizliği paylaşabilmesini istedim.Annesi ile aramda denge kurabilmesini istedim kendi ailesini sevip sayıp gözetebildiği gibiBenim ailemi de sevip sayan gözeten ve tüm sorumluluklarını bilenYeri geldiğinde kılıbık yeri geldiğinde taş fırın olanBana sözünü dinletebilen aynı zamanda beni şımartabilenYeri geldiğinde de bir bebek gibi kendisiyle ilgilenebileceğim bir erkeğin kadını olmak istedim...Bana şiirler yazan bana şiirler yazdıran aşkın ve verdiğim değerin kıymetini bilen bir erkeğin kadını olmak isterdim.Küçük süprizleri olan aşkı hem yaşayan hem yaşatanYalansız çıkar gözetmedenBeni etim için değil tüm varlığım ve ruhumla sevebilen bir erkeğin kadını olmak istedim.Sevmeyi bilen tüm kadınların dili olmak istedim...En çokta senin olmak istedim...

Şizofren Şair.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin