Ben doğdum . Zevklerin kurbanı oldum . Zamanında ailem korunmadığı için şuan hayata karşı korunamıyorum belkide . Babam hep kazandı hayatta çünkü benim yanımda güvendiklerim onun yanında güvenlikleri oldu . Ben yanımdakilere inandım oda para verdi . Aynı şey aslında hayatta bütün inançları parayla alabilirsin . Bizler kadından geldik , doğduk , yaşadık ve kadından nefret eder hale geldik . Biyerlere geldik . Babamın bikaç saatlik zevki uğruna yaşadığım bu hayata kader dediler . Bu kaderde saçlarını yanlardan kısa , üstlerden uzun kestiren çocuklar yakışıklı oldu , hayallerini satanlar zengin , aşıklar şizofren , yataklar kerhane . Bir kız benim kaderim oldu ben kaderimi bozamadım . Çünkü başkaları benim yerime kaderimle oynamıştı . Gözlerimiz kapalıyken heryer karanlık ama açmadan öğrenemeyiz neyin karanlık olduğunu . Açıncada heryer karanlık ben denedim .
-Beni sevdinmi ?
+(Buraya yazıcak yalan bulamadım )
Sahte mutlulukları , orospuları , uyuşturucuları seviyorum en azından sahte olduğunu bilmeme rağmen beni mutlu ediyor . Diğerlerinin sahte olup olmadığını anlayamıyorsun bile .
-Oğlum
+Anamı siktin daha ne istiyon benden .
Bizden istedikleri bize bıraktıklarından fazla . Ulan birkere içten gülemedim o sahte suratlarınıza . Şu siktiğimin dünyasında adaleti ararken Allaha inancımı kaybettim , aşka inancımı kaybettim . İnancımı verin lan bana . Para değil , harçlık değil okulda hayatımı düşünürken kaybettiğim o notları , o notlar yüzünden insanların bana aptal diye bakışlarının karşılığını verin . Şu hayatta verdikce çoğalan tek şey sevgi verdikce azalan tekşeyde değerdir .Değer verdikce kaybedersin , sevgi verdikce çok sevilirsin . Eski sevgili ! Sevginin boyu cm ile ölçülmez o yüzden çok sevildiğini sanma . Bugünlük bu kadar yeter bi kağıt ver bana . Bir duvar bir yumruk bir şarap bir umut bir halat beni bekler .
Kendimi sallanırken görememek kendimi ağlarken görmekten iyidir . Kendimi paranın esiri olarak görmek harcanmaktan kötüdür .
Kaç rüya gördüm , kaç hayal tanıdım gözlerim açıkken . Gözlerinizi kapatın başkaları gözlerinizi köretmeden . Bazen hiçbişey için geç değildir ama herşey için fazla inanmışsınızdır
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şizofren Şair.
RomanceBu cümle, yazmayı öğrendiğimin kanıtıdır. Bu cümleyse, okumaya devam ettiğinin kanıtı. Birlikte, iki kanıtı olan bir suç işleyeceğiz. (-Şizofren Şair-)