Hadi biraz ciddi olalım . Pardon bu çok yapmacık oldu . Hadi biraz çirkin olalım ozaman . Kaç insanın günahını sevaplarla kazandınız bi düşünsenize ? Benim içimde çığlıklar var dışıma vurmuyorum . Senin içinde neler neler var bi erkek olmadan çığlıklarını vuramazsın dışarı . Yok sarhoş değilim sadece 2 şarkı sen içtim . Anlamadığım bi noktada şu hayat beni bu kadar yıpratırken neden hala sen ? Ulus tarafında bir ev al kendine yol parası cebine kalsın mesai saatlerinde evine filan uğrarsın . Ankara'ya 8 kere geldim 6 sı senin için 2 sindede arkadaşlarım seni unutturmak için götürmüştü ulus tarafına . Sana benzeyenleri görürsem özlemimi giderirmişim . Sana benziyorlardı . Para verdim bende sevgililerine benzedim kısacası . O kadar düştüm çünkü kafam fazla yüksekti . Endorfin gibisin ne kadar hızlıysam o kadar mutlu olduk ama herşey bittiğinde duşlardan medet ummak temizlermiydi seni ? Düşlerde sevdim seni diye bir şarkı var dinliyorumda ben seni düşlerde sevdim sen beni duşlarda sevdin .Ne sevmesi yahu ne diyorum ben .
İnsanlar beni kandırdı Dünya dönüyor dediler . Ben inanmadım çünkü biliyordum evinde uyuyup masturbasyon yapıyordu . İnsanlar beni kandırdı terbiyesizsin dediler çoğuyla yatmamıştık bile .
Anlatmak istediğim birazda şu ne kadar terbiyesiz bi yazarım , ne kadar umursamaz hayattan bıkmış ama beni okuyorsunuz çünkü aynı duyguları taşımışsınız işte bu yüzden hayatı sevmiyorum , benden başkalarıda bu pislik hissleri taşımış . Dünya 7 milyar çöpe nefes veren bi çöp arabası .
Yalanların peşinde ölebilirsin , yalanları sen söylediğin sürece. Kötü ol ki seni iyi bilsinler . Ölü ol ki hayat öpücüğünü haket . Kadınlar ölüleri severler, ağızlarıyla ayağa kaldırabilicek kadar ölülerdir çünkü .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şizofren Şair.
RomanceBu cümle, yazmayı öğrendiğimin kanıtıdır. Bu cümleyse, okumaya devam ettiğinin kanıtı. Birlikte, iki kanıtı olan bir suç işleyeceğiz. (-Şizofren Şair-)