İyi bir kadınla iyi bir erkek birlikte değildir.. Çünkü kadınlar kötü erkeklere aşık olup iyi erkeklerle dertleşirler.." Sözü zihnimde aradığı karşılığı siyasette buluyor.
Mitinglerde hep kalabalıklar vardır bilirsiniz. Hatta eski siyasilerden merhum Osman Bölükbaşı'nın bir Kayseri mitinginde kalabalığa "Ey sapı uzun başağı kısa Kayseri'liler" şeklinde hitabı pek meşhurdur.
Bu ilk bakışta garip, acayip durumun anlamına varabilmek için önce üstte ki sözü bir inceleyelim mi, ne dersiniz?
Kadınla erkek arasında parametre farkı var. İki ayrı dünyaya pencere açılıyor da cereyan da kalanlar işin özünü kaçırıyor bence. Gerek erkek gerekse kadın ergenlik veya gençlik döneminde karşı cinste dış görünüme ağırlıklı değer veriyor. Hani yakışıklılık, güzellik, jönlük, artist gibi algısı, vs. Doğaldır da, küçümsemiyorum elbette. Bendeniz o gelenekten gelmiyor muyum sanki?
Fakat yıllar geçipte sıra evlenmeye gelince kadın daha mantıksal bakıyor meseleye. Genellikle yakışıklılığı ölçü almıyor ya da öne almıyor. Veciz sözü sarf eden ünlünün kötü erkekler iyi erkekler ayrımında görmediği veya görmek istemediği bir nokta var. Kötüler zümresi ahlaksal bakımdan sınıfta kalabilir ama meziyetlerden yoksun bir zümre değiller bunlar. Üst düzey mesleklerden birine ve iyi bir işe sahip olabiliyorlar. Para, makam, mevki imkânlarını kadınlar ekseri göz ardı etmiyorlar. İyiler sakın bu hususlarda biraz da olsa eksi de kalıyor olmasınlar. Yoksa böyle bir durum yokta reklamları mı zayıf. Şüphesiz samimiyeti bende severim de laubalilikten pek hoşlanmam. Öyle ya! Konuşacak isek biraz ciddiyet lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şizofren Şair.
RomanceBu cümle, yazmayı öğrendiğimin kanıtıdır. Bu cümleyse, okumaya devam ettiğinin kanıtı. Birlikte, iki kanıtı olan bir suç işleyeceğiz. (-Şizofren Şair-)