Piyanistin son fırtı

15 0 0
                                    

Ümitler biterse umutlar yetim kalır ...İyi bilirim babasızlık ne demek . Hayatımızı piç edenleri saymıyorum matematikle aram o kadar iyi değildir . Zevklerin karşılıksız olduğu gün bitti aşk . Kalbin boş ümitlere koşup yetim kalmasın , nefret et benden , en azından bana karşı duygular taşı . Ben sana ait hiç bişey taşıyamadım dünyada kendimden başka . İtiraf ediyorum bir jartiyer bir azraile bu kadar yakışabilirdi ancak , çok güzeldin , çok sahte , uyuşturucular gibi . İkimizinde bir kağıt isteme hakkı olsa tanrıdan ben a4 sen banknot isterdin sanırım . Altına yattığın erkekleri tanrılaştırma kafanda sevgilim . Onlar sana bi kağıt veriyo ama o kağıdı kalemleriyle karaladıkları süreç için sadece . Eskiden korkardım yalnızlıktan . Sonra yalnızlığımla tanıştım çoğunuzdan iyi bi dost , benim için saatlerce susabilir , saatlerce öldürebilir , saatlerce bana ders verebilir hemde ücretsiz inanabiliyomusun ? Bence sende dene sevgilim . Yada üstüne para veriyimde siktir git . Ama para veriyorum o kadar SİKTİR git yani . Sana en çok bu dil ile yakın olabiliyorum gayet terbiyesizim . Sende bıraktım terbiyemi ,sende bıraktım en keyifli şarkıları , sende bıraktım bıraktıklarını . Canını yakmak isteseydim giderdim bu yüzden bana bi iyilik yap sen git (sadece git). Benim hayatım yalandan mutluluklarla dolu , en güzel yalanımdın .

Şizofren Şair.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin