Şimdi ilk olarak, hayatımıza bir kız yada bir erkek giriyor, sanal oortamdan ele alayım, bu konuyu farklılık olsun. Sanal ortamdan hayatımıza bir kız yada erkek giriyor, ilk olarak merhabalaşıyorsun ve kendini tanıtmaya başlıyorsun. Birbirinizi tanıyorsunuz iyi yada kötü yönlerinizi biliyorsunuz ve,araya herşeyi içten içe bitiren bir cümle giriyor.
'Zamanla tanırız'. Bu zaman ne zaman bitecek ona dair,hiçbir ipucu verilmeden söyleniyor bu cümle. Tanışma kavramında zamanlama olayına bu yüzden soğuk bakıyorum ' Belli belirsiz söyleniyor.' O arkadaş hayatına giriyor, ve onu tanımaya onun sende bıraktığı izlenimle başlıuyorsun aslında. Zamanla sende bıraktığı izlenimle. Bu belki 3 hafta belki 3 ay.. Kendin ayarlıyorsun bu zamanı ve emin olduğunda tanıyorsun. doğru olan da bu aslında. Ben şuyum yada buyum demek çok yersiz iki üç cümle ile bitiyor sohbet.
Sanal ortamdan olan ilişkilere ise hep şu gözle bakılıyor. Ne yaptığını ne ettiğini bilmiyorum yüzünü görmedim etmedim. Aslında bunlar bahane. Bir sürü yöntem var,ve bilerek bunlar göz ardı ediliyor. Yüzünü mü görmedin ? Aç facebook adresi kameradan konuş, sosyal hesaplarından mı şüpheleniyorsun ? Bütün hesap şifrelerini al ortak kullanalım de, kiminle mesajlaştığını görmek mi istiyorsun ? Ekran görünütüsü yolla bana günlük de. Yanında istedikten sonra tonlarca yol var sadece gereken bunları yapmak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şizofren Şair.
RomanceBu cümle, yazmayı öğrendiğimin kanıtıdır. Bu cümleyse, okumaya devam ettiğinin kanıtı. Birlikte, iki kanıtı olan bir suç işleyeceğiz. (-Şizofren Şair-)