Söyle Bana

19 0 0
                                    

Söyle bana iyiliğin en saf hali; iyi olmak ne kadar iyidir?
Çaresizlik, sende söyle bir şeyler. Ne zamana kadar odamın en yakın köşesinde saklanmaya devam edeceksin? Sözde saklanıyorsun, bari geceleri sessiz olsan da uyusak biraz ha?
Günaydın gece. Gece uyandı, memurlar uyandı, postacılar da uyandı. Bir ara ben bile uyandım. Hayatımda gördüğüm en kötü sabah. Fiziksel olarak bir terslik yok fakat yolunda giden bir şey de göremiyorum. Gerçeklerden ne zamana kadar kaçabilirsin? Yalan söyleyecek paran kalmayana dek.
Ya da kör olduğunda.
Kör doğmak özür değil. Sen kör olanı gördüğün için özür dilemelisin ondan. Ben gözlerimi kapattığımda çok daha iyi gördüğüme yemin edebilirim.
Gerçi ne kadar inanacaksınız ki.
Son derece zararsız bir insanım. Evet insanım. Atmosfere verdiğim zarar kaygılandırmasın sizi ciğerlerimi de siktir et. Yazacaklarımdan korkuyorum. En çok da virgülden korkuyorum susmuyor hergele mızmızlanıyor sürekli.
Ayırt etmiyorum artık renkleri
Sigaraları da öyle.
Zaten ne bulursak yiyoruz.
Doğum günümde ölecekmişim öyle dedi annem. Sağolsun dua eder benim için. Öl der, kahrol der, cezasın sen der. Teşekkür eder terk ederim evi.
Hayatta çok fazla hiç var. Kara delik gibi.
Neyin var?
Hiç.

Teşekkürler,

Şizofren Şair.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin