TEŞEKKÜR EDERİM.

16 0 0
                                    

Bir kibarlık göstergesidir teşekkür etmek, bir şükran göstergesidir, saygı da barındırır içinde sevgi de...

Benim dünyamda teşekkür etmek; aranıza mesafe koymak istediğiniz, dost olmadığınız, samimiyet geliştiremediğiniz, birbirinize kibarlık yapma ihtiyacı içinde olduğunuz kişilerde ve ilişkilerde kullanılır.

Ben dostlarıma, aileme, sevdiklerime ve en önemlisi sevgilime, teşekkür etmem ve bana teşekkür etmesini de istemem. Ben bir yabancı mıyım ki bana teşekkür edilsin.

Yaptıklarımın bir karşılığını beklemem, sevdiklerimi mutlu etmek için elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışırım ve yaptığıma da inanırım. Fakat yaptıklarımın da basit bir sözcüğe indirgenmesini de istemem.

Teşekkür etmek, mutlaka "Teşekkür ederim." demekle olmaz bana göre, olmamalı da zaten.

Bazen sıcacık bir gülümseme, bazen bir şefkatli bir dokunuş, bazen sarılış, bazen içten bir öpüş, bazen hiç beklenmeyen bir anda yapılan ziyaret ya da telefon görüşmesi ya da kötü bir gününde sevdiklerinin yanında olup acılarına ortak olmak, bir teşekkür ederimdir bana göre.

Teşekkür ederim, diyerek teşekkür edilmemesi kadar basitçe bir davranış olamaz, teşekkür şükran duymaktır ağızdan çıkan kuru bir sözcük değil.

Teşekkür ettiğiniz kişiye karşı sevgi beslemediğiniz sürece teşekkür etmenizde bir sakınca yoktur.

Dostlarıma, sevdiklerime bana teşekkür etmemeleri konusunda uyarıda bulunurum. Bana yapılan bir teşekkür hemen suratımın asılmasına neden olur.

Yine sana dönüyorum kaçırma gözlerini benden hiç teşekkür beklemedim ki senden, sadece sevgini istedim. Teşekkürün sevgi olsun, dokunuş olsun, gözlerime bakmak olsun, ellerimi tutmak olsun, bir ömrü birlikte; bir ömür olmasa da bir aşkı birlikte yaşamak olsun istedim ama -ki istemeyerek ama diyorum yine- sen bana her seferinde teşekkür etmeyi seçtin. Ben hiç teşekkür etmemişken sana.

Teşekkür ediyorum şimdi, kusuruma bakma..!

Beni kıracak sözler söyledin, suratımı astığımda "Ağzımdan kaçtı." dedin. Ağzında sözcükler yoktur insanın, bütün sözcükler beynindedir, ben senin beyninden kaçtım da senin haberin bile olmadı üstelik.

Bana teşekkür ederken kibar olduğunu sanıyorsun değil mi, çok yazık kibarlık öyle değil böyle yapılır:

Teşekkür ederim hayatımdan çıktığın için Yabancı..!

Ben bir hancıyım, çok yabancılar geçti buradan yalancı...

Şizofren Şair.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin