Ölürmüydük ? İnsanlara zarar vermeseydik , ''seni seviyorum '' diyip birbirimizin kanına girmeseydik , dudaklarımızı kirletip ruhlarına dokunmasaydık . Bunları yapmasaydık ölürdük . En azından mutlu ölürdük ecelimizle.
İçimden bi şarkı söylüyorum duyuyor musun ? İçime gir korkma . Ben senin içine giren erkeklere benzemem .
Her insana güvendim insan oldukları için ki onlar unutmuş insanlığını . İnsan dost dediği insanı üzmemeli . Bi dostum var benim geçenlerde beni sikine takmadığını söyledi gerçek olmadığını söyledi aklıma babam geldi , eve geldim kafayı yedim hiç acıkmamışken , kalbim kırıldı beni bırakıp giden o sürtüğü hatırlattı acılarımı hatırlattı ama farkında değil . Her dost acı mı söyler ? Bende ona tamam dostum haklısın dedim . Haklıydı çünkü beni sikine takmıyodu gerçek değildi .
İnsanlara güvendikce bayat bisküviden daha çabuk dağıldım . Onlara göre fazla götüm kalkık ama bilmedikleri bişey var . Ben onlara ilgi gösteriyorum sadece ilgi gösterdiğimi göstermiyorum . Onlar bunu anlamıcak . Anlamamalılar hissetmeleri gerek .
Her boşluk bıraktığımda yazılarımda farklı anılarım canlanıyor gözümün önünde . Bir kadın vardı hayatımda bide kız . Kadın benimdi kız bizimdi . Günahım kadar sevmiyorum onu ama hangi insan günahını sevmez . Seks yaptım , uyuşturucu kullandım , babamdan para çaldım . Bunlar günahlarım ve bunları yaparken mutluydum seviyorum yani . Onuda günahım gibi seviyorum yani . Yanlış ama beni mutlu eden . Seviyorum yani . Bigün ona sorucam ÖLÜMÜYDÜK ? Ayrılmasaydık beraber ÖLÜRMÜYDÜK ? Hayır .... Ayrılmasaydık ölürdüm ...
Hayat kumardır . Ya iyi oynayacaksın , ya şanslı olacaksın yada hile yapacaksın .
Hayat aşktır paran varsa ya sevgini satın alacaksın ya prezervatif satın alacaksın yada bi paket sigara daha alacaksın .
Hayat hayattır kusura bakma dostum yarra yedin ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şizofren Şair.
RomansaBu cümle, yazmayı öğrendiğimin kanıtıdır. Bu cümleyse, okumaya devam ettiğinin kanıtı. Birlikte, iki kanıtı olan bir suç işleyeceğiz. (-Şizofren Şair-)