دفتر مدرسه _ چند ساعت بعد
جین وارد دفتر شد و نگاهی به عجله ای که بین کارکنان افتاده بود انداخت و متعجب پرسید : چی شده؟.......
خانم هان نگاهی به جین کرد و گفت: بلاخره درخواست قبول شد......
جین شوکه گفت: یعنی؟......
خانم هان گفت: اره دوتا معلم جدید از مدرسه اقای کیم اینجا میان........
رنگ از چهره جین پرید و رو به خانم هان گفت: کی؟......کدومشون؟.....
خانم هان گفت: فکر کنم معلم ورزش و یکی که جدیده.......
جین گفت: کیم جونگوک؟.......
خانم هان سرش رو تکون داد و گفت: مدیر میخواد ازشون استقبال کنیم....... اونا از بهترین ها ان....... و میدونی به لطف حضور تینا و لارا قبول کردن بیان........
جین چهره اش مضطرب بود و گفت: کی قراره بیان؟.......
خانم هان گفت: چند دقیقه دیگه........
جین هول شده از جا پرید و سمت سالن حرکت کرد باید از اونجا میرفت.کلاس تینا _ همان دقایق
تینا بی حوصله به صندلی تکیه داده بود که جک وارد شد و بدون توجه به تینا با هیجان رو به جمع گفت: اون معلم جدیده رو دیدید؟........
تینا نگاه سوالی به جک انداخت سارا از گوشه کلاس گفت: اره......آره همون هایی که از مدرسه کیم اومدن؟......
تینا شوکه گفت: مدرسه کیم؟......
ساموئل گفت: اره ........ اون معلم ورزشه خداسسسسستتتتت هیکلش رو دیدی؟.......
جک پوزخندی به ساموئل زد و گفت: اتفاقا گیه....... میتونی مخش رو بزنی........
همه کلاس خندیدن و ساموئل گفت: اون بدن واقعا ارزشش رو داره.......
و رو به تینا گفت: تو چندتا راه کار باید بلند باشی......
تینا سکوت کرد که کارول گفت: اون یکی چی؟....... اون که معلم مدیریت مالیه.......اونم گیه؟......
جک گفت: واسه اون منم حاضرم پاهام رو باز کنم.......اوت خیلی خفنه........
صدای اووووو کشیدن کلاس بلند شد و بانی با هیجان گفت: ببین اصلا چه عشقی میکنه پارتنرش وقتی دستش رو روی اون زخم میکشه.......
تینا شوکه گفت: کجا؟.....
بانی متعجب گفت: چی کجا؟........
تینا گفت : زخمش کجاست؟.......
کارول دستش رو روی بالای ابروش تا کنار گونه اش حرکت داد و گفت: اینجا..........
تینا از جا پرید و گفت: بدبخت شدم........جین......
و از کلاس خارج شد تا جین رو پیدا کنه و جک مشکوک گفت: به نظرم آقای کیم یه پدوفیله ........
نگاه همه روی جک برگشت سارا شاکی گفت: شایدم تینا خودش رو بهش میچسباند..........
جک گفت: در کل هرچی که هست این دختر مشکوکه.......
کارول گفت: بهتره هواس مون باشه وگرنه این دوتا جدید ها رو هم از راه به در میکنه........مثل اینکه جذب آدم های سن بالا میشه.........ادامه دارد........
جین بدبخت شد ..........دوستون دارم ....... کامنت یادتون نره.......
YOU ARE READING
جرمی به اسم تفاوت (فصل ۲)
Romance_خانم اجازه؟ +چیشده جک؟ -خانم مگه میشه یه نفر دوتا بابا داشته باشه؟ +این خیلی احمقانه است جک کی همچین حرفی بهت زده؟ پسر بچه با لبخند خبیثی گفت:اخه تینا دوتا بابا داره.... و نگاه معلم روی دختری که گوشه کلاس سعی در کنترل اشک هاش داشت خیره ماند راست می...