Uduszę je (KL)

10 1 0
                                    


"Pomyślałem o koszmarze, który przyśnił się Zoe raptem kilka godzin po moim. 

- Muszę pogadać z Zoe - powiedziałem.

- Hm, zanim to zrobisz...- Grover wyciągnął coś z kieszeni kurtki. Był to folder przypominający reklamę biura podróży. - Pamiętasz to, co powiedziałeś... Zdawało ci się, że one (Łowczynie) pojawiły się znikąd na Westover Hall? Obawiam się, że mogły nas śledzić.

- Śledzić? Co masz na myśli?

Podał mi folder. Była to rekrutacyjna broszura Łowczyń Artemidy. Na jej pierwszej stronie przeczytałem hasło : ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ! W środku zobaczyłem zdjęcia młodych dziewczyn polujących, goniących potwory, strzelających z łuku. A także ŚWIETLANA PRZYSZŁOŚĆ BEZ FACETÓW!

- Znalazłem to w plecaku Annabeth - oznajmił.

Gapiłem się na niego.

- Nie rozumiem.

- No, wiesz, mam wrażenie....że może Annabeth rozważała dołączenie do nich.


Bardzo chciałbym móc powiedzieć, że dobrze zniosłem tę wiadomość. Prawda była jednak taka, że miałem ochotę udusić Łowczynie Artemidy - każdą wieczną dziewicę, jedną po drugiej.

Przez resztę dnia wynajdowałem sobie różne zajęcia, ale tak naprawdę zamartwiałem się o Annabeth.

[...]

- Muszę się dowiedzieć czegoś o Annabeth. Jak mam ją uratować? "


Klątwa Tytana, strona 81-83

Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy : Moje ulubione momenty i cytaty 📚Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz