Charles (OO)

6 0 0
                                    


I to by było na tyle z moich cytatów i fragmentów z "Bitwy w Labiryncie"! Zaczynamy moją ulubioną część serii, a także tej książki - cytaty z "Ostatniego Olimpijczyka"! Zapraszam <3

"- A więc - odezwał się Charles. - przypuszczam, że mam nie opowiadać Annabeth o tym, co widziałem?

- Och, bogowie - mruknąłem. - Nawet o tym nie myśl.

Beckendorf zachichotał i razem poszybowaliśmy nad Atlantykiem. "

Ostatni Olimpijczyk, strona 12

PS. Bardzo mi brakuje większego przedstawienia relacji Charlesa i Percy'ego w książkach - jak oni musieli być blisko, skoro Percy przyznał się mu, że jest zakochany w Annabeth, a nikomu innemu tego nie powiedział?



"Beckendorf wyciągnął z kieszeni kawałek papieru. Myślałem, że to jakaś mapa albo coś w tym rodzaju. Potem uświadomiłem sobie, że to było zdjęcie. Wpatrywał się w nie w przyćmionym świetle - w uśmiechniętą twarz Sileny Beauregard, córki Afrodyty. Zaczęli ze sobą chodzić ostatniego lata, choć my wszyscy już od dawna mówiliśmy: "Zakochana para!". Pomimo tych wszystkich niebezpiecznych misji Beckendorf wyglądał tego lata na szczęśliwszego niż kiedykolwiek.

- Wrócimy do obozu - obiecałem.

Przez ułamek sekundy dostrzegłem niepokój w jego oczach. Następnie pojawił się dobrze mi znany, pewny siebie uśmiech.

- Pewnie - powiedział. - Chodźmy rozwalić Kronosa na milion kawałków."

Ostatni Olimpijczyk, strona 14


"Usiłowałem walczyć z jego magią. Skupiłem uwagę na otaczającym mnie morzu - źródle mojej mocy. Przez ostatnie lata nauczyłem się nieźle nią kierować, ale tym razem najwyraźniej nic się nie działo.

Zrobiłem kolejny krok do przodu. Giganci wiwatowali. Drakiny syczały, wiwatując. 

Hej, oceanie błagałem w myślach. Zrób coś.

Nagle poczułem piekący ból w żołądku. Cały statek się zachwiał, co zwaliło potwory z nóg. Dwieście hektolitrów słonej wody uniosło się z basenu, zalewając mnie, Kronosa i wszystkich, którzy znajdowali się na pokładzie. Woda dodała mi sił, łamiąc zaklęcie czasu, rzuciłem się więc do przodu."

Ostatni olimpijczyk, strona 23



Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy : Moje ulubione momenty i cytaty 📚Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz