Eltelt pár nap. Edédhez készülődtünk. Mindenki csendben helyet foglalt.
-És most ki fogja kezelni a család ügyeit ha meghalt Apa és Anya?- kérdi Stephan.
- Legyen a legerősebb.- mindenki rám nézett- Nos elválalod?
-Miért én?.. Ja.. A tisztavérűség.. Miértnem lehetne a legidősebb?- akartam kibújni a felelőség alol.
-Rendben eldöntöttük. Húgi.. Sajnálom de te vagy az!- nézett rám vigyorogva Esme.
Végül felmentem a szobámba. Pár perc múlva kopogtattak az ajtómon. Bella volt az.
-Bejöhetek?
-Persze! Mi az?
-Mizujs?
-Semmi. De tényleg! Mi van azzal a sráccal aki tetszik neked?- pirult el.
-Nem teszik csak elhívtam és most gondolkoznom kell 2 fiú közt..
-Máris 2?-mosolygok- Az edzős fiú és?
-A másik az örzők közül. Gyönyörű mogyoró barna haja van és ugyan olyan szeme... - ábrándozott.
-Miért nem hívod meg valamelyiküket?- teszem fel az ötletett.
-Rendben!- azzal elbaktatott.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Eljött a vacsora ideje. Helyet fogaltunk és vártunk a vendégre. Aki nem jött el. Viszont jött helyette egy másik.. Nem várt személy.
-Ha nem bánja nemeseket.. Csatlakoznék a vacsorához- hajolt meg Adam.-igen.. És jön egy kedves barátom is.- forrtam a dühtől de Bella..
-Persze hogy nem gond! Ülj csak le!- oda fordultam Bellahoz és csendben kérdeztem miközben kimentünk a konyhába.-Megőrültél? Múltkor meg akartad ölni most meg kedves vagy?!
-Azt hiszem.. Hogy kezd érdekelni a fickó.. -Mondta Bella
-Te beüthetted valahova a fejed!! Megakart ölni! Eljutott a csinos kis fejedig?!-magyarázom neki.
-Lazits már! Lehet a barátja helyesebb lesz..- mosolygott majd vissza ment.Én is vissza mentem mikor megpillantottam a "barátját". felrohantam a szobámba.. Nem akarim látni! Soha többé! Számomra ő halott.. Scott menjen a ház(am)ból! Mikor felrohantam rá bő 5 percre kopognak. Persze hogy Adam.
-Mi a baj?
-A drága barátod az a baj..
-Oh.. Scott? Tudtommal ő az aki megakar őlni és nem én.. Szóval velem lehetnél kedvesebb is..
-Senkivel nem vagyok kedves.. Ez az egyik legjobb tulajdonságom. Főleg egy olyannal szemben nem lennék kedves aki annak a bizonyos halottnak dolgozik!- orditom a fejének.
-Na jó.. Lejössz szépen és bevágod a műmosolyt hogy ne a gonosz arcodat bámuljam mikor eszem, okés?
-Nem igérek semmit..- majd lementünk. Bella meglátott ahogy lemegyek a lépcsőn Adammel ezért felre tolt egy nyugisabb helyre és kérdezősködött.:
-Mit csináltatok olyan sokáig kettesben?
-Csak nem féltékeny valaki?-kérdem.
-Ki? Én.. Nem! Nem is érdekel igazából..-nevettem.
-Nyugi! Semmi olyat amire te gondolsz!- és vissza mentünk.
Este kilenc óra lehetett mire vége lett a vacsorának mindenki haza ment. Én pedig a szobámba mentem hogy lefeküdhessek aludni, de nem sikerült mert valaki kővel dobálta az ablakom...
ESTÁS LEYENDO
Black Rose Curse (Fekete Rózsa Átok) HUN
FantasíaA kezdetek kezdete: Egyszer egy hatalmas kastély falai közt lakott egy nemesi család. A családban épp egy lány ikerpár születését várták, mikor egy boszorkány felbukkant a kastélyban. Odament a várandós anyukához és ezt mondta neki: " 2 leány fo...