A napokig tartó kihagyások oka az az, hogy bokán találtak baseball ütővel.. (ami a nevetséges benne, hogy felálltam és szakadtam a röhögéstől) sokszor van olyan, hogy pofára esek 😂😂
Vissza értünk. Beléptem az ajtón és Cameron rohant oda hozzám.
-Hát itt vagy!-ölelt meg. Összezavarodtam.. Miit ölelget???!
-Mi.. Mi történt?-öleltem vissza.
-Hiányoztál.-mondta.
Kiszabadultam karjai közül és a szemébe néztem. Komoly arccal bámult és várta, hogy valamit reagáljak. Én pedig csak ott álltam és vártam a csodát, hogy kihúzzon valaki a jelenetből.
A kis drága Marie, szokásához híven, megzavarta a kínos pillanatott, így kihúzva engem a csávából.
-Khm..-köhögött. (Robituszin?) -Segítesz kipakolni a cuccokat?-szólt közbe.
-Persze! Tényleg.-néztem rá.
-Milyen cuccok??-kérdezte Cam. Összenéztünk a lánnyal, hogy valamit ki kéne találni, mire megszólalt.
-Női dolgok.-esett kétségbe. Ránéztem amolyan, 'komoly?! Jobbat nem tudtál volna kitalálni?' nézéssel. Mire ő csak vállat vont.
Cam többet nem kérdezett, mi pedig siettünk fel a szobájába. Ott legalább nem zavar senki.
-Női dolgok.. Komolyan??-nevettem.
-Jobbat nem tudtam kitalálni! De látod bevette.. Vagy legalább is nem kérdezett vissza.-csatlakozott ő is a röhögéshez.-Shant nem nézed meg?-váltott témát.
-Később. Nem fog belehalni 2 percbe!-válaszoltam.
-És.. Mi van a látomásokkal?-új téma.. Ahj, ez a lányon nincs kikapcsoló gomb?!
-Semmi. Egy ideje nem volt.-feleltem lazán.
-Házasság?-vetette fel az ötletett.
-Hogy micsoda..?? Nem megyek férjehez.-nevettem gondolatán. Én és a szerelem? Két külön dolog. Sőt.. A házasság.. Belegondolni is szörnyű.
-Ez mi volt?-fülelt. Oh igen.. Marie képessége, hogy bármit meghall, ha arra figyel. Vagyis, ha egy másik szobába, mondok egy mondatott vagy egy szót, ha akarja meghallja. Szóval tudja ezt kontrollálni.
-Felismered a hangot?-mentem mellé az ajtóhoz.
-Nem. Férfi hang, nem olyan mély a hangja. De nem nő. Benjamin is ott van!-nézett rám.
-Menjünk!-nyitottam ki az ajtót. Lenéztem a lépcsőnél, úgy hittem Marie mögöttem áll, de mikor felnéztem bem volt ott.
Megijedtem. Beakartam futni a szobába, de valaki megérintette a csuklóm. És nem hagyott elmenni. Ismerős hang..
-Nem akartál köszönni?-szólalt meg.
-Azt hittem..-szólaltam volna meg.
-Sh! Nem kell magyarázkodni. Egy kérdést tettem fel. Arra válaszolj.-húzott magához. Felé fordított, így láttam zöld szemeit. Végtelen Labirintus..
-Akartam. Majd este..-válaszoltam.
Meghallottam egy ismerős hangot lentről. Lesiettem a lépcsőn és egyenesen az előszobába "futottam".
-Nicholaaas!!-örültem. Bele ugrottam a nyakába. Eljött aki megszabadíthat a börtönből.
-Hercegnő. Rajta állsz a lábamon!-próbálta kinyőgni.
-Miért vagy itt?-húzodtam el tőle.
-Valamit meg kell beszélnünk.-szólt közbe Benjamin.
-Ajaj.. Mit tettem?-tettem fel a legelső kérdést amit már begyakoroltam kiskoromba, mikor így kezdték a szüleim a mondatukat. Általába ilyenkor kaptam rossz híreket.
Bementünk az apjuk irodájába. Benjamin a szokásos helyén ült, mellette Nicholas. Előttük pedig szerény személyem.
-Nos?-vágtam bele. Volt tanárom sógajtott egyet és bele kezdett.. Volna..
-Nem hívjuk be a másikat is?-fordult a mellette ülőhöz.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Black Rose Curse (Fekete Rózsa Átok) HUN
FantasiaA kezdetek kezdete: Egyszer egy hatalmas kastély falai közt lakott egy nemesi család. A családban épp egy lány ikerpár születését várták, mikor egy boszorkány felbukkant a kastélyban. Odament a várandós anyukához és ezt mondta neki: " 2 leány fo...