18. Még valakin bosszút kell álljak

491 44 0
                                    

Axel megcsókolt..

-Öhm.. Bocsi.. Nem akartam.-magyarázkodott mikor elváltunk egymástól, de még mindig felettem volt. Gyönyörű kék szeme van..

-Ezt el ne mondd Nicholasnak mert leszedi a fejed az enyémmel együtt!-viccelődtem, hogy oldjam a feszültséget. Ami valljuk be, nem valami jól sikerűlt..-Nyugii! Ne pirulj el.. Egy fiútól bem vártam volna, hogy zavarba hozom.-megint csak nevettem. De ő ugyan úgy bámult rám piros arcal, mintha meg se hallotta volna amit mondok. Majd észbe kapot.

-Öhm.. Én, megyek.. Kaját csinálni.. igen!-keresi a kifogásokat, majd elindul a konyha felé.

-Előbb edtünk, de oké.-mosolyogtam. Komoly?! Egy fiú miatt mosolygok megint, mint valami idióta???

-Na jó.. Én megyek a fürdőbe.-jelentette be.

-Okéé.. De ne halljak nyögéseket mert lelépek innen és a közeli sikátor kukájába fogok bele hányni..-mondtam halál komoly arcal. Alig bírtam visszafolytani a nevetést.

-Nem szoktam olyat csinálni. Legalább is másoknál..-oldódott fel. Végre! Untam mosolyogni..

-Na jó menj már!-mondam és oda dobtam hozzá egy "nicholas törölközőt".-és ismétlem, ne öld meg a jövőbeli gyerekeid!!
Kinézett az ajtóból (ami előbb be volt csukva) és elkezd nevetni.

-Segítesz?

-Segítsek.. Fürödni?! Beverted valahova a fejed??-kérdem.

-Nem csak nem tudom, hogy melyik a meleg. Mivel nincs ráfestve semmi.. Se piros se kék pötty.

-Ahj.. Mindjárt.-majd felálltam és mentem a fürdőbe. Oda értem a kádhoz, de az tele volt vízzel. Jaj nee! Bedöltem a csapdának.. Arra észleltem fel, hogy csuron víz vagyok. Ezt visszakapja!!

-Normális vagy?! Add a kezed mert rohadtul fáj az enyém!! Miattad!!!!!-mondtam majd oda nyújtotta kezeit. Rossz lépés. Behúztam magamhoz..

-Számíthattam volna erre..-mondta miközben a kezével hátra tolta vizes haját az arcából.

-Hát igen.. -Mosolyogtam, majd bele néztem újból a szemébe. Na nem! Többet nem csókolom meg.. Felálltam mielőtt közelebb jöhetett volna.-Fürödj meg! Kint találkozunk.-mondtam komoly hanggal és kimentem egy az egyben vizes ruhával és kerestem valamit amire ráfoghatom, hogy pizsama. Vettem le a vizes ruhadarabokat mikor kijön.. Hogy tud mindig ilyenkor időzíteni?!

-Khm..-köhögött, amivel azt üzente "hahoo itt állok mögötted"- bocsi.. Nem tudtam.. Hogy..-elkezd nevetni. Majd észre veszem, hogy MEGINT akkor van itt mikor egy alsóneműben és pólóba vagyok. Amik még mindig vizesek.- Hmm.. Mintha láttalak már így.. Valahol.-mosolyog.

-Menj már innen!-parancsoltam rá és oda dobtam valamit hozzá. De mielőtt eltalálta volna, befutott a fürdőbe.

Míg Axel a fürdőben volt. Addig átöltöztem és próbáltam aludni. Hajnali 6 kor.. Legalább 30 percet is, de aludjak valamennyit. Majdnem elaludtam mikor kijött. Tettetem, hogy már rég az igazak álmát alszom. Mikor éreztem, hogy besüpped mellettem az ágy. Csak ne feküdjön mellém.. Próbáltam megfordulni, hogy a jobb oldalamra forduljak. Szembe a mellettem lévővel. Be volt csukva a szemei. Barna haja, szinte egész arcát eltakarta. Majd megszólalt.

-Zavarba ejtő ha bámúlsz..-mondta suttogva. Rekettes és mély volt a hangja. Majd ásított. Oh.. Szóval nem csak én vagyok álmos.

-Ne légy ilyen kislányos! Tök arin alszol..-ezt komoly én mondtam???!!

-Ilyet még nem hallottam egy lánytól sem.-majd halljuk, hogy Nicholas próbál bejutni részegen a bezárt ajtón.-kezdődik a show.-mondta Axel. Igen erre kiváncsi leszek..

Nicholas bejött. Majd látja, hogy mi ott fekszünk. De nem szól semmit, hogy: "hé, 2 ágy van de ezek együtt alszanak" Áh. Dehogy. Ledől az ágyára és pár perc múlva csak a horkolását halljuk. Amin nevetnem kellett. Majd csatlakozott hozzám, Axel.

Black Rose Curse (Fekete Rózsa Átok) HUNDove le storie prendono vita. Scoprilo ora