Majdnem fél órát vártam, mire Nicholas kifáradt a szobából.
-Végre.. Komolyan néha rosszabb vagy, mint egy nő.- duzzogtam. És elindultunk kifelé.
-Nyugii!! Vagy 6 éve nem találkoztam vele. És amúgy is rólad beszéltünk..-mondta. Hogy mi van?!
-M..Minek beszéltetek rólam?!-kérdeztem félve a válaszától.
-Oh, hogy téged szinte minden zavar, meg a tisztavérűségedről.. És arról, hogy megakarnak ölni.
-Kibeszéltetek?!
-Neked csak ez jött le az egészből?!-kérdezte idegesen.
-Menjünk inkább a hotelba.-siettem előre.
-Azzal lesz egy kis baj..-mondta. Csak azt ne mondja, hogy nem foglalt szobát..
-Na mégis mi?-forgattam a szemem.
-..Csak 1 szoba volt ami nem foglalt..
-Mi van?! Veled kell egy szobában aludnom?!-kiabáltam.
-Nyugii!! 2 ágy van.. Felosszuk majd. Elválasztjuk középen és..
-Mi és? Miért nem tudsz egyszer férfi lenni és kérni 2 szobát. Azt sem érdekel ha a szertárban alszok de..- vágtam közbe a mondandójába.
-Figyelj! Nem nagy ügy. Közel van a Központhoz, és csak pár napot kell ott maradj és utána mész vidékre.-magyarázkodott.
-Pár nap?! Mégis mennyi nálad a pár nap??
-3-4 nap..-mondta csak úgy tök lazán. El sem hiszem.. 4 napot töltsek VELE egy szobában? Óh ezt még visszakapja duplán..
-Inkább menjünk, oké?-kérdeztem nyugtalanul. Ő válaszként csak bólintott. Elindultunk. Végig mentünk az utcán, majd lekanyarodtunk balra. Egy kis zsákutca volt ott. Mindkét oldalt magas épület. Középen egy zöld színű épületbe mentünk. A recepciós valamit nagyon nézett rajtam.. Fúj.. Csak azt ne hidje senki, hogy.. Nicholas.. Fúj.. Nem hiheti, hogy én és Nicholas..
Megkaptuk a kulcsot és felmentünk a 3. emeletre. Megkereste a 46-os szobát és kinyitotta. Sima szürke falak, egy fürdő, két ágy kétoldalt egymással szemben, 3 ablak. Egy a fürdőszobában, 2 kint ahol aludni fogunk.
-Enyém a bal oldali!-stoppoltam le.
-Rendben. De garantálom, hogy nem fogsz aludni..-mosolyog.
-1 utállak. 2 gyűlöllek. 3 ne is álmodozz róla. 4 megint ott a vigyor a képeden.-szeretem kiosztani..
-Hercegnő..-mindig így hívott kiskoromban- Nem fogsz tudni ennek-mutat magára- ellenállni.
-Azt te csak hiszed..-mondtam. Majd bementem a fürdőbe és úgy 10 perc múlva ki is jöttem. Nem szeretek sokáig fürödni..
-Kész is vagy?-kérdi.
-Igen. Kimegyek az erkélyre.-válaszoltam és elindultam kifelé. Az ablak mellett volt az a bizonyos erkély. Pont teli hold volt. Szerettem nézni a csillagokat. Elbambultam. "Csillagászkodásomat" Nicholas zavarta meg, aki egy szál törölközőben jött ki mellém.
-Szép az égbolt.-kezdi.
-Nicholas! Legalább öltöznél fel!-utasítom. Mellesleg.. Mikor lett kockás a hasa?
-Így jobb, hercegnő?-kérdi.
-Igen.-mosolygok- de azért emlékezhetnél rá, hogy TE voltál a tanárom. Ismétlem tanárom. És pár év után itt szaladgálsz egy szál törölközőben-elnevetten magam- a volt diákod előtt?
-Már nem vagy az.. Felnőttél. És alig vagyok idősebb nálad.
- Ja persze az az 5 év mit számít nálad.
-Gyere hercegnő! Már hűvös van..-mondta. Lefeküdtem az ágyba. Nem tudok elaludni.. Vihar van. Utálom a vihart. Félek..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Rose Curse (Fekete Rózsa Átok) HUN
FantastikA kezdetek kezdete: Egyszer egy hatalmas kastély falai közt lakott egy nemesi család. A családban épp egy lány ikerpár születését várták, mikor egy boszorkány felbukkant a kastélyban. Odament a várandós anyukához és ezt mondta neki: " 2 leány fo...