31.A második könyv

423 33 0
                                    

[Ahogy megígértem. Kissé, csúszással.. De itt van. 😳 (kis démonok :3)]

Eljött a várva várt pillanat. Megtudom miért is látom szinte mindenhol azt a nőt. Miért is vannak ezek az 5 perces "látomások". És mi történhetett vele, Tényleg a napló! El is feleljtettem...

Egyedül vagyok a szobában. Elővettem a könyvet a szekrényből. Hanyádik fejezetnél is tartok? Már azt se tudom.. El kezdtem nézegetni az elejéről. Majd megtaláltam következő részt.

"Nem hagyom. A gyerekeket meg kell védenem! A "kedvenc" gyerekéhez elrejtettem a naplót, hogy még véletlenül se találjon rá. Hatalmat akarja. De nem kapja meg. Az átok! Az tehet neki keresztbe. Egy átkot.. Meg lehet vele akadályozni! Hesna 4. gyermekének ajándékozom erőm. Legyen különlegeségétől még különlegesebb. Mielőtt betölti uralkodásához szükséges élet évét. Jelenjen meg előtte, hogy mit is tett az az ember aki megfogja keseríteni a hátra lévő életét. És aki ezt megtalálja.. Menjen fel a legfelső toronyba. Meglepő de ott csak 1 barna bútor lesz. Abból a szekrényből, a legvörösebb kömyvet vegye elő. Hogy megtudja, miért lesz fekete a rózsa.."

Ezt.. Nem értettem. Hesna.. Anyám? 4.gyermeke.. Én. Ez, nem lehet! Ennek a nőnek köszönhetem az erőm? És már akkor tudta, hogy tisztavérű leszek? Fekete rózsa..

Ekkor kapcsoltam. Gyors felrohantam az említett helyre. Ahogy mondta, itt nincs nagyon barna szekrény. Csoda! Leghátra mentem. Koordinátákat véletlenül nem adott meg? Nem találom sehol.. Áhá! Kigondolta volna, hogy amiben vannak a titkok leghátul lesz.. Vörös kell.. De itt csak kék, fekete, ezüst meg a szivárvány minden szine van csak piros vagy esetleg vörös nem! Ma szerencsétlen egy napom van..

Hirtelen lépéseket hallottam kintről. Elbújtam az egyik könyves szekrény mögé. Kulcs csilimgelését hallottam a legtisztábban. Minek hozta? Nyitva volt az ajtó!

A könyvek közti réseken át, megláttam Brian-t. Ő is a barna szekrényhez ment.

-Francba! Hova rejtette akkor?-mérgelődött.

-A vörös könyvet keresed?-szólalt meg még valaki az ajtóból. Hang alapján Cameron az.

-Honnan tudsz róla.. Ja.. Benjamin csicskája vagy, bocs.-szólt vissza, miközben hátra fordult, hogy a szemébe nézzen.

-Még mindig jobb, mint Anyuci kicsi fia..

-Hagyd.. békén.. Őt! Mindenről Apánk tehet. Ha ő nem visel..-kezdte Brian. Azt hittem megtudom az igazat de persze, hogy Cam-nek közbe kell szólnia..

-Tünj innen!-kiabált a báttyjára.

Brian idegeset kisétált. Cam pedig elkezdett lassan sétálni a szekrények közt. Olyan volt, mint a vadász keresi a prédát..

-Gyere elő Shan. Most a tisztavérűséged a hátrányod. Hallom ahogy ver a szíved.-mondta. Mi van??!?!?! Sárkány is tisztavérű?!?

-Tévedtél szimat.-jöttem elő. Háttal volt nekem, így a hangomra kissé megugrott.

-Mit keresel itt?-kérdezte meglepődötten.

-Azt amit te is. Anyád következő könyvét. Tudok róla.. Bár nem értem, hogy mi közöm van a családi viszályhoz.. De! Kezdem élvezni a macska egér játékot.-mondtam mosolyogva.

-Igen? Ma meg fogod tudni. És.. Akkor már máson fogsz gondolkozni.-lépett közelebb majd megcsókolt. Mi bajuk van ezeknek?!

Eltávolodtam.
-Cam.. Ne itt.-próbáltam a "női bájjal" kikeresni belőle a könyvet.

-Tudod. Ezt nem kellett volna mondanod.-mutat az ajtóra. Nehogy már mindenki pomt ilyenkor jöjjön ide.. Shan állt az ajtóban. Pehes egy nap. El ment. Nem is mondott semmit. Csak megfordult és el sétált. Nem volt időm utána futni és megmagyarázni. Nekem kell a könyv!

-Cameron! Én..-kezdtem volna bele.

-Hagyd.-mosolygott-Amúgy is mennem kellene.-és ki indult. Ott hagyva engem. Na jó! Nem dőlők be a csalinak. Este majd feljövök!

Black Rose Curse (Fekete Rózsa Átok) HUNTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang